Gå till innehåll

"Your account is not eligible for this bonus."


Pastafazool

Recommended Posts

OK. Så jag har laddat ner programet GENOM POKERFORUM.NU. Jag har gjort allt som krävs sen när man skriver in SWECASH200 så får man det här svaret;

 

"We're sorry; the new bonus was not added because: Your account is not eligible for this bonus. "

 

Vad ska man egentligen göra så att koden gäller?

 

Jag spelar på Everest Poker så att jag får den förbannade 200 dollar bonusen. Har tappat runt 1K på rakeback pga en sida inte skötte rakeback delen på Full Tilt. Nu ska det här hända. Great!

 

Och inga förbannade "Men gör saker rätt så löser det sig"-svar. För jag gjorde allt rätt både på Full Tilt och nu på Everest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klickade på länken som tog mig till ->

http://www.xf3s100.com/partner/Pokerforum.html

 

Därifrån tryckte jag på platsen där det stod->

"På gång på Everest Poker

 

Exklusiv bonus på $200 i cash för

för Pokerforum.nu:s och Poker.se:s nya spelare

Kod SWECASH200

 

Så här gör du för att få din bonus på Everest Poker: Ladda ner klienten, skapa ett konto och ange koden. För att aktivera bonusen behöver du göra en insättning."

 

 

Så jag följde allt. Skrev in koden SWECASH200. Men dest stod att mitt konto inte kunde få den bonusen. Då tänkte jag att jag kanske borde sätta in pengar först. Men det gick inte heller. Så jag har följt allt man ska göra.

 

När jag mailar support så hänvisar de mig till bonussidan på Everest sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått så en gång, men då var det för att mitt konto inte var verifierat med ID, inscannade visa-kort osv... Gick miste om min 500 bonus kommer jag ihåg, verifierade dagen efter men fick aldrig bonusen iaf.

 

 

Verifiera ID? Du får gärna vidareutveckla det här för en stackars grinder som tiltar mer på sånt än utdragningar :-)

 

Kastade in pengar via neteller, måste jag ändå skicka in pass och allt?

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...