Gå till innehåll

T6 Poker?


Crappy

Recommended Posts

  • Svars 3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jepp!

 

200-300€ freerolls, ja trodde man skulle vinna dom summorna, istället är det 20-30 cent?

Maija Baija Piraya........Tittade just på TV4, MTV3 reklam, inge T6poker dök upp......där kostar ju förståss reklam lite mera än T6poker har råd med....scam så det luktar svamp.....

 

 

Har du penger på konto er det INGEN problem å få ut dette . Herregud er det mulig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag chattade lite

med supportpersonalen i Panama City, eller Juan närmare bestämt. Han gav oss alla ett lugnande besked:):

 

"Juan Pablo Bolaños: Thank you for contacting T6poker Live Chat Support, how may i assist you today

Juan Pablo Bolaños: Im here sir

John Mac: can you guarantee this is not a pyramid scheme

Juan Pablo Bolaños: No sir we are a pokerwebpage just like the others

Juan Pablo Bolaños: how told you we are a pyramid scheme

John Mac: what do you mean like the others

Juan Pablo Bolaños: a normal poker website

 

 

John Mac: http://forumserver.twoplustwo.com/showthread.php?p=2068317

John Mac: this page says it is a scam a hoax

John Mac: what do you think juan

Juan Pablo Bolaños: well sir I can tell you we are not a scam

 

John Mac: can I get rich thanks to y6 poker

John Mac: t6 poker

John Mac: how many will be millionaires

 

Juan Pablo Bolaños: I dont have that information sir

John Mac: many kids

Juan Pablo Bolaños: sir Im a support agent

John Mac: they dont have kids

Juan Pablo Bolaños: to give support to our customers

John Mac: yes

John Mac: but are u a dad

Juan Pablo Bolaños: no sir, Is there anything else I can assist you with regarding t6poker

John Mac: would you swear on the Bible in front of your future son that this is not a scam and just a normal poker page?

Juan Pablo Bolaños: no sir I can tell you that we are not a scam

Juan Pablo Bolaños: just a normal poker website

John Mac: you would swear on the Bible Juan?

Juan Pablo Bolaños: Is there anything else I can assist you with regarding t6poker?

Juan Pablo Bolaños: Is there anything else I can assist you with?

John Mac: no thanks juan bye bye

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp!

 

200-300€ freerolls, ja trodde man skulle vinna dom summorna, istället är det 20-30 cent?

Maija Baija Piraya........Tittade just på TV4, MTV3 reklam, inge T6poker dök upp......där kostar ju förståss reklam lite mera än T6poker har råd med....scam så det luktar svamp.....

 

Det verkar som om vissa fått riktiga euros, och andra någon slags t6-pengar?

 

Jag har installerat programmet, och har 25 av något som kallas 'tournament euros', vad kan det innebära?

 

Det går många små 30 euro frirullar, men 'registration was not successfull' står det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som om vissa fått riktiga euros, och andra någon slags t6-pengar?

 

Jag har installerat programmet, och har 25 av något som kallas 'tournament euros', vad kan det innebära?

 

Det går många små 30 euro frirullar, men 'registration was not successfull' står det.

 

Jag reggade mig igår, fick "Tournament Euros" vilket man bara kunde använda till Step Tournaments, dessa hittar man under 'Sit & Goes'...

 

Jag kunde inte heller regga mig till frirullarna först, fick ett mail där det stod min aktiveringskod, men kunde inte använda den nånstans, blev medlem på deras supportsida: support.t6poker.com så löste nån random upp det till mig..

 

Vet förövrigt inte hur dessa låtsatspengar förvandlas till riktiga på nåt sätt, man fick några poäng också när man lirat några stycken ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du penger på konto er det INGEN problem å få ut dette . Herregud er det mulig.

 

Är det någon annan en andyman79 som lyckats få ut några pengar från T6? Kunde nån i så fall vara vänlig och skriva ett inlägg "Uttag från T6 for dummies - step by step"

 

När man försöker göra en "payout request" så måste man välja "preferred payout method" men det kan man inte göra för det finns inget att välja bara alternativet [select a method]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit i kontakt med t6 supporten och ställde frågan om vart deras spellicens är utfärdad, fick då till svar att "detta är hemlig information" :shock:

 

Hur är det möjligt att t6 överhuvudtaget har en enda kund, när dom inte ens har en spellicens.

 

 

De har ett företag i Costa Rica.

 

Costa Rica är ungefär det enda landet i världen med hygglig infrastruktur och rimligt lagverk som tillåter att företag sysslar med spel. Med andra ord behövs ingen egentlig spellicens. Din företagsregistrering blir en "fattig mans" spellicens, typ.

Plockade hem en 3:e plats igår/natt. Gav ca 60k men har tyvärr inen netteller och har nu ansökt. Tar väl nästa vecka innan ok. Kommer sedan att sätta in en peng och efter det begära uttag.

Lovar att skriva om det funkar....

 

Grattis, men vilken tävling skulle gett 60k? (dvs €60.000)? 250k-garantin går i dag, och där lär inte förstapriset ens nå upp i dessa siffror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har ett företag i Costa Rica.

 

Costa Rica är ungefär det enda landet i världen med hygglig infrastruktur och rimligt lagverk som tillåter att företag sysslar med spel. Med andra ord behövs ingen egentlig spellicens. Din företagsregistrering blir en "fattig mans" spellicens, typ.

 

 

Grattis, men vilken tävling skulle gett 60k? (dvs €60.000)? 250k-garantin går i dag, och där lär inte förstapriset ens nå upp i dessa siffror.

 

SEK (6300 €) 50000€ garaterat, lördagar 21 00.....

 

Tror det var 134 startande, 18 priser från 500€ till 13500 €

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför kontaktar ingen supporten och frågar hur man förvandlar tournament euros till riktiga? ie. när kan man ta ut dom?

 

Tournament € får alla vid registrering, T€25 närmare bestämt. Dom är till för deras step tournaments, där du vid step 7 som först vinner riktiga €.

Inget konstigt i just det fallet då det står på deras hemsida.

 

Är det någon annan en andyman79 som lyckats få ut några pengar från T6? Kunde nån i så fall vara vänlig och skriva ett inlägg "Uttag från T6 for dummies - step by step"

 

När man försöker göra en "payout request" så måste man välja "preferred payout method" men det kan man inte göra för det finns inget att välja bara alternativet [select a method]

 

För att kunna göra ett uttag måste du först ha satt in pengar med din "preffered method"

Jag väntar på ett uttag till NETeller som gjordes runt 13-tiden i fredags, på kvällen ändrades statusen till "in progress" Så väntar fortfarande, får se om något händer efter helgen.

Återkommer imorgon med mer info om hur det går.

 

Är fortfarande endast nyreggade postare som säger sig ha fått sina pengar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag reggade mig igår, fick "Tournament Euros" vilket man bara kunde använda till Step Tournaments, dessa hittar man under 'Sit & Goes'...

 

Jag kunde inte heller regga mig till frirullarna först, fick ett mail där det stod min aktiveringskod, men kunde inte använda den nånstans, blev medlem på deras supportsida: support.t6poker.com så löste nån random upp det till mig..

 

Vet förövrigt inte hur dessa låtsatspengar förvandlas till riktiga på nåt sätt, man fick några poäng också när man lirat några stycken ..

 

De har ett företag i Costa Rica.

 

Costa Rica är ungefär det enda landet i världen med hygglig infrastruktur och rimligt lagverk som tillåter att företag sysslar med spel. Med andra ord behövs ingen egentlig spellicens. Din företagsregistrering blir en "fattig mans" spellicens, typ.

 

 

Grattis, men vilken tävling skulle gett 60k? (dvs €60.000)? 250k-garantin går i dag, och där lär inte förstapriset ens nå upp i dessa siffror.

 

Jo jag vet att spelbolagen från Costa Rica inte behöver ngn spellicens, (dom utfärdar heller inga) det som förvånar mig är att folk spelar på siter som inte är reglerade av oberoende part t ex LGA på Malta eller Khanawake,

vilket alla seriösa sidor eller nätverk är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TonyG har tröttnat på alla "bashers"

http://tonyg.pokerworks.com/2008/01/poker-on-and-off-tv.html

If you can’t see the advantage to new sites coming in and more choices, then you can go bury your head in the sand while the rest of the world moves forward around your little pile of rocks.

 

snyft. Jag kan se hans poäng dock, är det något världen behöver så är det fler sajter med "industripraxis-rake", långsam utbetalning och usel support - Så länge de satsar på att bygga upp sponsorteam med pokerproffs.

 

jaja, som sagt, hela T6 soppan börjar kännas så december 2007...:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TonyG har tröttnat på alla "bashers"

http://tonyg.pokerworks.com/2008/01/poker-on-and-off-tv.html

 

 

snyft. Jag kan se hans poäng dock, är det något världen behöver så är det fler sajter med "industripraxis-rake", långsam utbetalning och usel support - Så länge de satsar på att bygga upp sponsorteam med pokerproffs.

