TotalFarsa Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Kort fråga. Skickar inte Everest ett mail där man bekräftar att man tagit emot en uttags-request? Citera
Zumsar Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Nix, jag brukar iaf inte få det. Dock försvinner pengarna från pokerkontot som ett bevis på att pengarna nu befinner sig på en annan plats. Citera
TotalFarsa Postad 4 December , 2007 Författare Rapport Postad 4 December , 2007 Nix, jag brukar iaf inte få det. Dock försvinner pengarna från pokerkontot som ett bevis på att pengarna nu befinner sig på en annan plats.Jooo, men de flesta (?) skickar väl ut ett mail. Nåja, då vet jag att Everest inte gör det då, ty Citera
Cleburne Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Jooo, men de flesta (?) skickar väl ut ett mail. Nåja, då vet jag att Everest inte gör det då, ty Nja, de flesta sajter som jag har spelat på skickar inte något mejl när man gör uttag. Party gör det och jag tror att ett par av skinnen på B2B gjorde det när jag lirade där, men that's it. Citera
TotalFarsa Postad 4 December , 2007 Författare Rapport Postad 4 December , 2007 Nja, de flesta sajter som jag har spelat på skickar inte något mejl när man gör uttag. Party gör det och jag tror att ett par av skinnen på B2B gjorde det när jag lirade där, men that's it.Och vår slutledningsförmåga säger oss då, ja vadå? Citera
EverestPoker Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Vi tackar för feedbacken och ska framföra era tankar till ekonomiavdelningen. Citera
Recommended Posts