jodan Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 Hej. Jag är ny här och vill också vara med. Vad har ni för inskolningsprocess? En gång drack jag batterisyra och medan en kompis smörjde in mitt hår med något brandfarligt och tände på... men jag fick inte vara med ändå "Det hände inte tillräckligt mycket batterisyran" hette det den gången. Kan bara anta att jag är ganska ful. Men jag hoppas att det inte ska spela någon roll här, här syns jag ju inte, och när jag tänker efter så syns ju inte ni heller. Ni kanske vill veta lite mer om mig? Jag är inte den normala killen i 22års åldern (jag är 22 år), jag gillar inte skogspromenader och hestar. Eller, jag vet inte vad en hest är (om det inte är ett tuffare sätt att skriva häst???). Jag gillar tuffare saker som tatueringar och motorer. Jag kör själv en grå bil med trimmad motor och har tatuerat en stor tribal över hela armen och lite på magen. Jag gymar också, lyfter vikter och stönar högt (så att det ska verka tyngre än det är, för då tittar de andra på mig och ser imponerade ut. Det gillar jag). Ja, det var lite om mig. Ville mest fråga om jag får vara med och leka? MVH jodan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 Förresten, har ni någon sån där gänghälsning ni hittat på? Alltid velat ha en sådan, tycker det är ganksa tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 jodan!! beskriv inte mitt liv sådär öppet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 Nu förstår jag inte? Är du också jag? Eller är jag du? Är vi...? Suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 jodan aka bertil aka en skön snubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 jodan aka bertil aka en skön snubbe +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 Drömde om IRLsucks o padrino i natt. jag körde runt i en sjukt fet muskelbil och försök impa på girlsen. Vi tre och 4 brudar hängde i två olika lägenheter som vi åkte mellan med bilarna. Dock var det så risig ending då padrino åkte hem till sin tjej isf o festa vidare Nötdröm ju Hans, 10 år senare.. Haha, inte helt olikt faktiskt... Förresten, har ni någon sån där gänghälsning ni hittat på? Alltid velat ha en sådan, tycker det är ganksa tufft. "Jag har en seriös dagbok så jag har rätt att klanka ner på dom dräggigas dagböcker" mmm haha jodan aka bertil aka en skön snubbe Si si, me gusta _______ Två polare kom förbi med en grill och två kassar fulla av mat och ingredienser som födelsedagspresent idag. Vart mycket gott och var väldigt uppskattat att än en gång slippa laga mat själv. Många som gjort det på senaste omss. Sen är det här en rätt sjuk graf egentligen. Det ska vara ca 100k händer spelade och vinsterna ligger på ca €9500, så hade grafen varit som den borde hade alla 4 fina linjer sammanstrålat på nästan exakt samma ställe. Damn you HM, sviker mig once again Alltså är det någon inställning jag glömt ställa in/ställt in fel? Kan ju garantera att det inte är 40k händer som jag klickat ner innan de avslutats vilket varit det enda förslaget på vad som kunnat vara fel innan. EDIT: Upptäckte just att jag kan polarens lösenord till facebook. Han är den som mest aktivt har facerapeat mig men ynkligt raderat sina egna pga "jobbrelationer och dylikt". Skönt att ha lite tid på sig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 "Jag har en seriös dagbok så jag har rätt att klanka ner på dom dräggigas dagböcker" mmm haha hahaha snaap grattis btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Fixade nytt konto idag. Man har ju fått rätt mkt skit i nyllet omss, bara mot jättefiskar också hhehe hahaha snaap grattis btw. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Mina 3 nyaste accs på olika nätverk har alla fått så mycket skit i nyllet att det är löjligt. Man ska fan aldrig regga nytt alltså... Ere uppkörning för din del snart? Ska du köpa en iphone4? När bokas nästa resa? Vem gillar du mest i ph, pojke respektive flicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Mina 3 nyaste accs på olika nätverk har alla fått så mycket skit i nyllet att det är löjligt. Man ska fan aldrig regga nytt alltså... Ere uppkörning för din del snart? Ska du köpa en iphone4? När bokas nästa resa? Vem gillar du mest i ph, pojke respektive flicka? Agree. Nej, varken uppkörning eller "vit vecka" (vilket är det sjukaste jag hört i hela mitt liv, shahincitat inkluderat). Iphone är spew när man är så talangfull på att förstöra/tappa bort värdefulla tings. Blir ingen pokerresa på väldigt länge för mig tror jag, för mycket irl-resandes planerat. Missade avsnitt två så vet inte om jag vågar svara, samtliga verkade rätt osköna i första.. Själv då Niklas, hittat någon favorit än? ______ Yada yada poker Game # 1897245867 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1 - Table "Lorgui" Game ended 2010-10-13 15:16:47 GMT+01:00 Players: frioyui (EUR 158,66 in seat 1) Padrinos (EUR 194,32 in seat 2) Dealer: drlaaxonen Big Blind: frioyui (1,00) Small Blind: Padrinos (0,50) Padrinos was dealt: - Padrinos Raise (2,00) frioyui Call (1,50) Flop - - frioyui Bet (1,00) Padrinos Raise (6,25) frioyui Call (5,25) Turn - - - frioyui Check Padrinos Bet (13,12) frioyui Call (13,12) River - - - - frioyui Check Padrinos Check frioyui shows: - (two pairs, queens and eights) Padrinos didn't show: - (a pair of kings) frioyui wins: EUR 42,99 (with two pairs, queens and eights) Rake: EUR 0,75 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Agree. Nej, varken uppkörning eller "vit vecka" (vilket är det sjukaste jag hört i hela mitt liv, shahincitat inkluderat). Iphone är spew när man är så talangfull på att förstöra/tappa bort värdefulla tings. Blir ingen pokerresa på väldigt länge för mig tror jag, för mycket irl-resandes planerat. Missade avsnitt två så vet inte om jag vågar svara, samtliga verkade rätt osköna i första.. Själv då Niklas, hittat någon favorit än? Tycker det är extremt profillöst och gillar väl egentligen ingen so far. Tycker hon Emelie verkar mest korkad iaf... Ang. vit vecka så har jag berättat main reason för dig. Kan ju säga att det rycker en del i pilsnertarmen sas... Edit: Not so hidden dealer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 wöööh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 edit dag1 på nya kontot, back €750. Sweet. Regs som tar så sjuka linjer så det finns inte plus okoncentrerat tiltat spel från min sida. Skulle egentligen ut ikväll, men en gammal vän från gymnasiet hörde av sig och ville träffas. Visade sig vara sista kvällen i landet för hennes del (hon har bott utomlands sen studenten) och ville hänga så det var inte så svårt att tacka ja så länge hon gick med på att inte vara nykter, halvt på skoj osv. Hon kommer hit med en flaska bubbel och vi pratar nostalgi, dricker starka drinkar och allt är bra. *Minneslucka* Är skittrött och vill sova kommer jag ihåg. Då drar hon något avancerat judokast och skriker "slå mig!!" Det vart så jävla sjukt tillslut, har typ rivsår på fötterna liksom. Iaf, hennes plan går vid 5 så hon drog för dryga timman sen. Är inte avundsjuk på den flygresan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Fan va sjukt! I nattens sexdröm skrek huvudpersonen "slå mig" Inga judokast dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Fan va sjukt! I nattens sexdröm skrek huvudpersonen "slå mig" Inga judokast dock Kan inte jag få vara med i din nästa sexdröm Kan spela en passiv roll, typ vara en tavla på väggen eller något... Snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Kan inte jag få vara med i din nästa sexdröm Kan spela en passiv roll, typ vara en tavla på väggen eller något... Snälla. Deal! Ska försöka pränta in dig i huvudet en timme innan läggdags! Återkommer med resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Padde, om vi ska ta HU-match idag får det bli mellan 13 och 17 nån gång! Hoppas du är vaken då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Drömde att jag, geewhiz, kungkroon och ludde drog till miketimes landställe som var en liten hydda ute i skogen. Kroon skröt om att han bodde ett stenkast bort, strax bortom det berömda liket som låg i diket vid kyrkan typ Sen spårade drömmen ur med zombies etc Padde, om vi ska ta HU-match idag får det bli mellan 13 och 17 nån gång! Hoppas du är vaken då Jamen svara då, vill inte dega in pengar i onödan EDIT: hu match mot kroon nu, jag ger det 20 min innan jag är bust Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Drömde att jag, geewhiz, kungkroon och ludde drog till miketimes landställe som var en liten hydda ute i skogen. Kroon skröt om att han bodde ett stenkast bort, strax bortom det berömda liket som låg i diket vid kyrkan typ Sen spårade drömmen ur med zombies etc Jamen svara då, vill inte dega in pengar i onödan EDIT: hu match mot kroon nu, jag ger det 20 min innan jag är bust var kan jag raila? Har ath-trist... