ulaf Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 psycho-4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 psycho-4 Korrekt. Blev lite imponerad, trodde verkligen inte hon hade det i sig. Blir ju bara mer och mer intressant vilket betyder att hon blir mer och mer avlägsen : ) Är sjukt sugen på emop barcelona i slutet på september, just throwing it out there! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Plockade ut mina fonder innan jag åkte, saknas 90k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Varför svarar du inte ulaf? Med mig är det bra iaf, hur var vegas? vadå svarar ulaf ? bakis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 vadå svarar ulaf ? bakis han menar varför svarar inte jag på din fråga fyllbult Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Players: OMGulaf (EUR 100,50 in seat 1) calcio4 (EUR 129,13 in seat 2) Dealer: OMGulaf Big Blind: calcio4 (1,00) Small Blind: OMGulaf (0,50) OMGulaf was dealt: - OMGulaf Raise (2,50) calcio4 Call (2,00) Flop - - calcio4 Check OMGulaf Bet (4,50) calcio4 Raise (15,75) OMGulaf Raise (35,50) calcio4 All-In (110,38) OMGulaf All-In (57,50) calcio4 Payback (28,63) Turn - - - River - - - - calcio4 shows: - (a pair of tens) OMGulaf shows: - (a pair of threes) calcio4 wins: EUR 200,25 (with a pair of tens) Rake: EUR 0,75 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Padrinosftw Längd: 173 cm Vikt: 75 kg Född: 9/10-1988 Moderklubb: IFK Österåker Även spelat i: - Kontraktsinfo: springer tills han dör Kom till klubben: När den grundades i bastun Styrkor Utan tvekan bäst i hela korpen på poker, allra helst nätpoker! Väl på planen spelar han alltid enkelt och ger allt! Dessutom oftast givmild när det kommer till att bjuda på sprit. Svagheter Har en fetisch för att supa ner sina kamrater och sedan lägga ut bilder på dom på internet. Relativt usel kondis som måste förbättras, dessutom vill vi att han jobbar upp tron på sig själv mer! Var tillbaka efter sin knäskada och bjöd som vanligt på ett hårt jobb över hela planen. Vilade i slutet av matchen då han hade känningar i knät. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Keep 'em coming mr vegas, finns så mycket att hämta från den där jävla sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 såg inception nu, fyra av fem räkmackor, gäller att ha huvet på skaft! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Players:OMGulaf (EUR 100,50 in seat 1) calcio4 (EUR 129,13 in seat 2) Dealer: OMGulaf Big Blind: calcio4 (1,00) Small Blind: OMGulaf (0,50) OMGulaf was dealt: - OMGulaf Raise (2,50) calcio4 Call (2,00) Flop - - calcio4 Check OMGulaf Bet (4,50) calcio4 Raise (15,75) OMGulaf Raise (35,50) calcio4 All-In (110,38) OMGulaf All-In (57,50) calcio4 Payback (28,63) Turn - - - River - - - - calcio4 shows: - (a pair of tens) OMGulaf shows: - (a pair of threes) calcio4 wins: EUR 200,25 (with a pair of tens) Rake: EUR 0,75 På skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 haru blivit en sån nu kroon =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 haru blivit en sån nu kroon =/ Jag har nog på allvar blivit lite av en sån Tror det är för att jag tycker att jag är så jävla bra och alla andra är så jävla dåliga och ändå backar jag bara hela tiden. Menar inte att du är dålig, Padde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Players:OMGulaf (EUR 100,50 in seat 1) calcio4 (EUR 129,13 in seat 2) Dealer: OMGulaf Big Blind: calcio4 (1,00) Small Blind: OMGulaf (0,50) OMGulaf was dealt: - OMGulaf Raise (2,50) calcio4 Call (2,00) Flop - - calcio4 Check OMGulaf Bet (4,50) calcio4 Raise (15,75) OMGulaf Raise (35,50) calcio4 All-In (110,38) OMGulaf All-In (57,50) calcio4 Payback (28,63) Turn - - - River - - - - calcio4 shows: - (a pair of tens) OMGulaf shows: - (a pair of threes) calcio4 wins: EUR 200,25 (with a pair of tens) Rake: EUR 0,75 ögonen