laafi Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Hjälte i sitt eget land/För sin egen klubb >>>>>>> Bli ansedd som fuskare av övriga din fisk.. hoppas du fick ligga förra fredagen. hoppa ur en taxi på vägen till krukan, fy skäms! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 din fisk.. hoppas du fick ligga förra fredagen. hoppa ur en taxi på vägen till krukan, fy skäms! Hahaha sorry som fan, wont happen again Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 WP wokken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2009 Padrinos dagbok, home of the ballerz... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laafi Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 beror väl på om han fick ligga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2009 beror väl på om han fick ligga? Nejnej, vi är bara fejkballerz, ingen får ligga (= Om mr Gnu nu fick ligga så är varken han eller någon annan som fick ligga de senaste veckorna välkommna här längre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Men va fan padrino.. du filar hela jävla tiden har man ju hört. Inte så jävla shyst mot oss andra dödliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 21 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2009 Hehe n1 john.. Är sjuk, men ska ändå ut ikväll krigare som man är. I stort sett hela gänget som ska ut är sjuka faktiskt, kan bli riktigt sunkig kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 amehhh lägg av grabbar :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 22 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2009 Kommer inte ihåg mycket från gårdagen men vet att jag gick och la mig med en tjej. När jag vaknade så var jag fortfarande toktankad och hon var inte kvar men hade skickat ett meddelande om hur vilken jävla idiot jag var som lät henne köra hem på fyllan och att vi aldrig skulle ses igen. Jag var inte ens nära på att få ligga heller så det var en ganska stor fail hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Kommer inte ihåg mycket från gårdagen men vet att jag gick och la mig med en tjej. När jag vaknade så var jag fortfarande toktankad och hon var inte kvar men hade skickat ett meddelande om hur vilken jävla idiot jag var som lät henne köra hem på fyllan och att vi aldrig skulle ses igen. Jag var inte ens nära på att få ligga heller så det var en ganska stor fail hehe Hahahahaha du förgyllde min morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 lol padde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Kommer inte ihåg mycket från gårdagen men vet att jag gick och la mig med en tjej. När jag vaknade så var jag fortfarande toktankad och hon var inte kvar men hade skickat ett meddelande om hur vilken jävla idiot jag var som lät henne köra hem på fyllan och att vi aldrig skulle ses igen. Jag var inte ens nära på att få ligga heller så det var en ganska stor fail hehe Lol, knappast ditt fel om du nu var i ett så berusat tillstånd. Dum jävla brud som sätter sig bakom ratten om hon e så nitad. Vem vill ens ha en sån idiot i sin bekantskapskrets. Ratfyllerister är fan de värsta jag vet! Suger ju alltid att inte få ligga dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 vilken sjuk jävla brud... vem tvingade henne att åka hem helt plötsligt. skyller hennes rattfylleri på dig? snacka om schizo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Helt rätt att inte ge henne nå' stock, fyfan att skylla ifrån sin egen rattfylla Gör mig förbannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 22 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2009 Hehe de slängde just in årets fjårtis i PH inte helt oväntat nog.. Kaninöron, rly? Sov till halv nio, reggade SM någon minut i tio. Vart mycket upp och ner, just nu ner innan pausen Ang bruden så har man ju som de flesta andra känt en som en gång avlidit pga någon full äcklig jävel som tyckte att det var lämpligt att köra med 3 promille så vart rätt mycket bråk med henne idag sas. Jag sov liksom när hon drog, ofta det går att blamea stackars mig då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2009 En av få fördelar med att vara gul är att man inte får höra frågan "men om jag ger dig en hundring så vinner du upp den till 10 000 så delar vi på det?" lika ofta iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 En av få fördelar med att vara gul är att man inte får höra frågan "men om jag ger dig en hundring så vinner du upp den till 10 000 så delar vi på det?" lika ofta iaf Fick höra den senast i lördags Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 En av få fördelar med att vara gul är att man inte får höra frågan "men om jag ger dig en hundring så vinner du upp den till 10 000 så delar vi på det?" lika ofta iaf En kompis till mig som vet att jag vinner pengar på poker hade en plan. Vi skulle koppla upp hans dator genom han storbildsteve. Han skulle öppna ett konto som jag skulle spela på och han kunde serva mig med kaffe & dyl. splitta vinst 50/50 Han var beredd att avsätta 10´000 svenska enkronor. Tackade vänligt men bestämt nej. Vilken är den andra fördelen med att vara gul padri? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Vilken är den andra fördelen med att vara gul padri? Man kan inte förlora pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Man kan inte förlora pengar... meh... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2009 En kompis till mig som vet att jag vinner pengar på poker hade en plan. Vi skulle koppla upp hans dator genom han storbildsteve. Han skulle öppna ett konto som jag skulle spela på och han kunde serva mig med kaffe & dyl. splitta vinst 50/50 Han var beredd att avsätta 10´000 svenska enkronor. Tackade vänligt men bestämt nej. Vilken är den andra fördelen med att vara gul padri? Snyggt.. Man uppskattar värdet på pengar mer :) Ska egentligen börja lira idag, löst allt med rb osv men då ska såklart moneybookers strula. Hehe min kära stejkare tror nog att jag försöker hustla honom eller något nu när det tagit sån tid.. johan säger: så trååkigt skotta imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2009 Fan, jävla Sören att förstöra flashforward som jag naivt älskade efter första avsnittet.. Sett om de med en polare nu och kan inte mer än att hålla med, det suger. Nu Cali, sen Jennifers Body+frulle, CL, COD, sova. Livin' the dream. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2009 Alltid lika kul när en som limpar 100% på knappen i 5-manna sng anklager en för att inte kunna spela poker (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Nu Cali, sen Jennifers Body+frulle, CL, COD, sova. Livin' the dream. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts