Metaddict Postad 14 April , 2010 Rapport Share Postad 14 April , 2010 Klart jag gör! Nej överdrev lite. Men jag får i mig mer kollisar från malto i veckan än vad jag skulle få om jag drack 1 liter mjölk om dagen. Tycker denna ständiga rädsla för snabba kolhydrater är överhypad. Trycka i sig socker är obv inte bra. Däremot är "kolhydratsrädslehypen" ett stort skämt. Men dricka maltodextrin på andra tidpunkter än kring träning är inte så jävla bra heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2010 Sommarresa bokad, blev Kos. Blev obv nedröstad men hade sjukt kul i Grekland förra året så orkade inte protestera mer. Personligen ville jag till Kroatien, men kanske blir en resa till Barcelona i Augusti med lite tur iaf. Endast för dig padrinos: http://img37.imageshack.us/img37/7775/img0018yo.jpg Som första gaddning utan sömn? Yikes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Åker folk fortfarande till Kos? Hade för mig att stället dött ut sen 90-talet. Var inte ens medveten om att charterbolag kör dit längre. Rekommenderar Rhodos i så fall som ett bättre alternativ 2010. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 http://www.realtid.se/ArticlePages/201004/14/20100414094737_Realtid582/20100414094737_Realtid582.dbp.asp Världsstjärnan Ken Lennaard anklagad för misshandel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 http://www.realtid.se/ArticlePages/201004/14/20100414094737_Realtid582/20100414094737_Realtid582.dbp.asp Världsstjärnan Ken Lennaard anklagad för misshandel! http://pokerforum.nu/forum/poker-i-oevrig-media/61213-ken-lenaard-streetfighter.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Sommarresa bokad, blev Kos. Blev obv nedröstad men hade sjukt kul i Grekland förra året så orkade inte protestera mer. Personligen ville jag till Kroatien, men kanske blir en resa till Barcelona i Augusti med lite tur iaf. Som första gaddning utan sömn? Yikes Same here, men dit är det inte många som vill tyvärr Kanske fanns lättare saker att börja med i tatueringsväg?, eller så skall jag slipa på mitt sömnschema Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Åker folk fortfarande till Kos? Hade för mig att stället dött ut sen 90-talet. Var inte ens medveten om att charterbolag kör dit längre. Rekommenderar Rhodos i så fall som ett bättre alternativ 2010. Jag var där och jobbade två somrar, 2003-04. 2003 var det enligt bolagen ca 10 000 svenskar som reste dit, 2004 hade det halverats och flera bolag hade tagit bort deras resor dit. Vet inte hur det har gått sen dess men det är nog inte så mycket svenskar där längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Åker folk fortfarande till Kos? Hade för mig att stället dött ut sen 90-talet. Var inte ens medveten om att charterbolag kör dit längre. Rekommenderar Rhodos i så fall som ett bättre alternativ 2010. Min polare har jobbat på Kos rätt många somrar nu och på honom verkar det iaf som det fortfarande är fullt ös där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2010 Som jag har uppfattat det var det ju innestället på 90-talet, dog av helt, fick en nystart runt -07 men intresset från svenskar har börjat minska igen men i övrigt bra drag. Slowboy> Jag ska sluta försöka låta rutinerad inom ämnet, har ju bara en fjuttig på axeln men har vänner som är väldigt intresserade och berättat om det mesta. Men vad spelar det för roll nu, det gick ju bra för dig och det de har sagt är säkert aningen överdrivet försiktigt ändå (= ___ Skiva ikväll. Känner mig verkligen för gammal för det egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 +1 boman, finns det brudar i svanstein? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 vad är detta för sjuka frågor mattiasJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 vad är detta för sjuka frågor mattiasJ? Ska med några polare till pullinki imorn så måste ju veta för är väldigt skeptisk:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 lol sjuke du det är bartömning där ihelg. själv är jag tyvärr i umeå så kommer bli massor med öl tillövers. finns inte så jättemånga tjejer där men pullinki drar en del folk tror jag! men vad fan ska ni i pullinki o göra? finns det snö kvar där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 lol sjuke du det är bartömning där ihelg. själv är jag tyvärr i umeå så kommer bli massor med öl tillövers. finns inte så jättemånga tjejer där men pullinki drar en del folk tror jag! men vad fan ska ni i pullinki o göra? finns det snö kvar där? Kan ju inte vara mycket snö egentligen..Men bokade för en månad sen och vissa tar sig inte till sthlm osv så får väl hjälpa till att tömma baren ist:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 vilka ska du upp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Jag googlade nyss på "koka potatis". Det är nämligen potatiskokningspremiär här hemma efter knappt 2,5 år. Haha, tog bara två år för mig. Så jag vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Haha, tog bara två år för mig. Så jag vann. Eller så vann jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Eller så vann jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 16 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2010 Efterfextst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Haha, tog bara två år för mig. Så jag vann. 4,5 år and counting här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2010 3,5 år här men whotevva. Fyi så är kokt potatis+senap det godaste som finns, aldrig förstått varför jag inte gör det själv bara. Ska börja spela poker snart igen. Cashat ut pengarna från goalwin och antar att jag ska försöka leta stejk igen, finns det inget intressant erbjudande blir det microlir ett tag framöver Men är taggad nu, dags att köra på ordentligt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Vad blir det för games? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2010 Vad blir det för games? Vill ju helst lira nl200 HU typ (känns lagom att börja med), men kan tänka mig lite vad som helst egentligen. Just nu vill jag bara komma igång och börja spela igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Varför avbröt du/stejkaren den förra stejken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts