Olyckan_77 Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Padrinos - Är det SH sng's på ongame du spelar för tillfället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Padrinos - Är det SH sng's på ongame du spelar för tillfället? Yes sir! Går sådär va Nöt imo. Folk som inte har premium är sjukt micro, det är en hundring i månaden lixom. Det mest baller jag gjort i mitt liv (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Måste fan börja tänka mig för. Ställde mig upp för att sträcka lite på mig, fastnar i någon rytmisk höftrörelse till musiken och självklart står polarn utanför fönstret och asgarvar åt mig. Sigh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Måste fan börja tänka mig för. Ställde mig upp för att sträcka lite på mig, fastnar i någon rytmisk höftrörelse till musiken och självklart står polarn utanför fönstret och asgarvar åt mig. Sigh.. Länge undrat angående din insyn i lägenheten. Är det du som bor i kulturhuset? Caught in the act gång på gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Länge undrat angående din insyn i lägenheten. Är det du som bor i kulturhuset?Caught in the act gång på gång... Radhus i aktivt område sas. ___ Ingen mer än mig som ska ut i Norrtälje ikväll? Nä antog väl de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Radhus i aktivt område sas.___ Ingen mer än mig som ska ut i Norrtälje ikväll? Nä antog väl de Ace fyller 4 år. Så blir party i stan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Kan bli utgång ikväll, uve been warned Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Yes sir! Går sådär va Skulle eventuellt kunna tänka mig lite coaching om intresse finns, oss mojjearmar emellan (jag lirade uteslutande sh på ongame förut med hyfsade stats, var ett tag sen nu dock). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Radhus i aktivt område sas.___ Ingen mer än mig som ska ut i Norrtälje ikväll? Nä antog väl de vad får en att åka dit för att gå ut..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
F_Eklund Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Vet ni möjligtvis vad en bra/stabilt vinnande sh sng och hu sng spelare har för ROI på ett sample av ~2k? Är det en för liten sample för att ROIn ska stämma och ge ett "korrekt" utslag? Edit: stalkade bilder på padrinos tidigare idag när jag märkte att han dök upp på många av min polares bilder. Ingen tråkig syn kan jag meddela.. Ladys and gentlements ship it obv sas jag e små kär ge mig mera mera.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Edit: stalkade bilder på padrinos tidigare idag när jag märkte att han dök upp på många av min polares bilder. Ingen tråkig syn kan jag meddela.. Ladys and gentlements ship it obv sas jag e små kär ge mig mera mera.... qft och what, gemensamma polare osv? (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 vad får en att åka dit för att gå ut..? Brudpolare som är nyinflyttad där, hade jävligt kul faktiskt. Kul som fan att gå ut på randomställen, några av de roligaste utgångarna har ju varit i Falun, Malmö, Gbg och Norrtälje (= Skulle eventuellt kunna tänka mig lite coaching om intresse finns, oss mojjearmar emellan (jag lirade uteslutande sh på ongame förut med hyfsade stats, var ett tag sen nu dock). Är inte helt ointresserad, måste nog bli ödmjukare och inse att jag inte är tillräckligt bra längre ändå. Kostnad osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Är inte helt ointresserad, måste nog bli ödmjukare och inse att jag inte är tillräckligt bra längre ändå. Kostnad osv? Gratis ftw. Har dock aldrig coachat någon förut, så lite osäker på vad som ger bäst utfall. Att spela in en session för feedback är nog en bra start. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 baaajs var ute igår och när jag kom hem saknades ett stycke Visa i plånboken, har precis ringt och spärrat. fyllespelade igår för första gången nånsin typ, hamnade på krukan efter en hyfsat kaosartad utgång, bland annat med en tjej med hår under armarna, men ganska snygg aldrig sett det tidigare, var lite läbbigt men good for her! spelet tror jag gick ca jämnt upp trots att jag satt ganska länge! Kommer nog inte ihåg allt i början men kommer ihåg när jag fick in det i crazy med 532 på floppen AQ4 två spader. Hade spader två så jag bytte bort trean på ren känsla och turn var en trea står mot A4, 5k pott spelade såklart kasst niklasvegas och frisören var också där men spelade på andra bordet under nästan hela kvällen. frisören kom till mitt i slutet, han bluffade mig en gång när jag la AK hög på river. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 baaajs var ute igår och när jag kom hem saknades ett stycke Visa i plånboken, har precis ringt och spärrat. fyllespelade igår för första gången nånsin typ, hamnade på krukan efter en hyfsat kaosartad utgång, bland annat med en tjej med hår under armarna, men ganska snygg aldrig sett det tidigare, var lite läbbigt men good for her! lol :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Gratis ftw. Har dock aldrig coachat någon förut, så lite osäker på vad som ger bäst utfall. Att spela in en session för feedback är nog en bra start. Gratis=pm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Brudpolare som är nyinflyttad där, hade jävligt kul faktiskt. Kul som fan att gå ut på randomställen, några av de roligaste utgångarna har ju varit i Falun, Malmö, Gbg och Norrtälje (= kul, bor själv i norrtälje vart de mobergs häng lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 kul, bor själv i norrtälje vart de mobergs häng lr? Haha ja så hette det nog. Rätt sjuk upplevelse, de andra ville dra dit tidigt pga lista så vi var där 22:55, då hade stället inte öppnat?! Fick garderobsbiljett 1B, sjuk upplevelse att vara först in på ett ställe. Du var inte där igår eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Haha ja så hette det nog. Rätt sjuk upplevelse, de andra ville dra dit tidigt pga lista så vi var där 22:55, då hade stället inte öppnat?! Fick garderobsbiljett 1B, sjuk upplevelse att vara först in på ett ställe. Du var inte där igår eller? Okej hade ingen aning om att de öppna så sent, brukar inte trilla dit förens efter krogen stänger när jag e ute, nej var inte ute igår. Men kan väll inte varit så mycke folk eftersom de helgen innan löning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 men om man ser på bilderna från kvällen såg de ut att vara en del folk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 baaajs var ute igår och när jag kom hem saknades ett stycke Visa i plånboken, har precis ringt och spärrat. fyllespelade igår för första gången nånsin typ, hamnade på krukan efter en hyfsat kaosartad utgång, bland annat med en tjej med hår under armarna, men ganska snygg aldrig sett det tidigare, var lite läbbigt men good for her! spelet tror jag gick ca jämnt upp trots att jag satt ganska länge! Kommer nog inte ihåg allt i början men kommer ihåg när jag fick in det i crazy med 532 på floppen AQ4 två spader. Hade spader två så jag bytte bort trean på ren känsla och turn var en trea står mot A4, 5k pott spelade såklart kasst niklasvegas och frisören var också där men spelade på andra bordet under nästan hela kvällen. frisören kom till mitt i slutet, han bluffade mig en gång när jag la AK hög på river. =/ GG WP, trevligt och se dig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 GG WP, trevligt och se dig iaf. detsamma det var najs iaf! btw, ni har inte hittat något kort? förresten, på mitt bankutdrag hade jag bara plockat ut 5k som jag sa. kan ha tagit ut på det försvunna också, men jag ska ha varit väldigt packad för att ha gjort det det skulle iofs kunna förklara hur jag tappade det om det ligger i bankomaten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 detsamma det var najs iaf! btw, ni har inte hittat något kort? förresten, på mitt bankutdrag hade jag bara plockat ut 5k som jag sa. kan ha tagit ut på det försvunna också, men jag ska ha varit väldigt packad för att ha gjort det det skulle iofs kunna förklara hur jag tappade det om det ligger i bankomaten Vet inte jag drog innan dig, ring klubben på 0738-792929. men tror du lånade 2k från nån på andra bordet först, Frisören lr Vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Vet inte jag dog innan dig, ring klubben på 0738-792929. men tror du lånade 2k från nån på andra bordet först, Frisören lr Vegas? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah just det! tyty, den som ska ha deg får inkassera imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Är fortfarande lagom berusad sen gårdagen, suttit och garvat i en halvtimma åt den här liksom: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts