KungKroon Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Hur lång tid tog det å få ihop den? Den gick rätt snabbt, men fifflade på en annan i 10 min. Gick inte ihop sig tyvärr Citera
ulaf Postad 6 Februari , 2010 Rapport Postad 6 Februari , 2010 t50/t100 Blinds - 9 players The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com SB: t2815 M = 18.77 Hero (BB): t4597 M = 30.65 UTG: t3945 M = 26.30 UTG+1: t5470 M = 36.47 UTG+2: t2640 M = 17.60 MP1: t2095 M = 13.97 MP2: t4530 M = 30.20 CO: t4626 M = 30.84 BTN: t2180 M = 14.53 Pre Flop: (t150) Hero is BB with Q:spade: 9:diamond: 7 folds, SB raises to t300, Hero, Citera
padrinosftw Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2010 Då var årets falunresa avklarad, inte Gc men nog så kul ändå. Första kvällen rekade vi utelivet lite snabbt med utebliven framgång så blev en korvkväll i stugorna. Min session började ju nutz som vanligt, vid ankomst ramlar spritflaskan ur bilen och spricker blixt, när jag kom in på förkröket så fick jag straff direkt att köra ett snöbad och blixt när jag värmt upp mig så vart jag tvingad att svepa en halvlitersgrogg på redbullvodka, öl, cider, tequila och whiskey, yay.. Utan kjoltyg så rusade testosteronet och manligheter skulle bevisas, en jävla massa brottningsmatcher och ett antal utflykter till backhoppningstornet blev resultatet. Folk skulle springa upp och åka på arlset ner, tur som fan att det var ett stängsel innan själva stupet I brottningsmatcherna var mina 115kg till föga hjälp, 1-2 i stats innan man var blå och röd över hela kroppen och övergick till ölet återigen. Fredagen var bakfyllans dag, hela min anfallsstuga var sjukt slitna och kom inte iväg förrän mot kvällen. Blev lite aktiviteter i form av matlagning, poolbad och smygkrök för lagmamman innan han kom på oss och började köra själv. Han hade ett ynkligt moment då han failade att göra 10 armhävningar och därmed snöbada på nytt, korpenform ftw... Vart utgång på tidigare nämnda berömda CDS-haket Etage där några av oss smög ifrån ganska snabbt för att möta upp lite tjejer från tidigare på kvällen. Slutade på någon bibloteksliknande pub som hette Pitchers, en massa mörka öl senare så skulle två st tävla i mammaraggning, förjävla underhållande Gårdagen så var laget rätt ynkligt efter 3h sömn och dyngfylla och resultaten var väl ganska väntade mtp det.. 6p efter gruppspelet räckte endast till ett B-slutspel på söndagen. Polarn skadade foten och fick gå ut med ena foten barfota på kvällen då den var så svullen. Episk krigare! Min egen insats var som vanligt under all kritik, blir bara klumpigare för varje dag som går men jag skäms inte ens, kul ändå. På nytt överjävligt skön utgång, många asgarv och en skön efterfest. Hemma vid 5, två nya sköna timmars sömn innan B-slutspel som vi lyckdes ta hem pga överjävligt mediokert motstånd. Är så jävla skönt att vara hemma nu och ska se till att få hänga med någon brudpolare då man fått sig en överdos av grabbighet. Ruggigt sura bakisbukar från samtliga lagmedlemmar gjorde att man knappt kunde andas under hela helgen tex. Var fullt av dubbelgångare i falun btw, bla kunde man se en Frisören med moppfrilla, en arg shahin89, en glad laafi och samtliga innebandyspelare såg ut som Geewhizm8 En massa som såg ut som irlpolare också, men inte lika kul att nämna här kanske. Fan kändes som att jag hade sjukt mkt randomsaker att skriva men glömde samtliga känns det som. Editar väl om jag kommer på något i efterhand. Pf-grinden hubert nu Citera
padrinosftw Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2010 Har svårt att säga att jag vann den här fighten... Citera
laafi Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 Var fullt av dubbelgångare i falun btw, bla kunde man se en Frisören med moppfrilla, en arg shahin89, en glad laafi och samtliga innebandyspelare såg ut som Geewhizm8 En massa som såg ut som irlpolare också, men inte lika kul att nämna här kanske. Läskigt att ha en dubbelgångare.. speciellt en glad en. Måste ju få mig att framstå som arg och bitter mao? Citera
padrinosftw Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Läskigt att ha en dubbelgångare.. speciellt en glad en. Måste ju få mig att framstå som arg och bitter mao? Hehe, ja riktig bitterfitta är vad du är! Nejdå, men det här var bara en superglad laffa - Sjuk kväll igår. Fick sån jävla örfil att jag har svårt att höra idag, i sömnen dessutom. Citera
padrinosftw Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Fan va kul att bluwwe får höra all skit som jag inte kan skriva här längre, han är för snäll för att be mig hålla käften också /Grabben som aldrig visar rädsla + lite gamla låtar, & Citera
NikLasVegas Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 Jag har varit på handbollsläger i Falun, och bestigit ovan nämnda backhoppningstorn, x antal ggr. Det var inge kul. Hur gåre med maltaplanerna? Citera
padrinosftw Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Jag har varit på handbollsläger i Falun, och bestigit ovan nämnda backhoppningstorn, x antal ggr. Det var inge kul. Hur gåre med maltaplanerna? Är ju inte det roligaste i världen men traddi liksom, förjävla kul att glida ner på arslet skitfull tho. Maltaplanerna är oförändrade än så länge, hittat några sjysta ställen att bo på men inget bestämt gäng som ska dra osv, behöver en lagpappa i form av mr Vegas som styr upp allt men han ska tydligen till Argentina då Citera
