ulaf Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Live-sm flyttat tydligen http://www.pokermagazine.se/pokernyheter/nyheter/8341 Citera
padrinosftw Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2010 Taxi till skolan idag igen, måste fixa någon form av taxikort om det här ska fortsätta. Live-sm flyttat tydligen http://www.pokermagazine.se/pokernyheter/nyheter/8341 Happ. Whotevva.. Citera
padrinosftw Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2010 -35% ROI idag hejhejhejhejhenjhneioashpnsaernldf¨p ki 23+502 Citera
pastan Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Taxi till skolan idag igen, måste fixa någon form av taxikort om det här ska fortsätta. Happ. Whotevva.. Speeeeeeeeeeeeeeeewwwwww Citera
Starfitter Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 Baliiiiiiiiiiiiiiiiiiin! fyp Citera
padrinosftw Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2010 rekordbackdag tilta mig inte plz fyp sry shahin, trodde du quota mitt tiltinlägg Citera
padrinosftw Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2010 Ongame gick ner som vanligt på stationära och gick inte att starta upp så sprang ut i vardagsrummet oc startade upp igen. Ligger och spelar med touchpad på golvet nära tårar och tröstäter ett jävla äpple Citera
padrinosftw Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2010 Hehehe ongame stängde precis ner igen Citera
NikLasVegas Postad 12 Februari , 2010 Rapport Postad 12 Februari , 2010 SM på Malta spelas i September. Husletandet är mao lite väl välplanerat. Även för att vara en organizer som du Mikael... Citera
padrinosftw Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2010 Rekordackdag som sagt. Satt och funderade en snabbis på vad man skulle skriva men allt låter ju så vidrigt, men det har den här dagen varit iofs. Början på dagen var nutz liksom. Vaknar av att polarn ringer och hetsar om utgång ikväll med middag osv, toktaggad efter de går man upp för att plugga inför provet på eftermiddagen. Tar taxi dit, sitter och pratar med den söta tjejen i en timma istället för att plugga, blir klar först och känner att jag aceade provet. Bolagar, inhandlar två flaskor av nya favoritvinet och en låda Staropramen, träffar en gammal vän på ICA och njuter t o m av promenaden hem. Steker på fyllda lövbiffar rullade i bacon med lök och grönsaker och pommes och sätter mig för att spela. [/end of fun] Börjar dåligt i vanlig ordning, tar en paus för att kolla runt lite vad som händer till kvällen. Polarn som jag skulle ut med hade eldat upp sin fot och var tvungen att spendera kvällen på sjukhuset, tösen som jag halvträffar atm skulle på konsert med en dude och inte mkt annat fanns som lockade. Bestämmer mig för att sitta hemma och testa det omtalade fredagsvärdet men... Ja, låter min älskade graf tala för sig själv.. Lyckades förlora 3 sånna här faktiskt, inte en enda vunnen. Kan vara det mest tiltande som finns.. En med 33 och en med AQ eller AK var det också men den här handen var den enda som jag sparade öht idag. PRE-FLOP donne90 folds, jerrp raises to 375, laiquefab calls 375, demigod01Hey folds, wolf0102 raises to 1,790 and is all-in, jerrp calls 1,790, laiquefab folds. FLOP [board cards: ,, ] DEALING_FLOP TURN [board cards: ,,, ] DEALING_TURN RIVER [board cards: ,,,, ] DEALING_RIVER SHOWDOWN wolf0102 shows [ , ] jerrp shows [ , ] wolf0102 wins 4,030. SM på Malta spelas i September. Husletandet är mao lite väl välplanerat. Även för att vara en organizer som du Mikael... Du känner väl mig, kan bara inte hålla mig från att planera. Citera
Olyckan_77 Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 10 sek att lösa.. plussa ihop de och gånger de första talet..alltså 9+7 = 16 x 9 = 144 eller kanske x^2 + x*y edit: samma som ovan efter en extra titt... Citera
padrinosftw Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2010 Kul att ha rekorddag när man möter dessa genier ANTES/BLINDS poohcorn posts small blind (10), jerrp posts big blind (20), DEALING_HOLE_CARDS . PRE-FLOP poohcorn raises to 40, jerrp calls 40. FLOP [board cards: ,, ] DEALING_FLOP , jerrp bets 50, poohcorn raises to 500, jerrp raises to 2,220 and is all-in, poohcorn calls 1,700 and is all-in. TURN [board cards: ,,, ] DEALING_TURN . RIVER [board cards: ,,,, ] DEALING_RIVER . SHOWDOWN jerrp shows [ , ] poohcorn shows [ , ] jerrp wins 3,480. Edit, han hade -61% i ROI Citera
Luap Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 Jaga padrinos, jaga. Det vänder mate Citera
