Gå till innehåll

Padrinos

padrinosftw

Recommended Posts

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför ska du köpa damskor?

Passar bra till mina feminina vader

Vad ska du med en "presentation mouse" till? Presentera dina tillgångar aka guldreserver ;)

Polarn har en sån, kändes överlägset när jag prövade den :)

skor imo =)

Lutar åt det. Behöver en inte svart rock också men hittar verkligen inget snyggt som inte kostar mer än 10 000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lutar åt det. Behöver en inte svart rock också men hittar verkligen inget snyggt som inte kostar mer än 10 000.

Har letat efter rock jag med utan resultat alls. Men vi spelar nog i rätt olika ekonomiska ligor. Lust att länka någon av de snygga som kostade mer än 10 för inspiration iaf?

Har inte hela historien nu men varför så glad över att tjejen fick sparken? :)

Länk till kommentar

ersättningskrav från henne? En middag med rikael och ev förspel räckte?:-)

Snarare det motsatta... Nejmen ärligt talat så tyckte hon mest det var en kul grej, hon vill ändå inte jobba där osv.

Har letat efter rock jag med utan resultat alls. Men vi spelar nog i rätt olika ekonomiska ligor. Lust att länka någon av de snygga som kostade mer än 10 för inspiration iaf?

Har inte hela historien nu men varför så glad över att tjejen fick sparken? :)

De rockarna jag gillat har jag hittills hittat när jag kollat i butiker tyvärr. Sen ligger mitt tak långt under 10, snarare runt 5-6 :)

Som sagt så tog hon inte så allvarligt på det, var en kul grej. Alla närvarande vid den kvällen har fått skit för dom bilderna förövrigt.

Länk till kommentar

Fondpapper

Såja, tack så mycket!

Respektabel stil och klass till ett inte allt för högt pris. Dock tycker jag inte du ska köpa skorna du postade.. finns många som (jag personligen tycker) är snyggare men vi tycker ju, som tur, alla inte lika 8-) Om du fortfarande jagar skor kan jag tipsa om Filippa Ks vintermodeller.. vissa riktigt cleana, precis som det mesta vad gäller fröken Knutsson :-D

Länk till kommentar

+1 tack för tipset, lets make this a MODEBLOGG :mrgreen:

Köpte dessa förra året fast helbruna. Ett av livets bästa köp. Kostade 3500, men då var dom nedsatta med 1000kr. Dyra, men värt det...

7170_2010821413443166976.jpg

Sen för två månader sedan hittade fyndade jag och shahin varsitt par av dessa. Kostade 1200kr. Ett par big blinds sas...

7165_20108214171536137.jpg

VI SKA BTW UT PÅ KLUSTRET,MUNCHENBRYGGERIET IKVÄLL, RIKAEL, SÅ HÖR AV DIG OM DU VILL HAKA

Mvh

Blondinbella89

Länk till kommentar

Eftersom detta är modebloggen kan jag passa på att fråga om någon känner igen följande beskrivning:

Ett märke som ser ut som JL fast om man vrider det lite, >< typ vänt ett kvarts varv eller något. Någon som förstår hur jag menar? Finns en skitsnygg dunjacka med detta märke som jag gärna vill kika extra på!

Länk till kommentar

Eftersom detta är modebloggen kan jag passa på att fråga om någon känner igen följande beskrivning:

Ett märke som ser ut som JL fast om man vrider det lite, >< typ vänt ett kvarts varv eller något. Någon som förstår hur jag menar? Finns en skitsnygg dunjacka med detta märke som jag gärna vill kika extra på!

Det är inte typ WeSC du tänker på? AVD modebloggen Numero UNO

1421mfgr.jpg

Länk till kommentar

Sköna puppor niklas, ska kolla lite närmare på det..

Hade rätt kul igår, kände mig nykter men ath bakfylla idag. Vaknade upp i hennes säng med huvudet på golvet och en hemnyckel samt en strumpa mindre. Min socialt missanpassade vän Jerrp var som sagt med och var precis lika härligt fittdryg som vanligt, tror hon var extra dryg mot en av sörens och niklas irlpolare som verkligen inte förstod ett skit varför hon betedde sig som hon gjorde. Fantastisk kvinna.

padrions, går rykte om köpen av helrör...vill gärna höra mer!

/mvh facebook

Antar att du menar från schweiz då? Vi gick ihop en jävla massa på de där helrörena, la väl 150 franc var (ca 1k) och lät en av de i gänget som var reg på stället fixa allt.

Stör mig lite på att irlpolaren som var den enda som inte la in något för det försöker ta på sig hela beställningen själv, men sån är han.

Länk till kommentar

Hade rätt kul igår, kände mig nykter men ath bakfylla idag. Vaknade upp i hennes säng med huvudet på golvet och en hemnyckel samt en strumpa mindre. Min socialt missanpassade vän Jerrp var som sagt med och var precis lika härligt fittdryg som vanligt, tror hon var extra dryg mot en av sörens och niklas irlpolare som verkligen inte förstod ett skit varför hon betedde sig som hon gjorde. Fantastisk kvinna.

Sjukare blir det inte än när min IRLvän hälsade på jerrp. Hahahahaha....

Länk till kommentar