mr-flow Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Kul, hejja hejja!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laafi Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Lycka till Micke! Tror på seger! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Gl ikväll! Hur ser prisstrukturen ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Stort Gl ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2010 Tack allihopa, ha inga höga förväntningar nu bara.. 1. €27 100 2. 16 802 3. 11 382 4. 8 130 5. 5 962 6. 4 878 7. 3 794 8. 2 710 9. 1 897 10. 1 355 ____ Fint. Sov exakt noll minuter inatt, begav mig in mot stan för att göra teorin. Hittar inte så tar en taxi för nästan ett inköp till provet, dricksar taxichauffören relativt bra för att få till karman lite då det skulle bli välbehövligt mtp de dåliga förberedelserna. Vart överraskad över hur lätta majoriteten av frågorna var, skrattade lite för mig själv och tänkte att jag faktiskt skulle klara det men hehehe... Ska inte ljuga som alla andra och säga att jag fick 51 så vi kan säga att det vart 50p. Lyckades även med bragden att inte hitta ut från ett 7-eleven, kassörskan fick sig ett fint skratt och visade hur en dörr funkar... När jag delade med mig till mina fina vänner om att provet gick som förväntat så svarade två av dom "stolt att du gjorde provet!" och "men du gjorde provet iaf!" i helt seriös ton... Att leva med höga förväntningar på mitt vis. Kaffedoping nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 åh jag hejar på dig ikväll med hela hjärtat mitt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Padrinos for the win. win. las vegas. cadillac. GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 glgl take it down mister Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2010 Hahaha så jävla komiskt att i avsnitt 3 av ung och bortskämd så går de ut på åkersbergas sunkigaste pub Stämningen var hög som vanligt där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Stort GL ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 glLGLGLGll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 GL Tramadolph Lundgren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2010 Vidrigt sjuk chat atm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Vidrigt sjuk chat atm... Copy n paste osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Copy n paste osv Mvh, Tramadolly Parton Tramadollywood Tram Adolf est Trav Adolf Hest Tramadollar Tramalol Tramadolee Johnson Tramadolce Gabbana Tramasolsidan Tramadoyle Brunson Utnämnd vinnare av Okocha: Being tRamz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Mvh, Tramadolly Parton Tramadollywood Tram Adolf est Trav Adolf Hest Tramadollar Tramalol Tramadolee Johnson Tramadolce Gabbana Tramasolsidan Tramadoyle Brunson Utnämnd vinnare av Okocha: Being tRamz mvh tramakola torsk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 mvh tramakola torsk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Utnämnd vinnare av Okocha: Being tRamz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 gg wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Stort grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 7 December , 2010 Rapport Share Postad 7 December , 2010 Grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts