Gå till innehåll

Julklappstips till flickvännen


Crazy

Recommended Posts

Finns det någon fyndig person här på forumet som kan tipsa mig om vad man kan handla för julklapp till flickan? Hon är runt 20år, gillar allt som tjejer gillar d.v.s mode och skönhet och hon avskyr sport. Runt en femhundring kan jag nog lägga på presenten.

 

Mina 3 bröder vill nog också ha något :-D , 20-25 år och alla pokerspelare. Men vad f*n ska man handla? Alla är intresserade av sport, poker, film m.m. 200-500 st tänkte jag lägga här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp inte trosor ffs, d.v.s. inte enbart trosor. Underkläder funkar fint, men då ska det vara ett helt kit så att säga, åtminstone lite finare (och sexigare, dock inte alltför porriga) bh+trosor. Underkläder och smycken är väl standardprylarna som funkar bäst i den åldern, men ett hett tips kan vara att luska ut vad hon föredrar i den vägen så att du inte kommer dragandes med vanligt guld om hon föredrar platina t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon fyndig person här på forumet som kan tipsa mig om vad man kan handla för julklapp till flickan? Hon är runt 20år.

 

Mina 3 bröder vill nog också ha något :-D , 20-25 år och alla pokerspelare. Men vad f*n ska man handla?

 

Gillar just att hon är runt 20 :D Skön koll dude ;D

 

Jag har i och för sig varit tillsammans med min flickvän i över 4år och hon är 20 hon också. Lätt att det blir slentrian och man tröttanr på att köpa nåt till varandra men man lär sig att hitta saker som verkligen betyder något för dom, det behöver inte vara det dyraste, utan det dom blir mest nöjda över. (Vilket i sin tur förhoppningsvis generar älskog för herrn!) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jättesvårt att svara på utan att veta mer om tjejen och vilken du har..

 

Gåvor som är personliga och som det är uppenbart att det ligger lite tanke/jobb bakom brukar så gott som alltid vara en hit. I.o.f.s. kanske hon är något för ung för att upskatta såna saker men ett collage med bilder på er två, kanske med en referens till hur ni träffades eller något åt det hållet. Hjälp henne att uppfylla en dröm etc. Gåvor som dessa glöms aldrig bort och lämnar ofta ett betydligt större avtryck än en traditionell present i form av en vara.

 

Annars är massage, ansiktsbehandlingar, spahelger etc. bra grejer. Då kan du dessutom vara med på ett hörn och njuta av gåvan 8-)

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte kan specificera hennes intressen mer föreslår jag en paketlösning(!) innehållande alla eller några av dessa saker.

 

- Skiva. Välj noggrannt ut en som hon kommer gilla. Se till att den är bra.

- Tröja eller annat klädesplagg. Ta en sån där räfflad vinröd från vero moda eller gina tricot vet jag! :)

- Biljett eller liknande till något ni kan göra tillsammans. Kanske årskort till Liseberg/Universeum eller vad motsvarande nu heter i andra städer. Eller något annat, kanske konståknings-VM eller så. Eller nån spelning eller sån där grej där man målar keramik typ. Sådana grejer är nog uppskattade eftersom hon garanterat tycker du sitter för mycket vid datorn! :)

- Något du gjort. Fast det kräver ju att du är konstnärlig förstås

 

Oh well. Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...