mr-flow Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 Jag vet inte om möjligtheten finns, men skulle det inte vara skönt att pausa tills du känner dig psykiskt stabil? Jag har själv påverkats enormt av hur jag mår av en pokerdag och då börjar man ju fundera på om det är värt att må dåligt 30-40% av alla dagar man spelar eller typ 80%+ för mig som är mttspelare. Eller så sätter du dig och ifall du känner att det börjar ta på ditt psyke pausa på en gång och ta en promenad eller nått, du spelar ju SnGs så det borde ju inte ta allt för lång tid innan du kan pausa. (Ta inlägget så seriöst du vill, jag är inte så insatt i hur du egentligen mår) Citera
Glödlampan! Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 Fyfan vad tråkigt ergyn Det vänder! Fråga: Hur lyckades du njuta av promenaden om du bar 1 låda staropramen och två vinare? Är du Magnus samuelsson? Citera
padrinosftw Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2010 Jaga padrinos, jaga. Det vänder mate Tack Luppe! Credd för videon btw! Jag vet inte om möjligtheten finns, men skulle det inte vara skönt att pausa tills du känner dig psykiskt stabil? Jag har själv påverkats enormt av hur jag mår av en pokerdag och då börjar man ju fundera på om det är värt att må dåligt 30-40% av alla dagar man spelar eller typ 80%+ för mig som är mttspelare. Eller så sätter du dig och ifall du känner att det börjar ta på ditt psyke pausa på en gång och ta en promenad eller nått, du spelar ju SnGs så det borde ju inte ta allt för lång tid innan du kan pausa. (Ta inlägget så seriöst du vill, jag är inte så insatt i hur du egentligen mår) Jag tycker sånna här aspekter är viktigt och tar det väldigt seriöst. Har faktiskt inte särskillt svårt att ta pauser längre under jobbiga sessioner, men skulle slutat spela helt igår när det gick som det gick iofs. Faktum är att bara en halvtimme efter sessionen igår så mådde jag bra igen, stekte på lite mat och kollade en bra film och skrattade lite åt det hela. Spelade faktiskt lite senare mot några med sämre än -15% HU lite senare och det gick bra så räddade upp misärdagen liiiite iaf, 1,3k back tillslut efter att ha varit nere på 2k. Har faktiskt haft värre backdagar rent pengamässigt såklart, men då spelade jag 100€ också samt spelade super turbos. Tack för tipset iaf, alltid uppskattat (= Fyfan vad tråkigt ergyn Det vänder! Fråga: Hur lyckades du njuta av promenaden om du bar 1 låda staropramen och två vinare? Är du Magnus samuelsson? Thx, det ordnar sig alltid (= Hahaha, ja nästan. Nejmen hade vinarna samt några av ölen i väskan så vart inte så tungt att bära ändå faktiskt. Citera
padrinosftw Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2010 Inleder dagen med ett fint litet 1k minus blixt Nära guL! edit: hämtat upp lite iaf, bara back 200 nu (= Citera
ulaf Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 Igår spelade jag bowling och drog till med 239 på två serier, bra för mig sen blev det tyvärr öl trots att jag hade tänkt chilla, men det var trevligt. Imorse var det korpenmatcher, vann en torska en. Citera
mr-flow Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 Skönt att höra att du inte går och ältar tjänar inget till! GL! Och allmän credd propps till dbn Citera
ulaf Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 msn-konvo med pokerproffs: ulaf säger: nu ska jag dra mig ner och ladda en tvättmaskin Proffs säger: cred på att tvätta själv! Citera
padrinosftw Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2010 Skönt att höra att du inte går och ältar tjänar inget till! GL! Och allmän credd propps till dbn Ältar lite nu, back 500 dollz för dagen igen Ber om ursäkt för whine! Citera
mr-flow Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 Ältar lite nu, back 500 dollz för dagen igen Ber om ursäkt för whine! Ähh var inte så jag menade, klart man får vara lack för stunden men inget bra att må dåligt över att man backade senare på dagen menade jag mest. är lite keff atm.. (och ja jag vet, kefft att skriva keff) Citera
Gaston116 Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 msn-konvo med pokerproffs: ulaf säger: nu ska jag dra mig ner och ladda en tvättmaskin Proffs säger: cred på att tvätta själv! Hehe, känner endel proffs som inte tvättar kläderna, dom köper nya. Citera
Yxel Postad 13 Februari , 2010 Rapport Postad 13 Februari , 2010 Hehe, känner endel proffs som inte tvättar kläderna, dom köper nya. Snälla, va tiltad jag blir Citera
Recommended Posts