Odrike Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Någon som vet hur man får HH att fungera i firefox + Vista? Det enda som sker är det står loading. Jag antar att informationen är blockad av någon säkerhetsinställning i vista eller Firefox. Någon som känner igen problemet och vet vilka knappar jag ska trycka på?? Bör vara samma problem för SvS som för mig här på ParadisePoker. Citera
brainslicer Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Någon som vet hur man får HH att fungera i firefox + Vista? Det enda som sker är det står loading. Jag antar att informationen är blockad av någon säkerhetsinställning i vista eller Firefox. Någon som känner igen problemet och vet vilka knappar jag ska trycka på?? Bör vara samma problem för SvS som för mig här på ParadisePoker. Har inte vista men du råkar inte ha NoScript addon till Firefox? isf "allow file://" Citera
Odrike Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Postad 1 December , 2007 Har inte vista men du råkar inte ha NoScript addon till Firefox?isf "allow file://" Vet ej. Ska jag skriva det i adressfältet? Testade i adressfältet "allow file:///C:/PROGRA~2/PARADI~1/data/history.html" det funkade ej. Citera
brainslicer Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Nej NoScript är är en säkerhets addon till Firefox, om du inte vet... så har du knappast installerat det... NoScript spärrar script från att köras automatiskt, och då står det bara loading tills jag klickar på NoScript ikonen och tillåter script att köras på "file://". Kankse Vista har nåt liknande skydd? kör win xp jag...så vet inte. Eller är java spärrat eller nåt lokalt, by deffault? Nån med Vista kan säkert svara bättre... Citera
Odrike Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Postad 1 December , 2007 Nej NoScript är är en säkerhets addon till Firefox, om du inte vet... så har du knappast installerat det... NoScript spärrar script från att köras automatiskt, och då står det bara loading tills jag klickar på NoScript ikonen och tillåter script att köras på "file://". Kankse Vista har nåt liknande skydd? kör win xp jag...så vet inte. Eller är java spärrat eller nåt lokalt, by deffault? Nån med Vista kan säkert svara bättre... Okej tack iallafall. Någon annan som känner igen problemet? EDIT: Det funkar nu. Vet ej om jag hittade någon knapp när jag meckade runt eller om det var en uppdatering av programvaran som fixade. Citera
Recommended Posts