ulaf Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 hohohohohoho senaste avsnittet av Succéduon är sjuuukt roligt på ett sånt där riktigt obehagligt av pinsamt vis. http://svtplay.se/v/1875188/succeduon_med_anders_och_mans/del_4_av_8?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1864638/sb,p122833,1,f,-1 Citera
Bluwajt Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Fan va kul att bluwwe får höra all skit som jag inte kan skriva här längre, han är för snäll för att be mig hålla käften också haha bara kul ju, oftast iaf edit: ulaf, är det du på din visningsbild? Citera
ulaf Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 haha bara kul ju, oftast iaf edit: ulaf, är det du på din visningsbild? nix, sexyterran! Citera
ulaf Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Full Tilt Poker $500/$1000 Limit Hold'em - 2 players The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com Pre Flop: (1.5 SB) TexasLimitKing raises, eastsideslim calls Flop: (4 SB) (2 players) eastsideslim checks, TexasLimitKing bets, eastsideslim raises, TexasLimitKing calls Turn: (4 BB) (2 players) eastsideslim bets, TexasLimitKing calls River: (6 BB) (2 players) eastsideslim bets, TexasLimitKing calls Final Pot: 8 BB eastsideslim shows (two pair, Queens and Sixes) TexasLimitKing shows (two pair, Queens and Sixes) TexasLimitKing wins 8.000 BB (Rake: $0.50) Hittade denna klassiker igen, jag tror fan jag semiförstår synen. Synade i liknande läge med 9 hög förra veckan. iofs hade fi kåk... edit: min hand gick: bvb, jag raisar sb 96s, bb synar. Flop A88, jag betar, fi synar. Turn (kort under 8), c/c River A, jag checksyn han hade A... ***edit igen, förstår det nog inte, undrar om TLK vet att slim inte lika gärna har 53. Citera
JohnH Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Sveriges mest sönderlästa HH. Han synar inte för att han leder/splittar med 4hög. Den är kul i vilket fall Citera
ulaf Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Sveriges mest sönderlästa HH. Han synar inte för att han leder/splittar med 4hög. Den är kul i vilket fall Jag tror han synade för värde så att säga. Citera
padrinosftw Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Pokern går sådär, inte mkt tid över när det är tokplugg och tokjobb.. Riktigt less på kneget, uruselt betalt och enformigt som fan. Killen jag jobbar med får hela tiden utskällningar också, tyckte synd om honom idag så tog på mig ansvaret för en skitgrej som chefen var oförskämt arg för, lite karmapoäng iaf och killen var väldigt tacksam. Städade ur lägenheten igår, de ska komma och fota den på onsdag så blir förhoppningsvis såld snart. Ska bli välkommet med lite flangos.. Vek QQ här, standard eller? Seat 4: jerrp (1,980 in chips) Seat 7: AudiGold (1,880 in chips) Seat 8: tunyit (2,810 in chips) Seat 9: Cars_Mania (1,970 in chips) Seat 10: rabasadan (1,360 in chips) ANTES/BLINDS BETTING_LEVELS_CHANGED , AudiGold posts small blind (15), tunyit posts big blind (30), DEALING_HOLE_CARDS PRE-FLOP Cars_Mania folds, rabasadan calls 30, jerrp raises to 105, AudiGold calls 105, tunyit folds, rabasadan calls 105. FLOP [board cards: ,, ] DEALING_FLOP , AudiGold checks, rabasadan checks, jerrp bets 225, AudiGold raises to 1,775 and is all-in, rabasadan calls 1,255 and is all-in, jerrp folds. Citera
gEeWhiZm8 Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Varför ska du flytta och var ska du flytta ? Citera
padrinosftw Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Varför ska du flytta och var ska du flytta ? Säljer lägenheten som jag ägt men aldrig bott i, ska bo kvar i samma ruttna radhus ett tag till iaf Citera
gEeWhiZm8 Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Säljer lägenheten som jag ägt men aldrig bott i, ska bo kvar i samma ruttna radhus ett tag till iaf Aha bra, jag trodde du skulle sälja radhuset innan jag fick besöka det Citera
padrinosftw Postad 9 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2010 Inte en challe, måste ju flasha mitt crib först som sagt (= Citera
ulaf Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 Fi är Timex, gillar inte läget alls, men jag måste typ snapstoppa eller får man slinka AJ bvb 50bb djupt? Han är väl typ nit och tror fan inte han orkar bråka med nåt skit och lär ju syna med sämre ess. Party Poker $162 USD Buy-in No Limit Hold'em Tournament - t30/t60 Blinds - 9 players The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com BTN: t2650 M = 29.44 Hero (SB): t4560 M = 50.67 BB: t2990 M = 33.22 UTG: t3050 M = 33.89 UTG+1: t2610 M = 29 UTG+2: t1950 M = 21.67 MP1: t3160 M = 35.11 MP2: t2370 M = 26.33 CO: t3660 M = 40.67 Pre Flop: (t0) Hero is SB with A:spade: J:heart: 7 folds, Hero raises to t150, BB raises to t420, Hero raises to t4530 all in Citera
ulaf Postad 9 Februari , 2010 Rapport Postad 9 Februari , 2010 geewhiz övertalade mig att ladda upp lite nya låtar, så det blev tre styckz på myspace.com/antontheband Citera
Elitloppet Postad 10 Februari , 2010 Rapport Postad 10 Februari , 2010 geewhiz övertalade mig att ladda upp lite nya låtar, så det blev tre styckz på myspace.com/antontheband ska kolla in så fort jag inte är äckelsteamad. Citera
Recommended Posts