jensax Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Mm, pushspelet är min stora styrka framförallt jämfört med snittspelaren på b2b. "77"-handen var iofs ett missclick, och sant med en färdig hand+det mesta andra är det solklar push, men förstår inte hur det behöver vara uruselt att inte fold/pusha alla händer där, har ju ändå ingen FE what so ever? Ditt spel respekterar jag helt klart, men du är ganska ny va? Onödigt av dig att komma hit och förstöra värdet EDIT: #1000, respecta! Jo, har bara spelat typ 2 veckor. Värdet är ju ändå oändligt bra, helt klart lättaste nätverket jag nånsin spelat på. "77 handen"; Problemet är ju att du står så pass bra mot hans range där oavsätt flop så du ändå måste syna. Syn pre push alla floppar kan iofs funka mot riktigt dåliga fi. Grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Jo, har bara spelat typ 2 veckor. Värdet är ju ändå oändligt bra, helt klart lättaste nätverket jag nånsin spelat på. "77 handen"; Problemet är ju att du står så pass bra mot hans range där oavsätt flop så du ändå måste syna. Syn pre push alla floppar kan iofs funka mot riktigt dåliga fi. Grattis!! Men jag hade inte 77, gör ju allt för att tilta fi obv Men shhh om nätvärket nu ffs, alla behöver ju inte få veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Fan Va Det Bara Blir Puddingjävel Hela Jävla Tiden!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Alltså, det går bara inte!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 http://www.fmylife.com/ Värsta... sitandgofittdagen.... någonsin....... Våldtagen... hela.. tiden..... Back 900€ på endast 25 och 50 sngs.. Lol, spelat in 3k vip på 4 dagar. Rätt sjuk rb med det snittet, tyvärr blev det ju så lite lir innan så rbn landar bara på runt €600... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Åkte precis med AA mot AK ai pre för 6k pott första nivån i en 50e, herregud asså... 1400€ back nu. Helt seriöst, värsta pokerdagen någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Lalalala.. Jag hatar poker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 1600€ och ett tio tangenter fattigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Lalalala.. Jag hatar poker... Har också slagit sönder saker idag. Jag är också back över €1000:cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Dålig tajming med A8 där mot dig, men känns alldeles för svagt att lägga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Man försöker förbereda sig mentalt när pengarna åker in med AA mot Q8 off i en 100€ sng men så blir det hålpipa på flopp och träff på river och så står man där och lackar ur igen... EDIT: perfekt, missclick i en anann hundring... för hela stacken pre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Jag räddade upp det och slutade på plus 39.... NEJ det gjorde jag inte, back näsan 2k euro, rekordback för mig och jag vill bara döda någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 €2100.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 sluta lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 sluta lira. Äntligen sa någon det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Ough längesen jag tilta såhär mycket, väääldigt längesen.. Förjävla tråkigt att förstöra hela månadsresultatet på en dag men jag överlever (= Kollar the departed, bättre än vad jag kom ihåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 http://jhub3000.livejournal.com/84368.html Om table selection i sngs... Läs gärna hans senaste inlägg och så struntar du i extremeturbos. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 1600€ och ett tio tangenter fattigare. Ett tips är att slänga glas från fönstret, funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 http://jhub3000.livejournal.com/84368.html Om table selection i sngs... Läs gärna hans senaste inlägg och så struntar du i extremeturbos. Ty Garpen (= Ett tips är att slänga glas från fönstret, funkar bra Hehe inte optimalt mtp min nuvarande bostadssituation Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 http://jhub3000.livejournal.com/84368.html Om table selection i sngs... Läs gärna hans senaste inlägg och så struntar du i extremeturbos. När jag orkar ska jag läsa, men stort tack. Verkar intressant. Btw du har fina resultat på 6-manna. Imponerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Gjorde samma sak igår kväll och backade en hel del. Varenda jävla gång tänker man dagen efter hur skönt det varit att stanna när man bara låg de där 4-5 inköpen back. Phil Galfond sa att om man ligger jätteback ska man tänka på att ens winrate ofta bara är ett par big blinds/turreinköp per timme och i den takten vinner man aldrig tillbaka den kvällen. Dessutom spelar man alltid sämre och ens winrate är nästan alltid negativ. Nu vet jag varför jag hatar cashgame: Ingen säger till en när man ska sluta. edit: jag är inte gul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Gjorde samma sak igår kväll och backade en hel del. Varenda jävla gång tänker man dagen efter hur skönt det varit att stanna när man bara låg de där 4-5 inköpen back. Phil Galfond sa att om man ligger jätteback ska man tänka på att ens winrate ofta bara är ett par big blinds/turreinköp per timme och i den takten vinner man aldrig tillbaka den kvällen. Dessutom spelar man alltid sämre och ens winrate är nästan alltid negativ. Nu vet jag varför jag hatar cashgame: Ingen säger till en när man ska sluta. edit: jag är inte gul Det hemska var ju att det var sngs, en jävla tortyr att förlora en miljard viktiga all ins. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 När jag orkar ska jag läsa, men stort tack. Verkar intressant. Btw du har fina resultat på 6-manna. Imponerande! Antar att du syftar på garpen, isf +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Det hemska var ju att det var sngs, en jävla tortyr att förlora en miljard viktiga all ins. Sngs är lite samma sak. Mtts är förvisso mycket varians, men svårt att tilta bort rullen tack och lov eller monsterbacka på en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 Sngs är lite samma sak. Mtts är förvisso mycket varians, men svårt att tilta bort rullen tack och lov eller monsterbacka på en dag. Very true. Fan vi får shapea upp oss ulfie, backa var ju skittråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts