Ving Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Varje vecka får jag ett par mail från MartinsPoker och StaffPoker. Inget konstigt med det förrutom att jag inte vill ha mailen. Följande åtgärder har gjorts: 1. Jag har avreggat mig från båda bolagen. MISS 2. Jag har mailat dem och meddelat att jag inte vill ha mailen. MISS 3. Jag har ringt och bett dem sluta skicka dem. MISS 4. Jag har försökt använda deras avreggarlänk man får i mailen. MISS 5. Jag har mailat supporten på StaffPoker men fick tillbaka mailet då deras mailbox var full. MISS Vad göra mer? Citera
Ving Postad 5 December , 2007 Författare Rapport Postad 5 December , 2007 Min read är att de håller på att konka. Har nu provat alla mailadresser som finns till StaffPoker och får tillbaka detta på alla: Your message could not be delivered. The User is out of space. Please try to send your message again at a later time. Citera
gdaily Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 De håller ju på att slå ihop sig med 24h, kontakta dom Citera
SouthEast Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Varje vecka får jag ett par mail från MartinsPoker och StaffPoker. Inget konstigt med det förrutom att jag inte vill ha mailen. Följande åtgärder har gjorts: 1. Jag har avreggat mig från båda bolagen. MISS 2. Jag har mailat dem och meddelat att jag inte vill ha mailen. MISS 3. Jag har ringt och bett dem sluta skicka dem. MISS 4. Jag har försökt använda deras avreggarlänk man får i mailen. MISS 5. Jag har mailat supporten på StaffPoker men fick tillbaka mailet då deras mailbox var full. MISS Vad göra mer? Anmäl dem. Citera
MBengtsson Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Välkommen till den nya verkligheten där reklammail, spam osv är en del av vardagen. Antingen anpassar man sig till den eller så försöker man kämpa emot den. Att försöka med det senare tar bara psykologisk kraft från sådant som är viktigare i livet. "ett par mail i veckan" - stort problem?... knappast... om man har rätt eller fel? - spelar mindre roll även om det självklart är bra om det finns idealister som orkar och har tid att kämpa emot de alltfler sämre inslagen i den nya verkligheten. Citera
Saint_Bjorn Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Klart man ska kunna avregga sig och det bryter annars mot PUL om jag inte missminner mig. Har aldrig testat själv, men om situationen är hopplös så kolla om du kan lägga in domänerna i spam-filtret. Citera
upandcoming Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Det är väl bara att blockera adresserna? l0lzh3st. Citera
Recommended Posts