Yxel Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Prisstruktur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Heja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Heja... +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2009 5k till 8an, 70k i första enda jag vet. Bytte precis 10% till med kracke så har hela 30% i mig själv hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Hejaheja!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Take it down Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Hejja Hejja Hejja!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 kööörbakör! gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 glgl!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Roliga människor igår iaf, svaga minnen av en horsugen bluwwe, sjuk emilio15, kåt ludvig, full kraclob och skön ulaf Kort inlägg liksom vad gör man inte... laterz! Haha oväntat!! gl!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 en äkta göteborgare den där bluwwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 gg paddish!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 gg paddish!! gg Ärad att känna en sån fantastisk padrin... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2009 Tack alla, framförallt smsen och liverailen värmde 4e plats för €2200, nöjd med spelet men lite frustrerande att inte nå hela vägen fram liksom. Gjorde iofs några dåliga spel också och sög ut i två stora potter så ska inte klaga alls. Riktigt rolig resa iaf! Grattis till bluwwe, ulaf och kraclob som fick totalt 70% i mig hehe kul för er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2009 Usch bakfyllan börjar slå till, inlindad i täcke och skakar medans alkoholen rinner ur kroppen. Detoxing is a bitch sas, ingen utgång för mig ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Grattis från 3:an, läs mer på bloggen ( eller donkr) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 GG paddi! men hur fan lyckades du ge ut 70%? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonasson Postad 12 December , 2009 Rapport Share Postad 12 December , 2009 Vilken jävla turneringslirare man är, Spelade fan igår . Vann stor flip med Akdd mot 77 pf Var ett par sköna moments igår vid bordet också fö. Ganska direkt är det två som börjar prata och de kommer upp att den ena är från åkersberga. "Aha, jag med" säger jag och utan att tänka en tanke "har du några barn i min ålder?" Hehe, hela bordet tyckte jag var oförskämd men jag var ju bara kåt Roliga människor igår iaf Kort inlägg liksom vad gör man inte... laterz! gg wp önskar " farsan " ps. kåt ? ? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2009 Grattis från 3:an, läs mer på bloggen ( eller donkr) Ty sir, gg wp liksom GG paddi! men hur fan lyckades du ge ut 70%? Du vet hur jag rollar, hade bara 30% i malta också. Bytte 10% med ulaf när han hade lite mer än mig, samma sak med Kraclob fast mkt senare i turren. Trodde det fanns större chans att kraclob kom långt än att jag gjorde det liksom 50% hade jag sålt innan till bluwwe ju, jag är ju rätt gul liksom så vad ska man göra. gg wp önskar " farsan " ps. kåt ? ? ? Hehe tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 13 December , 2009 Rapport Share Postad 13 December , 2009 Usch bakfyllan börjar slå till, inlindad i täcke och skakar medans alkoholen rinner ur kroppen. Detoxing is a bitch sas, ingen utgång för mig ikväll Jag drog till gamblerz, sov lite i soffan och sen blec det CG nu ska man nog somna från denna sjuka båtresa kommer nog må åt helvete imorrn. Någon som har info om vad jag gjorde mellan 0300 och typ 0600 på båten uppskatts också har noll minne från den tiden. GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2009 Spelade mina första $50+4 ikväll, inte alls lika bra värde men kan nog bli bra ändå. Somnade in vid 22-tiden, blev väckt vid 04 av folk som letade efterfest men inte kom in, kunde inte somna om efter Blir statoil snart för inhandling av lite käk, har inte ätit sen i fredags natt liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 13 December , 2009 Rapport Share Postad 13 December , 2009 gg ul alla vet vem den värdiga vinnaren var, synd att du flippade kass på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 13 December , 2009 Rapport Share Postad 13 December , 2009 gg wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2009 gg ul alla vet vem den värdiga vinnaren var, synd att du flippade kass på slutet. Hehe tack kingen gg wp! Tack tegelstarv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts