Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Roliga människor igår iaf, svaga minnen av en horsugen bluwwe, sjuk emilio15, kåt ludvig, full kraclob och skön ulaf :D

 

Kort inlägg liksom vad gör man inte... laterz!

 

Haha oväntat!! :D

 

gl!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack alla, framförallt smsen och liverailen värmde :) 4e plats för €2200, nöjd med spelet men lite frustrerande att inte nå hela vägen fram liksom. Gjorde iofs några dåliga spel också och sög ut i två stora potter så ska inte klaga alls. Riktigt rolig resa iaf! Grattis till bluwwe, ulaf och kraclob som fick totalt 70% i mig hehe kul för er :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken jävla turneringslirare man är,

 

Spelade fan igår :oops:. Vann stor flip med Akdd mot 77 pf

 

Var ett par sköna moments igår vid bordet också fö. Ganska direkt är det två som börjar prata och de kommer upp att den ena är från åkersberga. "Aha, jag med" säger jag och utan att tänka en tanke "har du några barn i min ålder?" Hehe, hela bordet tyckte jag var oförskämd men jag var ju bara kåt :(

 

 

Roliga människor igår iaf

 

Kort inlägg liksom vad gör man inte... laterz!

 

gg wp önskar " farsan " :-D

 

ps. kåt ? ? ? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis från 3:an, läs mer på bloggen ( eller donkr)

 

Ty sir, gg wp liksom

 

GG paddi!

 

men hur fan lyckades du ge ut 70%?

 

Du vet hur jag rollar, hade bara 30% i malta också. Bytte 10% med ulaf när han hade lite mer än mig, samma sak med Kraclob fast mkt senare i turren. Trodde det fanns större chans att kraclob kom långt än att jag gjorde det liksom :) 50% hade jag sålt innan till bluwwe ju, jag är ju rätt gul liksom så vad ska man göra.

 

gg wp önskar " farsan " :-D

 

ps. kåt ? ? ? :roll:

 

Hehe tack :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch bakfyllan börjar slå till, inlindad i täcke och skakar medans alkoholen rinner ur kroppen. Detoxing is a bitch sas, ingen utgång för mig ikväll :(

 

Jag drog till gamblerz, sov lite i soffan och sen blec det CG nu ska man nog somna från denna sjuka båtresa kommer nog må åt helvete imorrn. Någon som har info om vad jag gjorde mellan 0300 och typ 0600 på båten uppskatts också har noll minne från den tiden.

 

GG!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...