Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

:S

 

Game # 1777997541 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1 - Table "Cortes"

Game ended 2010-07-06 23:38:50 GMT+01:00

 

Players:

OMGulaf (EUR 357,40 in seat 1)

elgatto27 (EUR 136,23 in seat 2)

 

Dealer: OMGulaf

Big Blind: elgatto27 (1,00)

Small Blind: OMGulaf (0,50)

 

OMGulaf was dealt: :3h: - :Ag:

 

OMGulaf Raise (2,50)

elgatto27 Raise (10,00)

OMGulaf Raise (21,00)

elgatto27 Call (13,00)

 

Flop :Ts: - :4d: - :2g:

 

elgatto27 Check

OMGulaf Bet (22,00)

elgatto27 Call (22,00)

 

Turn :Ts: - :4d: - :2g: - :5g:

 

elgatto27 Check

OMGulaf Check

 

River :Ts: - :4d: - :2g: - :5g: - :6g:

 

elgatto27 All-In (90,23)

OMGulaf Call (90,23)

 

elgatto27 shows: :Jg: - :Tg: (a flush, jack high)

OMGulaf shows: :3h: - :Ag: (a straight, six high)

 

 

elgatto27 wins: EUR 271,71 (with a flush, jack high)

Rake: EUR 0,75

 

Vad släpper han på turn som han synar flopp med? Är väll kanske PP under 10 (ej set) men typ inget mer om inte float. Kriminellt att ej betta turn imo då många kort dödar ev allin-action. Dock suger jag på NL och typ aldrig spelat det :) Hur går det på sistonde?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja checken är nog extremt värdelös faktiskt. Back för månaden nu exkl bettingen. Riktigt tiltad att det aldrig bara kan släppa men jaja skönt med semester.

 

Tiltar som fan, kattjävlar som sitter och jamar utanför dörren. Känner mig som Charlie i Its Alwayys sunny in philadelphia :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha det har ar fan paradiset, bara norska tjejer och ration ar typ 80/20 pa brudar :S Blivit polare med nagon som kom HU i norska paradise hotel, grabben har sexat 48 st sen han kom hit for nagra veckor sen.

 

Har lojligt bra bilder ocksa, kan inte lagga in dom har nu dock men om nagon vecka sa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha det har ar fan paradiset, bara norska tjejer och ration ar typ 80/20 pa brudar :S Blivit polare med nagon som kom HU i norska paradise hotel, grabben har sexat 48 st sen han kom hit for nagra veckor sen.

 

Har lojligt bra bilder ocksa, kan inte lagga in dom har nu dock men om nagon vecka sa.

 

såuja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom ju ner hit natten till onsdag. Flygresan var den snabbaste i mitt liv, bra surr osv och ratt mkt drickandes eftersom vi skulle ut ganska blixt nar vi kom fram var tanken. Anlande till hotellet vid 1tiden och medans vi ska checka in hos hotellchefen "big papa" sa kommer en norsk paradise hotel deltagare fram till oss med >10 norska tjejer runt sig och halsar, ger oss lite tips osv. Visade sig att det var fest nere i hotellobbyn med han och bara tjejer den kvallen men vi valde att forkroka pa rummet i nagon timma sjalva innan vi gick ut. Val pa bargatan visade det sig vara bara tjejer och vi hanger pa nagot gang pa en overvaningsklubb dar det visade sig vara bara tjejer i underklader eftersom det ar nagot playboytema. Slapp projsa eftersom vi var med normannen och hans tjejer sa vi fick massa sprit gratis och det var bara vilt. Polarn fick ragg direkt sa sag inte honom mer an 10 min av den kvalllen

 

Fan tiden rinner ut, skriver mer sen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var i Grekland är du? Funderar på att dra dit i slutet av juli, låter pretty sweet.

 

Kos av alla stallen :S:D Ska dock tillaggas att det var ratt dott igar, drog iofs ut vid halv 3 men anda, hoppas det var nagon sorts bytesdag. Ratt sjukt att det ar typ mer folk som jobbar har an vad det ar turister

 

bump :P

 

Kom hem nu utan att komma in pa rummet sa ar lite for sliten nu men ska forsoka skriva mer sen. Far ju sa sjuka minnesluckor men skriver ner allt nar jag kommer hem med sma stodord, javligt kul att lasa dagen efter. Ar ju ett hyffsat riksmongo nar man vart pa grejerna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fatt in de andra pa lite vadslagningar osv nu, skitkul bara det att jag suger pa det. Torskat bla pa att jag trodde att det fanns mindre an 1000 tigrar i varlden, att sverige var over 300km langt och en javla massa lodden thinks. Ar skyldig kocken i ganget resterande 7 forkrok.

 

Traffade pa nagra invandrarsvenskor ute igar och det vart en gissningslek fran vart de var ursprungligen. Tror jag hade ratt pa en varldsdel, tjejen som var fran afrika. Gissade deras alder fel pa 10 ar tror jag. Kan vara samst i varlden pa att uppskatta eller gissa saker.

 

Vart sa trott sen, hade hetsat spritfylla pa forkroket och var riktigt full nar vi drog till en slags uteservering pa bargatan sa utmanade polarn mig pa en krokodilmatch (en leksakskrokodil dar man ska trycka ner dens tander och nar man traffar den som far han att stanga munnen maste man ta en shot). Sjalvklart har polarn listat ut hur man loser det dar spelet sa jag torskade inte mindre an samtliga ganger, en mindre karaff med shots. Tjejerna vi var med grat av skratt nar de sag mig haha.. Sa javla sasig, vagrade att ge mig ocksa.

 

Ajuste, pa forkroket sa gled vi in pa samtalsamnet pa att en kille i ganget har traffat hans basta polares flickvan bakom ryggen pa honom lange och hur sjukt ackligt det ar, vilket sen ledde till hur jag har traffat tjejer som har pojkvan osv. Alla tyckte det var mindre vidrigt men sa tankte jag pa det, enda anledningen att det ar mindre vidrigt ar ju pga att man ar sa galet egoistisk eftersom det inte paverkar ens egna sociala liv for det ar ju bara dar det skiljer sig typ.

 

Traffat en sot norska ett antal kvallar men hon aker hem imorrn : (

 

MVH geewhizm8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Hans fall är ju så mkt vidrigare så det finns inte ju!

Det är inte att träffa en tjej som har pojkvän som e det vidriga(ste) här. Det vidriga är ju din polare som går bakom ryggen å kör "hoes before bros" stilen. Och på sin bästa polare också!?!?! Helt insane. Hade inte haft kvar honom i min umgängeskrets om jag fick reda på nåt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man råkar sätta en bra polares ex på fyllan? gråzon?

 

om jag säger förlåt efter? :-(

 

Beror lite på också tycker jag, men det är ju rätt obv, typ ett ex från 8an eller att de var ihop 1 månad tycker jag gör det till okej.

 

Typ relativt långt förhållande i relativt nutid tycker jag är relativt kefft.

 

Angående att hooka med bästa kompisens tjej är bara sjukt. Där tycker jag att tjejen och killen gör två enorma fel. I tjej med pojkvän man inte ens vet vem det är det ju lite små oskönt att vara där innan det är slut men det är ju hon som gör det stora misstaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltsa det jag menar ar ju att man tar det som varre, vilket det blir i praktiken ocksa eftersom konsekvenserna blir sa mkt mer patagliga men att det rent etiskt inte borde skilja sig sa mkt. Iofs kanske man kan saga att det ingar hogre forvantningar nar det galler vanner.

 

Riktigt overvidrigt gjort obv, men var inte det jag menade. Ex ar javligt svart att saga, har tva st som jag faktiskt skulle bli upprord som fan om nagon bra polare sexade, men om det ar en fyllegrej som bara hander sa aa jag vet inte.. Hade mitt ex fran goteborg har pa fest for tva/tre ar sen som en vidrig polare sexade (pga att hon var arg pa mig) och just da lackade jag som fan men dagen efter sa vare helt lugnt och jag insag att det verkligen inte gjorde nagot.

 

Det ar en tjej som jobbar pa strandresturangen som vi ar regs pa som alltid hanger med oss. Hon ar lang, smal och smasot med en skon dialekt men wow vilken rumpa, heeelt sjuk. Alla andra tjejer som jobbar dar har sina hotpants over rumpan och ibland ner pa laren, hennes sitter liksom knappt halvvags over asset, rund och fin ar den ocksa! Finaste rumpan jag sett irl osv. Sen har vi en tjej vi dansade med forsta kvallen som ocksa ar reg dar, hon ser lite rysk ut i ansiktet men inge speciellt annars forutom brosten som hon inte skams over direkt, helt perfekta. Skulle pa henne igar och snacka med henne om det i en javla timma, hon garvade ratt friskt at mig idag. Hon aker forovrigt idag men de kanske ar lika bra, javla tease anda bara : (

 

Nu har jag objektifierat klart kvinnor for den har dagen, behovde bara skriva av mig. Tva vanner kommer ner ikvall, riktigt sjuka javlar ar dom ocksa sa kommer bli kul som fan. Fint igar sa skulle tva vanner dela pa 1l vodka pa forkroket sa pratade dom om det idag.

"Fan vi fick anda inte i oss hela, var ju typ en femtedel kvar iaf och man vart ratt full anda"

"alltsa du markte inte ens att jag inte drack ur den, jag drack bara ol igar"

Snubben har alltsa klamt i sig >70cl vodka och blev "ratt full", tycker de ar fint.

 

Ikvall ska polarna prova poppers, nagon homosexuell drog som bara ar olaglig i Sverige tydligen. Jag sjalv nojer mig med alkoholen mest av ren princip men ska bli kul att se dom ga los. Man blir tydligen tokhog och taggad i nagon minut och helt avslappnad samtidigt, ar till for att avslappna ringmuskeln egentligen om jag forstod det ratt. Kan kannas fult att ga in tva grabbar och fraga efter den om man tycker sant ar jobbigt.

 

 

 

Poolen nu, wiie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikvall ska polarna prova poppers, nagon homosexuell drog som bara ar olaglig i Sverige tydligen. Jag sjalv nojer mig med alkoholen mest av ren princip men ska bli kul att se dom ga los. Man blir tydligen tokhog och taggad i nagon minut och helt avslappnad samtidigt, ar till for att avslappna ringmuskeln egentligen om jag forstod det ratt. Kan kannas fult att ga in tva grabbar och fraga efter den om man tycker sant ar jobbigt.

 

Poppers är inte olagligt. Jag rekommenderar dig att testa, riktigt skön känsla. Knappast så att folk tror du är bög bara för du vill ha poppers. Och det är inte "till" för att ringmuskeln ska bli avslappnad, men det har använts till bland annat det genom åren. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikvall ska polarna prova poppers, nagon homosexuell drog som bara ar olaglig i Sverige tydligen. Jag sjalv nojer mig med alkoholen mest av ren princip men ska bli kul att se dom ga los. Man blir tydligen tokhog och taggad i nagon minut och helt avslappnad samtidigt, ar till for att avslappna ringmuskeln egentligen om jag forstod det ratt. Kan kannas fult att ga in tva grabbar och fraga efter den om man tycker sant ar jobbigt.

 

Speciellt om du har på dig dina office-shorts :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena gewe, sitter har i mina blota officeshorts efter ett javla massa lekandes i poolen. Tankte pa dig nar jag snodde biljardkulor och borjade leka med dom i poolen men vart tillsagd blixt : ( Kan vi kora biljardleken i din pool sen nar du kopt huset?

 

Poppers är inte olagligt. Jag rekommenderar dig att testa, riktigt skön känsla. Knappast så att folk tror du är bög bara för du vill ha poppers. Och det är inte "till" för att ringmuskeln ska bli avslappnad, men det har använts till bland annat det genom åren. :)

 

Haha okej, ja later ju ratt kul plus att Charlie fran Its Always Sunny In Philadelphia gillar det. De fick inte tag pa nagra idag dock, far se om de lyckas imorrn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena gewe, sitter har i mina blota officeshorts efter ett javla massa lekandes i poolen. Tankte pa dig nar jag snodde biljardkulor och borjade leka med dom i poolen men vart tillsagd blixt : ( Kan vi kora biljardleken i din pool sen nar du kopt huset?

 

 

 

Haha okej, ja later ju ratt kul plus att Charlie fran Its Always Sunny In Philadelphia gillar det. De fick inte tag pa nagra idag dock, far se om de lyckas imorrn

 

Är väl bara att gå im i random sex-shop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...