Snusarn Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 När går det av stapeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 Verkar som att även jag följer med på detta sjöslag om inget märkligt inträffar! =) jkk padrinos ante pe zum Vilka fler ska med? ulaf och jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2009 Verkar som att även jag följer med på detta sjöslag om inget märkligt inträffar! =) jkk padrinos ante pe zum Vilka fler ska med? Snyggt zumme kräver bilder från denna festlighet! Har bara min fläskkamera, inte kryssningslämplig mao. Ngn annan får ta ansvaret. När går det av stapeln? Fredag, men låt någon annan vinna något för en gångs skull... Men klart du ska med ändå! ulaf och jag! Va bra det kommer bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 Köp inga bärs i baren, köp billigare på taxfreeeN och drick den ljummen i hytten! Spy ner heltäckningsmattorna på båten och vinn skiten! Klart. Good luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 kräver bilder från denna festlighet! Fick hem min nya systemkamera igår. Hur ska inte detta kunna bli episkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 Fick hem min nya systemkamera igår. Hur ska inte detta kunna bli episkt? 10kr på att den inte är med i din väska när du går av båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 10kr på att den inte är med i din väska när du går av båten. taget! Bara att dra ett PM om du vill höja insatsen;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 taget! Bara att dra ett PM om du vill höja insatsen;) Ska lira poker i Tallin i helgen så det blir nog avbetalningsplan på den tian isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2009 Snyggt Pausade t o m PH för den, lol'd mao Köp inga bärs i baren, köp billigare på taxfreeeN och drick den ljummen i hytten! Spy ner heltäckningsmattorna på båten och vinn skiten! Klart. Good luck! Men John, been there liksom... Bortsett från vinna skiten, man får väl vara realistisk liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2009 Kommer förövrigt vara fed up med julmat efter fredan, julbord med familjen på Ulriksdals på eftermiddagen och julbord på kryssningen på kvällen. Men klagar inte, skinka är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2009 Räddade upp backet från igår men inte mkt mer. Spelat riktigt bra idag iaf för en gångs skull (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 bra det alltid bra med självförtroende! Klonk i helgen alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2009 bra det alltid bra med självförtroende! Klonk i helgen alltså! Det hoppas vi, fick en extrem set back ekonomiskt nu så är fan illa ute Dock gick sessionen bra så orkar inte bli på dåligt humör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2009 Fick hem min nya systemkamera igår. Hur ska inte detta kunna bli episkt? Missade det här, snyggt svante! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2009 Bra dag, bäst dagsreslutat sen stejken tror jag. Fick in rätt många sngs också så all on all bra dag pokermässigt. Just idag är det exakt 3 år sen modern min officiellt flyttade. För att fira det så bestämde jag mig för att steka ägg för första gången i mitt liv. Roligare än så blev det inte Dessutom så har jag varit helt själv idag. Normalt sett trillar folk in hela tiden och man blir lätt rätt less på det vilket jag längtat efter. Tror dock det inte är så bra för mig då jag efter bara ett par timmar börjar prata med mig själv, och inte lite heller. Aja, imorrn blir det inge sånt för då är det kryssning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2009 Låg och kollade igenom mobilen då mitt sovförsök failade totalt, bläddrade igenom anteckningar och hittar massa gamla fylletexter. Insåg att jag är smart nog att inse när jag kommer att få minnesluckor så jag skriver ner stödord för att påminna mig själv om vad som hänt. Första kvällen i Malta hade jag tydligen skrivit "Hi sta. Fu. Shots. T. Vodka. Plånbo? Smogg död." De två sista är de jag förstår, plånkan försvann ju och mr Smooger spräckte skallen i poolen, död var han tydligen inte dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laafi Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 lol.. bra påminnelse att smooger är död Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 Det var helt sinnes när rykten gick om att någon kastat smoogers plånbok i lamaburen. Good times... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 Det var helt sinnes när rykten gick om att någon kastat smoogers plånbok i lamaburen. Good times... hahaha, det var jävligt sjukt. vem fan sa det egentligen Padrinos:h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2009 Drömde att jag var baller nog att köpa låtar från spotify. Funny cuz it is'nt true Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 Insåg att jag är smart nog att inse när jag kommer att få minnesluckor så jag skriver ner stödord för att påminna mig själv om vad som hänt. Detta är riktigt sjukt! vvvvwp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 Snyggt! Hade själv en polare som smsa sig själv på fyllan "det var värt det" så han skulle kunna läsa det på bakfyllan. Blev faktist mer eller mindre standard i gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2009 Vilken jävla turneringslirare man är, går vidare till dag 2 men blir så shitfaced så att han går till sängs vid 7 utan att ställa något alarm eller låter någon veta var jag bor (tror jag iaf?) men vaknar ändå av sig själv prick 10, en timma före tävling. Så jag sitter här helt själv, först av alla spelare, nere vid spellokalen. Ägnade min första vakna halvtimme åt en liten rapkonsert framför spegeln för att vakna till, skämdes inte ens. Spelade fan bra igår . Vann stor flip med Akdd mot 77 pf och torskade en 26k pott med avg 22k med 66 vs 95o pf C/s ner med AA mot KT på QQJ99 bräda också mot samma fisk, checkad river tho så fick iaf spara lite pengar. 26k går man in med idag med avg på 30, sämst av de kvarvande pfarna vad ajg vet. Tror iofs det bara är rogerrabbit (?) och nalledödaren ulaf kvar men mitt minne är inte heller de bästa. Var ett par sköna moments igår vid bordet också fö. Ganska direkt är det två som börjar prata och de kommer upp att den ena är från åkersberga. "Aha, jag med" säger jag och utan att tänka en tanke "har du några barn i min ålder?" Hehe, hela bordet tyckte jag var oförskämd men jag var ju bara kåt Sen var det en skön karl som efter att jag höjt på CO och han satt och stekte i BB stirrade mig i ögonen och sa något i stil med "du... vilken hårspray använder du?". Ägdsmägd tänkte jag och fick till något "Samma som dig" till flintisen hihihi. Roliga människor igår iaf, svaga minnen av en horsugen bluwwe, sjuk emilio15, kåt ludvig, full kraclob och skön ulaf Kort inlägg liksom vad gör man inte... laterz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2009 Fick in det med AK i en 80k pott mot KK mot Fredrik Nygård, rr stege hihi (= Sålt av 60% så antar att det kan klonkas! Mindre än 20 kvar, 8 priser, borde ligga bra till med 100k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts