Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skynda dig att toksupa så får du inte upp den sen oavsett om du vill eller ej ;)

 

Det är typ det jag borde ha gjort :S

 

äh verkar ju skita sig nu i vilket fall så ring morsan också

 

Haha, ajo...

 

fan vad bra du mår! :D

 

Mår skit obv

 

no offence och hur kul som helst men

 

hur fan vågar du skriva allt i dagboken? finns det ingen risk för att att det skulle bli förödande? :S

 

Du har ju rätt, är ju inge vidare smart. Runt mina vanliga vänner är jag relativt privat när det gäller sånt här faktiskt, berättar nästan aldrig något om ingen frågar eller om man vet att det är något ämne där ingen skulle kunna ta illa upp. Vet att några läser det jag skriver här dock vilket gör det till en rätt sne situation.

 

Bryr mig inte så mycket om konsekvenserna som drabbar mig, men skulle vara bra jobbigt om fel person tog illa upp av vad jag skrev här. Egentligen borde jag vara mindre öppen, men väntar in tills något hänt pga det jag skrivit innan jag slutar :)

 

hahaha två systrar är ju en fjäder i hatten... kom igen Britta, kör för faa'aaan.

 

Man är ju ingen ludvig, körde inte... Microångest för det idag men är nog bäst i längden.

 

det är sånt här som gjorde att jag röstade på dig som årets pfare!

 

Haha, det tackar vi för!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan. En gammal flickväns lillasyster ber om att få sova här i natt. Orkade inte bry mig innan då jag tänkte på annat men nu är hon på väg hit och har inget annat än ångest i hela kroppen, känner mig så jävla vidrig. Är typ tight med deras moder också. Hur ska jag avstyra det här?

 

 

 

mmmm mer än ju :S

 

Jag förstår om du vill lägga dig å hitta viket. Men det här är nog ett läge där vi måste lägga oss och stoppa in keramiken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va du är härlig Padde! På riktigt bara genomhärlig :)

 

Tack som fan Kroon, du är inte fy skam du heller :D

 

Jag förstår om du vill lägga dig å hitta viket. Men det här är nog ett läge där vi måste lägga oss och stoppa in keramiken.

 

Snyggt!

_______________

 

Jaha, det var den helgen. Lördagen var rätt kaos, rätt trashig kanske. Hade jävligt kul dock med lite folk här. Körde ett litet krök igår också och blev precis lämnad själv först nu vilket känns mer än skönt även om det varit jävligt kul. Har myst sönder min axel så att jag på riktigt inte kan lyfta armen :S

 

148110_10150302372960551_670500550_15719970_7765317_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...