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Ongame. Jävlar vad uppkäkad man blir, men tagit längre tid än förväntat iaf edit: fan va gött, hittade precis spyrester på toan. Relativt säker på att det inte var jag så att eeh kos... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 1k händer vart det, kroon backade $56 och jag $47. Snuskigt fin rejk där. Kul match dock, mycket mindre action än de andra matcherna jag spelat mot pfare men tror jag lärde mig lite mer den här gången än de övriga. Seat 3: Padrinos ($69.98 in chips) Seat 8: KungKroon ($68.14 in chips) ANTES/BLINDS KungKroon posts small blind ($0.25), Padrinos posts big blind ($0.50), PRE-FLOP KungKroon raises to $1.25, Padrinos calls $1.25. FLOP [board cards: ,, ] Padrinos checks, KungKroon bets $1.90, Padrinos raises to $7, KungKroon calls $7. TURN [board cards: ,,, ] Padrinos checks, KungKroon checks. RIVER [board cards: ,,,, ] Padrinos checks, KungKroon bets $11.80, Padrinos calls $11.80. SHOWDOWN KungKroon shows [ , ] Padrinos shows [ , ] Padrinos wins $39.10. _______________________________ Seat 3: Padrinos ($113.60 in chips) Seat 8: KungKroon ($59.18 in chips) ANTES/BLINDS Padrinos posts small blind ($0.25), 3KKroon posts big blind ($0.50), PRE-FLOP Padrinos raises to $1.25, KungKroon raises to $4.50, Padrinos calls $4.50. FLOP [board cards: ,, ] KungKroon bets $6.20, Padrinos calls $6.20. TURN [board cards: ,,, ] KungKroon bets $12.50, Padrinos calls $12.50. RIVER [board cards: ,,,, ] KungKroon checks, Padrinos checks. SHOWDOWN KungKroon shows [ , ] Padrinos mucks cards [ , ] KungKroon wins $45.40. __________________________________________ Seat 3: Padrinos ($57.35 in chips) Seat 8: KungKroon ($65.43 in chips) ANTES/BLINDS Padrinos posts small blind ($0.25), KungKroon posts big blind ($0.50), PRE-FLOP Padrinos raises to $1.25, KungKroon calls $1.25. FLOP [board cards: ,, ] KungKroon checks, Padrinos bets $2, KungKroon calls $2. TURN [board cards: ,,, ] KungKroon checks, Padrinos bets $5, KungKroon calls $5. RIVER [board cards: ,,,, ] KungKroon checks, Padrinos bets $13.50, KungKroon calls $13.50. SHOWDOWN Padrinos shows [ , ] KungKroon mucks cards [ , ] Padrinos wins $42.50. _________________ Seat 3: Padrinos , ($54.55 in chips) Seat 8: KungKroon ($107.40 in chips) ANTES/BLINDS Padrinos posts small blind ($0.25), KungKroon posts big blind ($0.50), PRE-FLOP Padrinos raises to $1.25, KungKroon raises to $4.50, Padrinos calls $4.50. FLOP [board cards: ,, ] KungKroon checks, Padrinos checks. TURN [board cards: ,,, ] KungKroon checks, Padrinos bets $5, KungKroon calls $5. RIVER [board cards: ,,,, ] KungKroon checks, Padrinos bets $15,KungKroon raises to $97.90 and is all-in, Padrinos calls $45.05 and is all-in. SHOWDOWN KungKroon shows [ , ] Padrinos shows [ , ] Padrinos wins $108.10. _______________________ Största potten tror jag, beta nötterna osv samt 3-betta AJ osv heheh Seat 3: Padrinos , ($121.96 in chips) Seat 8: KungKroon ($69.79 in chips) ANTES/BLINDS KungKroon posts small blind ($0.25), Padrinos posts big blind ($0.50), PRE-FLOP KungKroon raises to $1.25, Padrinos raises to $4.50, KungKroon calls $4.50. FLOP [board cards: ,:3s:,:8s: ] Padrinos bets $5, KungKroon calls $5. TURN [board cards: :Ts:,:3s:,:8s:,:2s: ] Padrinos bets $14, KungKroon calls $14. RIVER [board cards: :Ts:,:3s:,:8s:,:2s:,:Js: ] Padrinos bets $47, KungKroon calls $46.29 and is all-in. SHOWDOWN Padrinos shows [ :Jh:,:As: ] KungKroon mucks cards [ :Ks:,:9b: ] Padrinos wins $138.58. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 GGWP! Kommer ta lång tid att komma över denna förlusten Rematch snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Så lägger du upp världens mest standard och tråkigaste hand från hela sessionen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 GGWP!Kommer ta lång tid att komma över denna förlusten Rematch snart Haha, wp wp gärna! Så lägger du upp världens mest standard och tråkigaste hand från hela sessionen Tog tid att lägga upp men nu är några fler iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts