boman Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 no offence och hur kul som helst men hur fan vågar du skriva allt i dagboken? finns det ingen risk för att att det skulle bli förödande? Citera
Supertequila Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 hahaha två systrar är ju en fjäder i hatten... kom igen Britta, kör för faa'aaan. Citera
okocha Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 det är sånt här som gjorde att jag röstade på dig som årets pfare! Citera
padrinosftw Postad 13 November , 2010 Författare Rapport Postad 13 November , 2010 Skynda dig att toksupa så får du inte upp den sen oavsett om du vill eller ej Det är typ det jag borde ha gjort äh verkar ju skita sig nu i vilket fall så ring morsan också Haha, ajo... fan vad bra du mår! Mår skit obv no offence och hur kul som helst men hur fan vågar du skriva allt i dagboken? finns det ingen risk för att att det skulle bli förödande? Du har ju rätt, är ju inge vidare smart. Runt mina vanliga vänner är jag relativt privat när det gäller sånt här faktiskt, berättar nästan aldrig något om ingen frågar eller om man vet att det är något ämne där ingen skulle kunna ta illa upp. Vet att några läser det jag skriver här dock vilket gör det till en rätt sne situation. Bryr mig inte så mycket om konsekvenserna som drabbar mig, men skulle vara bra jobbigt om fel person tog illa upp av vad jag skrev här. Egentligen borde jag vara mindre öppen, men väntar in tills något hänt pga det jag skrivit innan jag slutar hahaha två systrar är ju en fjäder i hatten... kom igen Britta, kör för faa'aaan. Man är ju ingen ludvig, körde inte... Microångest för det idag men är nog bäst i längden. det är sånt här som gjorde att jag röstade på dig som årets pfare! Haha, det tackar vi för! Citera
m1978 Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 det är sånt här som gjorde att jag röstade på dig som årets pfare! +1 Citera
Ronken1491911767 Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 det är sånt här som gjorde att jag röstade på dig som årets pfare! +1 Citera
Supertequila Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 Okocha menade obv mig era nötter. Citera
okocha Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 Okocha menade obv mig era nötter. nej Citera
padrinosftw Postad 13 November , 2010 Författare Rapport Postad 13 November , 2010 Nu ska jag gå över till grannen och be om smör. Citera
valterego Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 Nu ska jag gå över till grannen och be om smör. Jag tycker du tappat lite dramaturgi i dina db-poster.... Citera
valterego Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 Får man fråga vart i v-ås? De lirar på Gårdsfestivalen på Växhuset. Citera
padrinosftw Postad 13 November , 2010 Författare Rapport Postad 13 November , 2010 Jag tycker du tappat lite dramaturgi i dina db-poster.... Fattas bara att jag börjar använda ordet dramaturgi Citera
Cardshark52 Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 Fattas bara att jag börjar använda ordet dramaturgi [X] Citera
KungKroon Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 Fan va du är härlig Padde! På riktigt bara genomhärlig Citera
Tottyville Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 Fy fan. En gammal flickväns lillasyster ber om att få sova här i natt. Orkade inte bry mig innan då jag tänkte på annat men nu är hon på väg hit och har inget annat än ångest i hela kroppen, känner mig så jävla vidrig. Är typ tight med deras moder också. Hur ska jag avstyra det här? mmmm mer än ju Jag förstår om du vill lägga dig å hitta viket. Men det här är nog ett läge där vi måste lägga oss och stoppa in keramiken. Citera
Supertequila Postad 14 November , 2010 Rapport Postad 14 November , 2010 nej sluta ljug, svenne. Citera
padrinosftw Postad 15 November , 2010 Författare Rapport Postad 15 November , 2010 Fan va du är härlig Padde! På riktigt bara genomhärlig Tack som fan Kroon, du är inte fy skam du heller Jag förstår om du vill lägga dig å hitta viket. Men det här är nog ett läge där vi måste lägga oss och stoppa in keramiken. Snyggt! _______________ Jaha, det var den helgen. Lördagen var rätt kaos, rätt trashig kanske. Hade jävligt kul dock med lite folk här. Körde ett litet krök igår också och blev precis lämnad själv först nu vilket känns mer än skönt även om det varit jävligt kul. Har myst sönder min axel så att jag på riktigt inte kan lyfta armen Citera
m1978 Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 De där me att öppna dörrar är en svår teknik Tjejens tröja får dock ett plus från mig, har du någon bild framifrån med Citera
padrinosftw Postad 15 November , 2010 Författare Rapport Postad 15 November , 2010 De där me att öppna dörrar är en svår teknik Tjejens tröja får dock ett plus från mig, har du någon bild framifrån med Haha, jorå kan nog bjuda på lite mer bilder överlag. Citera
padrinosftw Postad 15 November , 2010 Författare Rapport Postad 15 November , 2010 tung är du viktbet? Citera
NikLasVegas Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 tung är du toung är du? Citera
boman Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 btw, bara jag som tycker det där som är inne just nu är vidrigt? genomskinliga toppar osv Citera
NikLasVegas Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 btw, bara jag som tycker det där som är inne just nu är vidrigt? genomskinliga toppar osv Tror det kallas spets, och jag är nog tyvärr en av dom som inte kan sätta fingret på vad som är det vidriga... Citera
Recommended Posts