Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Backgammon ute i solen på nollstakes atm, ska köra mitt första gejm snart. Får se om farsans talang sitter i, han var ju rätt vass på det där vill jag minnas.

 

Blir nog homegame här ikväll, polarens jobbarpolare la till mig på facebook och frågade om jag+vänner var sugna på 5-5 eller 10-10 ikväll vilket lät lagom. Om någon pfare befinner sig i Åkersbergatrakterna är ni välkomna att se mitt alldeles egna såsiga hus och ta pengar av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en toast och ingenting annat. Extrem avundsjuka syns i samtligas ögon. Vill minnas att folk var ATH-hungriga, och helt plötsligt kommer Ulaf, mallig som få, med en varm toast i högsta hugg. Riktigt sjuk bild...

 

CC ikväll! Antingen spela lite, eller bara dricka öl med Ulaf. Inte bestämt mig än...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16833_1326034303462_1009039852_986515_5452288_n.jpg

 

En djupare analys av ovanstående mästerverk:

 

Ludde gör ett ganska bra jobb med att dölja sin "inner rage", men ögonen avslöjar honom.

 

Geewiz funderar ut det mest effektiva sättet att döda snällulle och ta hans mat, men inser att han då även måste döda alla ögonvittnen. Han kommer fram till att han antagligen inte kommer lyckas och inser att han är för späd för att göra heavy time i ett Gran Canariskt fängelse.

 

Shahin använder hela sin viljestyrka för att inte rycka åt sig toasten och gnida den mot sina titties.

 

Smooger blir förvirrad av att Ulafs ätande väcker djupa homoerotiska känslor hos honom.

 

Sexyterran gör allt för att hans hår än en gång ska bli taggat på facebook.

 

Analytikern lyckas inte identifiera den återstående festprissen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missade lite cc pga lathet och sällskap av irlare. Kan va skönt då man kan behöva vara utvilad imorgon.

 

OK?

 

Game # 1770663155 - Texas Hold'em No Limit EUR 1/2 - Table "Carlisle"

Game ended 2010-06-30 22:58:42 GMT+01:00

 

Players:

POKERPRO92 (EUR 203,00 in seat 1)

OMGulaf (EUR 396,25 in seat 2)

 

Dealer: POKERPRO92

Big Blind: OMGulaf (2,00)

Small Blind: POKERPRO92 (1,00)

 

OMGulaf was dealt: :Ag: - :9h:

 

POKERPRO92 Raise (5,00)

OMGulaf Call (4,00)

 

Flop :9b: - :4s: - :6g:

 

OMGulaf Check

POKERPRO92 Bet (9,00)

OMGulaf Raise (27,00)

POKERPRO92 Call (18,00)

 

Turn :9b: - :4s: - :6g: - :7b:

 

OMGulaf Bet (42,00)

POKERPRO92 Call (42,00)

 

River :9b: - :4s: - :6g: - :7b: - :Qd:

 

OMGulaf Bet (130,00)

 

OMGulaf wins: EUR 149,25

Rake: EUR 0,75

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja den vart ju lite väl antagligen : )

 

Fick precis ett samtal från en gammal favorit som nämnts en hel del här i dagboken, full som ett vårdike var hon och skulle prompt hit och kröka trots att hon bor timmen bort. Jävla tur att hon inte har någon bil för hon skulle fan inte tveka när hon blir sådär pissed. I början var det underhållande att hon var sådär ärkesjuk men vart för mycket till slut.

 

Nu vill jag bli trött så jag kan sova, många saker att göra imorgon och många människor som man ska träffa. Införskaffa det sista inför resan, skor, ny festkamera, resväska möjligtvis, några par extra strumpor och kalsonger som verkar försvinna i svarta hål ur min byrå här. Sen badminton och gym innan det ska föras på lokalstället och sen till en polare. Allra helst vill jag hinna med lite backgammon på lekplatsen bakom mitt hus igen, var ju hur nutz som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...