 

jaja, som sagt, hela T6 soppan börjar kännas så december 2007...:roll:

 

 

Jupp, han skriver också

 

I’m playing at T6 Poker too. I’m not the only one, T6 Poker has signed up Mel Judah and Jeff Lisandro, and the word is out that there are some really big names that will be signed up soon. I support sites that support poker players – like Full Tilt Poker and T6 Poker.

 

Så länge de har ett team så är det bra, right?

 

Lustigt att han drar in Full Tilt förresten, FTP har den absolut "snålaste" sponsringsdealen. Om du är "random WSOP-arbandsvinnare" så får du 100% rakeback + $35 i timmen när du spelar på sajten, du betalar dina turneringsinköp själva i liveturrar, men du får en riktigt stor bonus vid finalbord och TV-bord.

 

Edit: Läst denna info på 2+2, vet ej om det är sant alltså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

För att kunna göra ett uttag måste du först ha satt in pengar med din "preffered method"

Jag väntar på ett uttag till NETeller som gjordes runt 13-tiden i fredags, på kvällen ändrades statusen till "in progress" Så väntar fortfarande, får se om något händer efter helgen.

Återkommer imorgon med mer info om hur det går.

 

Är fortfarande endast nyreggade postare som säger sig ha fått sina pengar...

 

Fina fisken, meddela så fort du ser några stålar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som en försenad juklapp läste jag det här inlägget på Tony G's blog av en T6-förespråkare. Höll på att trilla av stolen där jag satt. Inte undra på att T6 lyckas få investerare om det är sådana här de siktar in sig på :mrgreen::lol::-D:-):rolleyes::-(:cry:

 

Happy happy, joy joy!

 

# LW Says:

January 3rd, 2008 at 6:34 am

 

You are all full of crap. T6Poker is serious business and you that claim that you have not been paid is full of bullshit.

FREEROLL MONEY

If you won some money on freerolls in DEC i am sure youy win TO MUCH like everyone else….due to the fact the shitty software (yes it was shit, we all saw that and T6 bought new) paid all that played the freeroll, even a 200 Euro freeroll paid out like 1 Euro to players that was beaten out on 350 place. All people that joined got paid without playing no matter where they ended up on the resultlist.

RAPIDSHARE

I have heard someone else said this. Strange that i have never seen it, not even when someone called me and said take a look. When i tried it came as normal. Something strange happend for some hours with the shitty software from Pokerdream. So what? We have now our servers in Ireland and we have safety and power like any other TOP pokersite.

PLAYERS

All the players will come - just wait and see - you looosers can just do that — wait and SEE

WARNINGS

Warings against AP is bullshit and based on groumpy people that have little success in life and little knowledge in the company history.

The FACT is that ALL members in ALSTON PRICE and 1OZGROUP are pleased and happy with what has happend - all people that joined the business earned MONEY and ALL people got their money OUT.

YOU will SEE a LOT of advertisment on T6 - just stay tuned ass holes.

I hate loosers like you - who do NOTHING else that look for errors in other people and go scared shit less if you see that others are about to get success!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som en försenad juklapp läste jag det här inlägget på Tony G's blog av en T6-förespråkare. Höll på att trilla av stolen där jag satt. Inte undra på att T6 lyckas få investerare om det är sådana här de siktar in sig på :mrgreen::lol::-D:-):rolleyes::-(:cry:

Happy happy, joy joy!

 

Satan i gatan! Var kan man köpa andelar?! Det är väl inte för sent?!?! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hejsan ballo

 

Du har begärt en återställning av ditt lösenord på Pokerforum för att du har glömt bort ditt lösenord. Om du inte har begärt det kan du ignorera detta. det kommer att bli ogiltigt och bli oanvändbart inom 24 timmar.

 

För att återställa ditt lösenord kan du besöka följande sida:

http://pokerforum.nu/forum/login.php?a=pwd&u=19283&i=72151915

 

När du besöker den sidan kommer ditt lösenord att återställas och det nya lösenordet skickas till dig via e-post.

 

Ditt användarnamn är: ballo

 

För att redigera din profil, gå till den här sidan:

http://pokerforum.nu/forum/profile.php?do=editprofile

 

Med vänliga hälsningar,

Pokerforumbara ett svarsmail med mitt användarnamn, inget nytt lösen....

 

orkar inte bry mig , Ballox duger bra.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...