Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sitter själv kvar i lägenheten, övriga gänget är ute på middag. Ska bjuda en vän här nere på middag för att sen möta upp de andra. Är tokback på karmakontot efter de senaste dagarna och jag känner mig riktigt vidrig wööh.

 

Men jävligt kul resa som ska toppas med någon sorts rekordfylla ikväll imo :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men wöööh rekordrapead både på pf och fb tydligen... wp wp shadog89, wp...

 

Hemma nu. Så jävla överlyckad resa, mer än nutz.. Hade ett par riktigt jävla överdrivna fyllor, fick träffa så gott som alla de skönaste från pf, åt gott, bodde nötigt och sprang helt okej. Köpte jävligt sjysta kläder på flygplatsen också, folk trodde att jag inte hade några byxor för jag hade så korta shorts och så lång tröja.

 

Det enda sköna med att vara hemma är att ingen jävel visslar mig i örat längre...

 

Att föra på en sjua vodka på irlsucks vis...

 

24nqknl.jpg

 

6o25a0.jpg

Jag: "Jag tar sista shoten om M tar av sig naken"

irlsucks: "Naken sa du?" *strippar*

 

Att må skit på shahin89s vis...

 

drbj9e.jpg

 

x3vhxi.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart en jävligt konstig situation för mig nere i barcelona jag tänkte berätta om. De som var med har fått höra mig nöta allt tusen gånger så för er är det obv scroll blixt..

 

M bor nere i barcelona sen ett tag tillbaks. Träffade henne när jag var 15, sen 2008 igen, då nästan i ett år fast vi fick sneaka med det då hon hade pojkvän majoriteten av tiden. Hon är nog den som känner mig bäst och vice verca. Tog slut med henne första gången pga att jag träffade hennes bästa vän L samtidigt, andra för att hon flyttade till Barcelona bla.

 

A är Ms numer närmsta vän. Har börjat träffa henne någon vecka innan jag åkte ner och haft jävligt kul tillsammans. Hon flyttade ner till Ms lägenhet nu i lördags. M vart oerhört upprörd över att vi träffas och ville först inte ens prata med mig men hon kom över på fredagen och sov över, vi höll på lite men inte sexade.

 

På lördagen kom som sagt A ner. Vi mötte upp hela det tjejgänget, M, A och två andra, på isbaren. Var trevligt men ville hem till lägenheten och fortsätta där så dom hakade på + luddvig :) Gick upp på övervåningen och hade ett väldigt seriöst samtal med M och slutade med att vi började hålla på och skulle precis sexa innan hennes vän kom in och avbröt. Var i ett oerhört onyktert tillstånd, så jag gick ner och tog A i handen och gick in och la mig med henne. Sexade inte då men M vart obv upprörd, nytt säga-upp-kontakten-meddelande osv. A var kvar länge nästa dag och vi sexade, som hon självklart berättade för M...

 

M säger att jag får en chans att träffa henne igen, nästa dag vid 12 på förmiddagen innan hon jobbar. Lovar dyrt och heligt. Någon sorts efterfest höll mig vaken till väldigt sent, vaknar vid halv 3 med mer än ångest och 6 missade samtal samt meddelanden osv. Wöööh.... Smörar in mig på något sjukt sätt och lyckas styra att träffa henne på koberesturangen. Var säker på att hon antingen skulle skita i att komma eller skicka några vänner på mig men hon dök upp, exakt samtidigt som resten av huset som tydligen bestämt sig för att äta på samma ställe :) Åt, garvade och allt var najs, blev rätt fulla och jag började ta upp hela grejen men hon sa att hon förlät mig och att det var hon som överreagerat. Blev nästan arg då jag kände mig så sjukt fittig men lyckades släppa det och krökade vidare istället. Skulle hem innan utgången hela högen så jag tar en taxi med henne, håller åp hela vägen och håller sedan på ute på balkongen i lägenheten. Hon ska komma hem om någon månad och säger att hon vill mer än något annat att vi kan börja ses som vanligt igen vilket är jävligt sjukt men najs.

 

Så idag, rekordbakfull eller mer, så känner jag mig ensam när alla flippar/grindar/sover överallt så jag ringer dit A. Två sekunder efter att hon suttit sig i taxin ringer M lite halvt upprörd... Snyggt jobbat Mikael. Aja det där blir nog bra, jävligt mycket drama iaf :) Lyckades avsluta det lite halvbråkigt med A också så att hon inte ska sakna mig och ha kul i Barcelona liksom. Sjukt genomtänkt och bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så länge ni inte är ihop har hon inte rätt att ha några krav alls på dig.

 

För övrigt tycker jag personligen inte att du ska bli seriös med en tjej som träffade dig samtidigt som hon hade en pojkvän, dålig moral så att säga, som kommer o drabba dig i längden.

 

Hon verkar dessutom tända som fan på att du är en bad boy, så det är bara o fortsätta :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rekordfylla i schweiz igår. En burger king måltid kostade 118kr, krogen lite mer heheh :(

 

Besöker polarens brorsa som går på världens snobbigaste skola med världens mest spårade elever, är mer än sweet typ. Hans flickvän är italienska och efter en vecka med shahins italienska imitationer var det oundvikligt att inte gå lös på fyllan... Ni som var med, tänk er en väldigt dålig, extremt onykter version av shahins jävla italienska mummel :-) Är jävligt glad för att min penis inte fungerar så bra på fyllan också, annars hade man haft en devils threesome igår med polarn och en tyska som kallas för potatis :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Definitionen på win-win? eller GTO om man så vill det..

 

EDIT: eller vänta, låg du med A igen sen?

 

Nope, båda var mer än slitna den dagen.. Lite kuriosa är att hon skickade sms på morgonen "ja jag kommer men är jävligt trött, suttit på polisstationen sen 7, blev tagen för prostutition"

 

Man vet att det är fest när jag gick på det :)

 

Usch, samma area code alltså...NOT cool :cry:

 

Uppskattar bara livet meta

 

boytoyrinos

 

Sjuk story.

 

Tkr storyn bevisar hur dumma tjejer är egentligen. Sjukt naiva.

 

win win för dig obv paddan

 

Ja hela grejen är riktigt sjukt.. Det som nog är lite tråkigt är att jag tycker om båda väldigt mycket faktiskt. Något som är lite sjukt är att deras gemensamma vän är den jag verkligen skulle skita i alla andra för, men det är inte ens aktuellt.

 

så länge ni inte är ihop har hon inte rätt att ha några krav alls på dig.

 

För övrigt tycker jag personligen inte att du ska bli seriös med en tjej som träffade dig samtidigt som hon hade en pojkvän, dålig moral så att säga, som kommer o drabba dig i längden.

 

Hon verkar dessutom tända som fan på att du är en bad boy, så det är bara o fortsätta :)

 

Det sjukaste någon skrivit är att jag är en bad boy, blev ett irl-garv på det :D

 

wp rikael! :-)

 

thx for sharing!

 

Hoppas det uppskattas för jag får mkt skit för det jag skriver här : )

 

Efter att ha träffat både M och A så ska jag säga mitt. Båda är rätt sköna tjejer faktiskt, men M är något av en keeper. Gillade henne skarpt...

 

btw rätt sjukt att ingen rejpade mitt namn till Riklas. Antar att ni räknade mina pengar iofs...

 

/Sharing89

 

Jo håller med, fantastisk människa. A's efternamn kan man få till jätterik, funny imo..

__

 

Skickade btw sms till de släktingar jag har kontakt med igår. "Hej, ville bara säga att jag mår bra och att min mobil inte fungerar så bra utomlands. Kommer hem om en vecka, hoppas ni har det bra" typ. Inte en enda svarade :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blir rädd för migsjälv mobilen piper till, står jag blivit taggad i någon oförklarligt människas bilder på fejjan.

Kikar in så ere självklart en av rikaels brudar.. tilten blev att jag smygit mig in bakom folk och tittar fram mellan deras huvud på varje bild :roll:

 

upp med rikaels raggskola 4 idiots, i pay extra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är så kär i Schweiz, hade det inte varit för att det är så nörddyrt här så hade man instaflyttat hit.

 

Så jävla sjukt, drog på museeum igår, HR Giger något, och det var det sjukaste jag någonsin sett. Hela stället var dedikerat till aliens, nazister och väldigt sjuk sex. Vi var där med några italienska tjejer och ena killen pekar på en gubbe som har gruppsex och våldtar en gris samtidigt och säger "Mike (jag) on a saturday night" varpå hon tänker någon sekund och svarar "aaa because of the belly!" på världens shahiniska italienska engelska :D

 

Löjligt rika människor här, träffade en skånska igår som på riktigt bor i ett slott hemma i Sverige. Alla flashar sina sjuka bilar också, hummer, audi r8 spider, sjuka lamborghinis osv. "Whata cara area youa drivinga?" "no tengo coche" :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...