Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

msn =/

 

Pafdrinos:

XX XX 18 December at 14:03

hej pullan.

Du har en bild på dina bilder på dig från ett album som hette typ on thje boat där du sitter med : XXX, XX, XXX, XXX, XXX (foton), en av pojkarna har en randig tröja på sig, vem är han? han såg snygg ut. ge mig lite information tack och snälla säg att han inte är liten!

 

ulaf:

looooool

liten?

vem menar hon?

 

Pafdrinos:

dig såklart

 

Anton:

hade ju ingen randig tröja

 

Pafdrinos:

fan

jag tänkte fel

 

ulaf:

:/

slowroll padde

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

msn =/

 

Pafdrinos:

XX XX 18 December at 14:03

hej pullan.

Du har en bild på dina bilder på dig från ett album som hette typ on thje boat där du sitter med : XXX, XX, XXX, XXX, XXX (foton), en av pojkarna har en randig tröja på sig, vem är han? han såg snygg ut. ge mig lite information tack och snälla säg att han inte är liten!

 

ulaf:

looooool

liten?

vem menar hon?

 

Pafdrinos:

dig såklart

 

Anton:

hade ju ingen randig tröja

 

Pafdrinos:

fan

jag tänkte fel

 

ulaf:

:/

slowroll padde

 

Jajo jag tänkte precis skriva om allt sånt här. Fått en massa frågor om vilka alla nya snygga grabbar jag hänger med i Malta och på kryssningen är. Fick två mail om det idag tex, andra var:

 

[namn] 18 December at 14:07

dina bilder är ju riktigt bra!

 

I det här fotot: Supersuur (foton), Erik Backlund (foton), Joakim Jägerving (foton), från en malta bild sitter det ju två puddingar med! och en av dom dricker rödvin! stort pluspoäng! information här med tack :)

 

Får hela tiden sånna här frågor.. Snygga pfare tydligen :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHAHAH

 

Tips på hur man utrotar flugor uppskattas. Har prövat allt, ställt fram glas med vin och diskmedel samt andra blandningar som rekommenderats, öppnat upp alla fönster i ett dygn för att frysa ihjäl dom (jag blev sjuk, de blev fler :(), avlägsnat alla växter, slutat köpa hem frukter, pluggat igen avlopp osv, inget hjälper!

 

been there, näsan är vanligare att det händer dock.

 

hur blire med gc?

 

Ska lösa det, sorry att det tar tid!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina bananflugor (de du menar eller?) försvinner efter en rejäl disk och städning. coca cola+diskmedel i en skål har jag också kört, brukar ta kol på ett par hundra, hehe

 

Jag vet, men jag har haft det väldigt rent i ett par veckor nu, varit sjukt noggrann meninget hjälper. Har gjort ALLT, allt förrutom eld :S

 

--

 

Under lila kepsen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en ganska sjuk kväll igår som sagt.. Tjejen som jag har ett vad med som går ut på att hon inte får sexa på ytterligare två månader och jag satt och söp till och bestämmer oss för att dra till tegel. Vi är inne i en kvart innan hon lackar och drar in mig på brudtoan för att snacka om ngt, så börjar smarttjejen röka. En sekund tar det innan dörren flyger in i nacken på mig av en toklack vakt som skriker, tar tag i oss båda, knuffar oss på marken och tillslut bokstavligen tar tag i min nacke och ben och slänger ut mig i en snöhög med orden "kom aldrig hit igen!" :( Skorna låg kvar på toaletten så det var mindre kul att gå hem liksom.

 

Sen ska Gee creddas för att ha fixat mina två senaste sexningar, wingmanar från Norrland liksom :h:

-

Åsikterna går isär, men vad är eran syn på bakisbajs med brudsällskap i huset? Personligen så håller jag mig då jag gör äckligt nog intryck utan att sprida odörer, men alla andra dudes jag pratat med verkar vara av åsikten att det är bara att bajsa på eftersom hon ändå sov över så får hon ta konsekvenserna osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...