blöder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 La ju helt ärligt upp den för att den var så vidrigt dålig, hade tagit illa upp om ingen skrivit tbh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Min dagbok, den blev stulen Dom skrattar åt mig nu Internet, gör mig känd Dom laddar ner mig fil för fil Så dum som jag är Kan jag inte förstå Hur jag ska bära mig åt För allt blir fel Och nu vet alla om Vad jag sa till dig Och nu vet alla om Vad du sa Vad du sa För du är med sidan 3 Och fram till 42 Ett citat, det du sa Var elakt men så uppenbart Så simpel som jag är Kan jag inte förstå Hur jag ska bära mig åt För allt blir fel Och hur du ser på mig Stämmer ganska bra Med hur jag ser på mig Så kalla mig CP Kalla mig bög Det kanske är fel Men en bra metafor För den jag är Det jag är Så dum som jag är Kan jag inte förstå Hur jag ska bära mig åt För allt blir fel Och hur du ser på mig Stämmer ganska bra Med hur jag ser på mig Så kalla mig CP Kalla mig bög Det kanske är fel Men en bra metafor Kalla mig CP Kalla mig bög Kalla mig CP Kalla mig bög Så dum som jag är Kan jag inte förstå Hur jag ska bära mig åt Så dum som jag är Kan jag inte förstå Hur jag ska bära mig åt Kalla mig CP Kalla mig bög Kalla mig CP Kalla mig bög Zzzz... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Skäms för hur bra jag sprungit mestadels idag men även igår.. Upp 900 idag, 700 igår men borde ligga back egentligen, väldigt sjukt ( = Ajuste, reka gärna roliga ps3-spel för 2-6 spelare. Såväl minis som stora spel i alla kategorier välkomnas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 För första gången i mitt liv har jag glömt bort min födelsedag, då är man fan gammal . 24 bast för 17 minuter sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Gratz! (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 gz ulaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 kongratulationeeer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Stort grattis Anton! Fyjävlar vad tiltad jag blir på mig själv. Har ett fint dagsplus på 1150 euro, tänkte spela lite innan jag går och lägger mig. Spewar bort ett inköp, flippar bort ett, blir utdragen på nästa och sista tokspewar man. Tog kanske 5 min. Pluswhine osv, jävla fint när man får pröva det själv Firas födelsedagen på något speciellt manér sir? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 jag ska ut i en dag eller två till med mors och plastfars båt i skärgården. Syster kommer med också så det blir nog myspys, hoppas solen tittar fram! edit: avvaktar med grattis-tack tills stormen har lagt sig, räknar kallt med fler Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 ulaf? edit: grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 tjena player, det är ytterst tvek om det blir garbo, ska föra i haninge, men vem vet. Jag älskar dim-ackord, det är det vackraste som finns. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b7/Diminished_triad_on_C.mid själv har jag en personlig fetish för att vandra uppåt C-E-G-C-E-G-C# sedan går man upp en halv tonart och gör samma sak igen om och om igen. låter riktigt proffsigt! edit: grattis också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 ulaf? edit: grattis! ack nej, inte min stil det där, även om jag är ganska bögig. tack! själv har jag en personlig fetish för att vandra uppåtC-E-G-C-E-G-C# sedan går man upp en halv tonart och gör samma sak igen om och om igen. låter riktigt proffsigt! fräsigt! Om man ska snacka kompositions-onani är jag ganska stolt över partiet 2:15 och framåt in på "On the Edge" http://www.myspace.com/antontheband . börjar på ett fett dimackord och går över i en helt ny tonart i låten, går tillbaka till samma dimackord, upprepar föregående ackordföljd i låtens original-tonart (typ) och går tillbaka till det lite kontrapunktala riffet, if you will. Allt detta med tvåstämmig sång givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts