walkalone Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Någom som vet om Torben åkt dit? Citera
#LOUDmouth# Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Lär han ju inte ha gjort. Appropå ingenting, någon som är sugen på att gå en kurs? Behövs minst 4 deltagare till så snabba er att kontakta mig så styr vi upp någonting. /#LOUDmouth# Citera
XeroxFin Postad 10 December , 2011 Rapport Postad 10 December , 2011 Ryktas att de ska ta över Full Tilt. (Skämt) Citera
Big Less Postad 6 Maj , 2012 Rapport Postad 6 Maj , 2012 Och varför tror du dig veta hur jag kommer att agera? Det är ju minst 8-10st herrar under Torben som borde veta om detta och även kör runt i flotta bilar och med rolexklockor osv som bör ha tjänat en del slantar på oss...tror fan de ska anmälas! Hur gick det för dig? Blev det någon anmälan eller rann det ut i sanden som jag trodde? Rahmn, Henriksson, Strid och de andra faraonerna verkar leva i högönsklig välmåga, så jag gissar på det senare... Citera
Big Less Postad 6 Maj , 2012 Rapport Postad 6 Maj , 2012 Och varför tror du dig veta hur jag kommer att agera? Det är ju minst 8-10st herrar under Torben som borde veta om detta och även kör runt i flotta bilar och med rolexklockor osv som bör ha tjänat en del slantar på oss...tror fan de ska anmälas! Hur gick det för dig? Blev det någon anmälan eller rann det ut i sanden som jag trodde? Rahmn, Henriksson, Strid och de andra faraonerna verkar leva i högönsklig välmåga, så jag gissar på det senare... Citera
Noppe Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 Själv blev man indragen i det hela av en elitbandyspelare, å blåst på ca 200k:oops: Citera
Agent Cooper Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 Själv blev man indragen i det hela av en elitbandyspelare, å blåst på ca 200k:oops: Tråkigt för dig så klart, men hur såg din analys ut av caset när du bestämde dig för att investera? Är elitbandyspelare särskilt lämpade för investeringsrådgivning menar du? Citera
striker Postad 17 December , 2015 Rapport Postad 17 December , 2015 Hur gick det för alla inblandade i denna härva? Citera
jaroiten Postad 17 December , 2015 Rapport Postad 17 December , 2015 Hur gick det för alla inblandade i denna härva?Bra för några, dåligt för de flesta. Citera
Lingonklonk Postad 17 December , 2015 Rapport Postad 17 December , 2015 Bra för några, dåligt för de flesta. Vad hände med Mats och Anders, lever de lyckliga i alla sina dagar? Citera
Dogpoint Postad 17 December , 2015 Rapport Postad 17 December , 2015 Man ser Mats tämligen ofta på CC Sthlm 25/25+. Trevlig snubbe! Citera
puli95 Postad 18 December , 2015 Rapport Postad 18 December , 2015 Fick ingen av dessa t6 herrar en utkörning i skogen och fick gräva sin egna grav,eller åtminstånde brutna avslagna KNÄN..NÅT STRAFF fikk d väl..dom kan väl inte taska runt hur som helst utan få folk på sig... Citera
Recommended Posts