Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

Klart jag gör! Nej överdrev lite. Men jag får i mig mer kollisar från malto i veckan än vad jag skulle få om jag drack 1 liter mjölk om dagen. :) Tycker denna ständiga rädsla för snabba kolhydrater är överhypad.

 

Trycka i sig socker är obv inte bra. Däremot är "kolhydratsrädslehypen" ett stort skämt.

 

Men dricka maltodextrin på andra tidpunkter än kring träning är inte så jävla bra heller :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sommarresa bokad, blev Kos. Blev obv nedröstad men hade sjukt kul i Grekland förra året så orkade inte protestera mer. Personligen ville jag till Kroatien, men kanske blir en resa till Barcelona i Augusti med lite tur iaf.

 

 

Som första gaddning utan sömn? Yikes :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sommarresa bokad, blev Kos. Blev obv nedröstad men hade sjukt kul i Grekland förra året så orkade inte protestera mer. Personligen ville jag till Kroatien, men kanske blir en resa till Barcelona i Augusti med lite tur iaf.

 

 

 

Som första gaddning utan sömn? Yikes :-)

 

Same here, men dit är det inte många som vill tyvärr :(

 

Kanske fanns lättare saker att börja med i tatueringsväg?, eller så skall jag slipa på mitt sömnschema :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åker folk fortfarande till Kos? Hade för mig att stället dött ut sen 90-talet. Var inte ens medveten om att charterbolag kör dit längre.

 

Rekommenderar Rhodos i så fall som ett bättre alternativ 2010.

 

 

 

Jag var där och jobbade två somrar, 2003-04.

2003 var det enligt bolagen ca 10 000 svenskar som reste dit, 2004 hade det halverats och flera bolag hade tagit bort deras resor dit.

Vet inte hur det har gått sen dess men det är nog inte så mycket svenskar där längre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åker folk fortfarande till Kos? Hade för mig att stället dött ut sen 90-talet. Var inte ens medveten om att charterbolag kör dit längre.

 

Rekommenderar Rhodos i så fall som ett bättre alternativ 2010.

 

Min polare har jobbat på Kos rätt många somrar nu och på honom verkar det iaf som det fortfarande är fullt ös där :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag har uppfattat det var det ju innestället på 90-talet, dog av helt, fick en nystart runt -07 men intresset från svenskar har börjat minska igen men i övrigt bra drag.

 

Slowboy> Jag ska sluta försöka låta rutinerad inom ämnet, har ju bara en fjuttig på axeln men har vänner som är väldigt intresserade och berättat om det mesta. Men vad spelar det för roll nu, det gick ju bra för dig och det de har sagt är säkert aningen överdrivet försiktigt ändå (=

___

 

Skiva ikväll. Känner mig verkligen för gammal för det egentligen :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol sjuke du :D det är bartömning där ihelg. själv är jag tyvärr i umeå så kommer bli massor med öl tillövers. finns inte så jättemånga tjejer där men pullinki drar en del folk tror jag! men vad fan ska ni i pullinki o göra? finns det snö kvar där? :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol sjuke du :D det är bartömning där ihelg. själv är jag tyvärr i umeå så kommer bli massor med öl tillövers. finns inte så jättemånga tjejer där men pullinki drar en del folk tror jag! men vad fan ska ni i pullinki o göra? finns det snö kvar där? :S

 

Kan ju inte vara mycket snö egentligen..Men bokade för en månad sen och vissa tar sig inte till sthlm osv så får väl hjälpa till att tömma baren ist:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3,5 år här men whotevva. Fyi så är kokt potatis+senap det godaste som finns, aldrig förstått varför jag inte gör det själv bara.

 

Ska börja spela poker snart igen. Cashat ut pengarna från goalwin och antar att jag ska försöka leta stejk igen, finns det inget intressant erbjudande blir det microlir ett tag framöver :) Men är taggad nu, dags att köra på ordentligt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...