Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Poker är inte jättekul just nu!

axo55y.jpg

Ähh var inte så jag menade, klart man får vara lack för stunden men inget bra att må dåligt över att man backade senare på dagen menade jag mest.

är lite keff atm.. (och ja jag vet, kefft att skriva keff)

Nä I get it (=

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Tack, lycka till på Costa Rica (=

Tack, ett tag kvar men är laddad :-D

Börjar mitt arbetslösa liv med Costa, sen siktar jag på att göra så lite som möjligt fram till i höst sen får vi se. Sköööööööööööönt

Postad

Löjligt standard va? planerar stoppa in oavsett size typ

$300+$20 No Limit Hold'em Tournament - t75/t150 Blinds - 9 players

The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com

CO: t9553 M = 42.46

BTN: t6018 M = 26.75

SB: t13754 M = 61.13

BB: t7145 M = 31.76

UTG: t7335 M = 32.60

UTG+1: t3080 M = 13.69

Hero (UTG+2): t6203 M = 27.57

MP1: t5465 M = 24.29

MP2: t6184 M = 27.48

Pre Flop: (t225) Hero is UTG+2 with J:club: A:spade:

2 folds, Hero raises to t350, 2 folds, CO calls t350, 3 folds

Flop: (t925) 2:club: 4:spade: 9:spade: (2 players)

Hero bets t500, CO calls t500

Turn: (t1925) T:spade: (2 players)

Hero checks, CO bets t850, Hero raises to t5353 all in

Postad
tell me more

Wopsi, ville väl bara vara en del av gemenskapen tror jag. Ynkligt skrivet. Skönt att det var det jag tänkte på när jag bestämde mig för att skriva vid halv fyra liksom.

Gick upp för två sekunder sen, man vet att det va en bra kväll när killen som inte kom in på krogen yttrar sina första ord "fan va full du va igår". Min ynkliga fredag räddades upp rätt bra igår sas. Jag har som prinicp typ att inte gå ut på lokalstället här, men igår var första gången på flera månader som jag hakade på i brist på alternativ och de vart bättre än förväntat iaf. På hemvägen så tog polarn ett vad om att försöka fixa tösen som jobbade i nattluckan, fick faktiskt nummret men inte mkt mer. Han hävdar att det var vinst.

Grejen jag menade inatt när jag skrev tror jag var för efterfesten. En väns flickvän med tjejpolare ville komma på efterfest. Båda är rätt lol, men polarn har en jävligt skön inställning och ville bara göra något kul av det eftersom han torska på nattlucketjejen. Shottade upp två vodkor på efterfesten, dansade, bildade band, rappade och sjöng osv, riktigt fin stämning. Eftersom polarn hade paxat tjejpolarn fick jag ju hänga med polarns gf som var obekvämt på (tror inte det spelade någon roll för henne vem det var liksom, hon hade varit på mig om jag hade varit en lyktstolpe typ och vice versa :S ). Iaf så är minnena rätt diffusa men kommer ihåg att jag gav upp när solen gick upp och hon följde efter och försökte ta av mig kläder och talla på mig. Alltid varit småsugen på henne (innan nuvarande bf ofc) men finns fan spår av moral inom mig också så man vände ryggen till så hon började pilla mig i röven :S När jag vaknade nu var båda borta, skulle inte förvåna mig om jag får skit för det här HEHEH...

Postad
Bra jobbat!

Självdisciplin är 2010's slagord. Lycka till med förlovningen!

Grattis till 5.8k ulaf, ledsen att jag drog från msn utan att säga nått :shock: , blev trött och gick och la mig :D

Hörde man inget om, gratz ulle (=

Postad

Haha, paddes storys gör en aldrig besviken :D

Som flow antyder så plussade jag igår. Men är fan trots det lite besviken, hittade återigen ett stort finalbord och kan fan inte komma topp tre. Dåligt whine men hey. Skönt att ha en plussession iaf.

Postad

Hehe, du ska veta att det skar i hjärtat när trean kom. Dock mest för att jag trodde jag skulle få åka hem själv ;) Men punken visade storhet och man fick ju sig en fin kväll om man säger så.

Postad

Kan någon munkavla mig på fyllan eller :( Säger så bra saker tydligen.

Bra nivå igår som sagt.

j12hw3.jpg

Lider som fan med en vän btw, hade ett one night stand för 8 månader sen, fick ett sms i jaunuari om att hon var i sjunde månaden och att det var han som var fadern. Han är i ett förhållande med en annan kvinna atm och hela hans liv var allmänt awesome, men blir helt omställt nu. Han själv blandar apati med tårar och skratt, så jävla sjuk situation.