killerwolf Postad 13 Februari , 2015 Rapport Share Postad 13 Februari , 2015 ptja, e mer en katt och råtta lek på 5/10 såvida man inte är en crusher av rang. De bästa borden tas av de bästa regsen, sen blire scare tactics hela vägen ner till de sämsta borden för ingen av bumhunterserna vill egentligen lira mot en annan bumhunter men de pretendactionar för att få bord, och blir de synade så blire situout fest många ggr. Förhoppningen om att få en fisk då o då på 5/10 är levande, för oss midstekare så har de varit bättre på ipoker sen de tog bort hs bord, men det är ju inte direkt skönt nåt år senare då alla hs-crushers letar sig ner till "lowstakes" för o grinda in sina dollar då hs bord dör ut lite överallt o gamesen inte runnar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2015 Har en plusdag i ryggen inför nattens grind, tror stenhårt på vändning (= Ville egentligen mest flika in att dagens avsnitt av Last Week Tonight with John Oliver var extra bra samt glänsa med min nya avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2015 Rek rek rek http://www.businessinsider.com/kyle-korver-misogi-challenge-2014-7?IR=T Reportage om en NBA-spelare och hans vänner som utövar en stor mental och fysisk utmaning en gång om året, läsvärt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOGUDEN Postad 18 Februari , 2015 Rapport Share Postad 18 Februari , 2015 Låt Liv Boeree vinna ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2015 Låt Liv Boeree vinna ffs. Hade hon synat ner mig i den enda stora potten hade hon fått kliva med ett bi upp ju (= Kul att hon tyckte att det var roligt att spela med mig, många som verkar tycka det nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 18 Februari , 2015 Rapport Share Postad 18 Februari , 2015 Kul att hon tyckte att det var roligt att spela med mig, många som verkar tycka det nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 18 Februari , 2015 Rapport Share Postad 18 Februari , 2015 wut! fick du möta liv boeree??? INFO, spill it all, HANDHISTORIES! edit; nvm hittade på 2+2.. du e fan nvg famous nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2015 wut! fick du möta liv boeree??? INFO, spill it all, HANDHISTORIES! edit; nvm hittade på 2+2.. du e fan nvg famous nu Finns en del speciella människor, någon jag hade rödmarkerat tog direkt hennes plats när hon lämnade, satt ut och skrev i chatten "mmmm i like the smell of this seat". Chatten var ganska brutal också, måste vara påfrestande för henne att hon måste ha den igång för railers och somewhat vara comittad att interagera på en rimlig nivå. Iofs, sista skrattet är väl hennes som får betalt för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 18 Februari , 2015 Rapport Share Postad 18 Februari , 2015 wut! fick du möta liv boeree??? INFO, spill it all, HANDHISTORIES! edit; nvm hittade på 2+2.. du e fan nvg famous nu Link pls! Mvh hittar ej själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 18 Februari , 2015 Rapport Share Postad 18 Februari , 2015 Link pls! Mvh hittar ej själv http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/liv-boeree-playing-2-4-hu-right-now-1511891/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Februari , 2015 Rapport Share Postad 18 Februari , 2015 http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/liv-boeree-playing-2-4-hu-right-now-1511891/ Vilken sällsynt dum tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolfie Postad 18 Februari , 2015 Rapport Share Postad 18 Februari , 2015 Vilken sällsynt dum tråd +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 19 Februari , 2015 Rapport Share Postad 19 Februari , 2015 Någon som vet vilka tv-pokerprogram som släpps nuförtiden? High stakes poker verkar ha lagt ner, million dollar cash game också? Poker after dark? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimenez Postad 19 Februari , 2015 Rapport Share Postad 19 Februari , 2015 Någon som vet vilka tv-pokerprogram som släpps nuförtiden? High stakes poker verkar ha lagt ner, million dollar cash game också? Poker after dark? Känns väl som ingen av dessa Serier har gjort något nytt på många, många år!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Februari , 2015 Rapport Share Postad 19 Februari , 2015 OBV har du redan sett men reaktionerna alone är ju värda att ses om och om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 20 Februari , 2015 Rapport Share Postad 20 Februari , 2015 Känns väl som ingen av dessa Serier har gjort något nytt på många, många år!? Hur kommer det sig att dom alla la ner samtidigt..? Pokern har alltså dött? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Februari , 2015 Rapport Share Postad 20 Februari , 2015 Hur kommer det sig att dom alla la ner samtidigt..? Pokern har alltså dött? Antagligen rätt så katastrofala ratings. Pokern är confirmed död med. Läste det i en tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 20 Februari , 2015 Rapport Share Postad 20 Februari , 2015 Antagligen rätt så katastrofala ratings. Pokern är confirmed död med. Läste det i en tidning. Jag som läste i Aftonbladet att folk tjänat 84 miljoner på poker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 20 Februari , 2015 Rapport Share Postad 20 Februari , 2015 Antagligen rätt så katastrofala ratings. Pokern är confirmed död med. Läste det i en tidning. Jag som läste i Aftonbladet att folk tjänat 84 miljoner på poker... [X] confused Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Februari , 2015 Rapport Share Postad 20 Februari , 2015 Jag som läste i Aftonbladet att folk tjänat 84 miljoner på poker... [X] confused Upp till er själva om ni vill lita på mig eller Aftonbladet. Jag bedömer det till ungefär en flip vem som har högst trovärdighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Februari , 2015 Rapport Share Postad 20 Februari , 2015 I normala fall hade jag sagt att du har högst, men å andra sidan håller du på Man Utd, så 50/50 låter ganska rimligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 Februari , 2015 Rapport Share Postad 20 Februari , 2015 I normala fall hade jag sagt att du har högst, men å andra sidan håller du på Man Utd, så 50/50 låter ganska rimligt. Fair enough Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 10 Mars , 2015 Rapport Share Postad 10 Mars , 2015 vill ha tillbaka dig på skype . Vill prata skvaller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 10 Mars , 2015 Rapport Share Postad 10 Mars , 2015 vill ha tillbaka dig på skype . Vill prata skvaller! Prata här vi vill också höra skvaller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 10 Mars , 2015 Rapport Share Postad 10 Mars , 2015 Prata här vi vill också höra skvaller! det är tyvärr pf.nu bannlyst typ av prat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts