Teh_MoUsE Postad 29 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2010 in med degen imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2010 Suger i trebetade potter, helt vilsen. Som tur är så är de flesta på mina nivåer ännu sämre. Lite tråkiga händer från morgonsessionen med tema 3b dåligt turnspel typ? Game # 1838849642 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1 - Table "Cortes" Game ended 2010-08-30 13:36:25 GMT+01:00 Players: OMGulaf (EUR 100,00 in seat 1) Krozilinski (EUR 100,00 in seat 2) Dealer: Krozilinski Big Blind: OMGulaf (1,00) Small Blind: Krozilinski (0,50) OMGulaf was dealt: - Krozilinski Raise (2,50) OMGulaf Raise (9,00) Krozilinski Call (7,00) Flop - - OMGulaf Bet (13,00) Krozilinski Call (13,00) Turn - - - OMGulaf Check Krozilinski Check River - - - - OMGulaf Bet (35,00) Krozilinski Call (35,00) OMGulaf shows: - (a pair of queens) Krozilinski didn't show: - (a pair of tens) OMGulaf wins: EUR 115,25 (with a pair of queens) Rake: EUR 0,75 ________ Game # 1838859504 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1 - Table "Cortes" Game ended 2010-08-30 13:47:23 GMT+01:00 Players: OMGulaf (EUR 264,10 in seat 1) Krozilinski (EUR 106,25 in seat 2) Dealer: Krozilinski Big Blind: OMGulaf (1,00) Small Blind: Krozilinski (0,50) OMGulaf was dealt: - Krozilinski Raise (2,50) OMGulaf Raise (9,00) Krozilinski Call (7,00) Flop - - OMGulaf Bet (13,00) Krozilinski Call (13,00) Turn - - - OMGulaf Bet (23,00) Krozilinski Call (23,00) River - - - - OMGulaf Check Bra exempel på hur vilsen jag är, velade länge över vad som är bäst här men i efterhand känns det som han har mer made hands än missade drag/dubbel floats osv iaf Krozilinski Check OMGulaf shows: - (a pair of queens) Krozilinski didn't show: - (a pair of queens, with king as kicker) OMGulaf wins: EUR 91,25 (with a pair of queens) Rake: EUR 0,75 _____ Game # 1838880258 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1 - Table "Guaro" Game ended 2010-08-30 14:10:53 GMT+01:00 Players: OMGulaf (EUR 387,55 in seat 1) Krozilinski (EUR 100,00 in seat 2) Dealer: Krozilinski Big Blind: OMGulaf (1,00) Small Blind: Krozilinski (0,50) OMGulaf was dealt: - Krozilinski Raise (2,50) OMGulaf Raise (9,00) Krozilinski Call (7,00) Flop - - OMGulaf Check Krozilinski Check Turn - - - OMGulaf Check Krozilinski Check River - - - - OMGulaf Check Krozilinski Bet (16,00) OMGulaf Raise (59,00) Krozilinski Call (43,00) OMGulaf shows: - (a full house, jacks full of tens) Krozilinski didn't show: - (a straight, queen high) OMGulaf wins: EUR 137,25 (with a full house, jacks full of tens) Rake: EUR 0,75 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2010 AJIFBAIOFAMP dö jävla träsköldpadda du är så jävla dålig kpfasmfaksf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2010 Riktigt kuksjuk månad det här. Tappat €6k på jättefina nivåer, nl100 och nl200 lite €50 sngs. Huset i Barcelona är ganska fastställt iaf, det blir: Frisoren Shahin89 Geewhizm8 Kungkroon IRLsucks Jag och förhoppningsvis även snusarn och niklasvegas, beroende på studier osv. Kommer bli så jävla nutz Sry till er som skrivit här och i PM att jag inte svarat men ville kolla med de andra vilket hus det skulle bli och om det fanns plats innan jag sa något här. Tips är att skriva i Starfitters och Metaddicts db då de ska hyra det större huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2010 Pratade precis med mina spanska kontakter. Tydligen bor vi helt ok i ett fint nybyggt område med mycket att göra runtomkring. Arkadhall, stor nattklubb och discobowling nämndes. Förövrigt har Augusti varit en jävligt rolig månad, men kostsam på så många vis. Blir till att nitta i september tills resan, så jävla sunkigt med ekonomisk klump i magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 30 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2010 Är det någon här som sett Community? Är kanske lite blek i början, dock Abed och Troy som fungerar sjukt bra. De tre sista avsnitten på s1 är den rent utav genialisk dock, reeekaaas! No comprende meta __ Geewhizm8s klonk var sjukast någonsin. Sjukt för att det är så jävla standard för honom.. Ska bli en ära att få se hans turkrafter agera irl återigen nere i Barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 30 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2010 Är det någon här som sett Community? Är kanske lite blek i början, dock Abed och Troy som fungerar sjukt bra. De tre sista avsnitten på s1 är den rent utav genialisk dock, reeekaaas! Jepp gillade det i början blev segt i mitten. Men sen när jag fick serietorka såg jag klart och det blev återigen bättre. Helt klart sevärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2010 Är det någon här som sett Community? Är kanske lite blek i början, dock Abed och Troy som fungerar sjukt bra. De tre sista avsnitten på s1 är den rent utav genialisk dock, reeekaaas! No comprende meta __ Geewhizm8s klonk var sjukast någonsin. Sjukt för att det är så jävla standard för honom.. Ska bli en ära att få se hans turkrafter agera irl återigen nere i Barcelona Ville ju med i coolehuset sa jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2010 Hur länge hyr ni huset i barca? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2010 20-28 sep Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2010 Augusti slutade ner 12k live, 15 online exkl rb som förhoppningsvis väger upp en del. Spelade 40k händer hu Back 3k dollar på sngs sprungit halvkallt där.. Första sessionen idag blev €400 upp iaf, riktigt skönt! Ville ju med i coolehuset sa jag! Ni får ju det huset vi tänkte ta med gym meta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2010 Upp €891 på 1,8k händer på nl100 första dagen för månaden, känns jävligt skönt att även vara nöjd med spelet. Jobba september! Disciplin ska det vara, ingen tilt, endast nl100. Microdrinos osv. Varje natt är det någon från skyddat nr som ringer vilket är sjukt störande. Något som är ännu mer störande dock är att jag får fickringningar där folk pratar i 6min (max tid antar jag) relativt ofta som man måste lyssna på för att det ska försvinna ur inkorgen, wöööh va tiltande. Är såld på modern family nu som några andra forumiter, mycket uppskattat tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2010 Grafen för förra månaden är lite halvt missvisande 1. det saknas över 9k händer 2. det visar att jag vunnit nästan €10k för mycket Hade varit kul dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Augusti slutade ner 12k live, 15 online exkl rb som förhoppningsvis väger upp en del. Spelade 40k händer hu Back 3k dollar på sngs sprungit halvkallt där.. Första sessionen idag blev €400 upp iaf, riktigt skönt! Ni får ju det huset vi tänkte ta med gym meta! där fick man ju sin fair share liveonsdag anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 där fick man ju sin fair share liveonsdag anyone? Kommer du till cc ikväll får du dina miljoner thugzter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Ska vi dricka corona? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Ska vi dricka corona? Och dansa på borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Ska vi dricka corona? coronas to night? På Carlos vis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 Ska vi dricka corona? Och dansa på borden? coronas to night? På Carlos vis This Vart ett par fatöl och en whiskey cola istället på cc men skjuts hem lockade mer inför det stundande viktiga mötet under morgondagen... Miniplus blev det iaf. ___ Haha, fick sällskap av två polare när jag kom hem. Ena hade precis blivit nollad, 100% wasted. Sjukt surrandes från hans sida, mkt fint. Jävlar va dålig Expendables var.. Trodde verkligen jag skulle köpa grejen men det var ju beyond retarded.. Brukar ju gilla Statham också men nej, inte ens nära. Filmen hade ju varit bra mycket bättre om enda dialogen hade varit den som utspelade sig i kyrkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Fick samtal från någon på 24h som bjöd in mig på vipkväll "för de kunder som betyder mest för oss". Haft kontot i två månader.. När hon sa så superstolt som bara barn kan låta att "och så ska DREEGEEN vara där och spela med er!" så garvade jag till varpå hon tog det som att jag blev glädjechockad alternativt exalterad för hon skrattade till och sa "jaaa jag vet visst är det häftigt" och man kunde verkligen höra hur hennes käke brast av för stort leende Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Dregen är ju kul ju.. o så kan han dricka rom och cola som ingen annan kan. Semibubblade nån turre där hans guitarr var till 1an. Tjejen frågade när jag finalbordade.. vad ska du med den guitarren till? Du lyssnar ju på coldplay och brittny spears.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Dregen är ju kul ju.. o så kan han dricka rom och cola som ingen annan kan. Semibubblade nån turre där hans guitarr var till 1an. Tjejen frågade när jag finalbordade.. vad ska du med den guitarren till? Du lyssnar ju på coldplay och brittny spears.. hahaha coldplay använder ju inte gitarrer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Tjejen hånar ju mig fattar du väl. Vore väl lite sjukt om jag försöker jobba hem en EMOyammahakeaboard med signering av ett gäng självcarvande svartkepsar för att sedan ha den till att kompa euruthmics låtar. Same same. Planen var iaf att kunna ge den till någon av mina gudbarn i framtiden = Man har blivit kung på jorden för några år. sidenote: tjejen lyssnar på rockmusik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Jävlar va dålig Expendables var.. Trodde verkligen jag skulle köpa grejen men det var ju beyond retarded.. Brukar ju gilla Statham också men nej, inte ens nära. Filmen hade ju varit bra mycket bättre om enda dialogen hade varit den som utspelade sig i kyrkan. jag såg den lite some n komedi och tyckte den var rätt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts