gdaily Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Vinner jag det här så har jag grisröta... Citera
price Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Tid till break ? Medelstack ? Min lobby är väck Citera
price Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Vinner jag det här så har jag grisröta... Är du majoren ? Citera
overmuch Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Vinner jag det här så har jag grisröta... Fan är det du som är TiltNisse?? Citera
pop1 Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Hur många var reggade och hur många var sitout? Citera
mr-flow Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Faaaaaaaaaaaaaaaaan jag som ville lira. Citera
kaTTla Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Postad 30 November , 2007 Om Ola vinner så är riggen Total! Citera
Rille Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 De får väl ta och fixa nån kompensation för detta. Citera
price Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 3:a Inga kort alls på slutet. Att sitta i positionen före Tiltnisse och vara helt utan spelbara händer funkade inte så bra Citera
gdaily Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 KLONK Ja, jag hade grisröta hela vägen, tittade inte ens påspelet typ förrän vi var finalbord och där hade jag ännu mer grisröta... Först när vi var headsup som jag skärpte mig... Tur pisspausen kom där mot slutet, så jag hann med attgöra dagens fråga Citera
Kenan83 Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 KLONK Ja, jag hade grisröta hela vägen, tittade inte ens påspelet typ förrän vi var finalbord och där hade jag ännu mer grisröta... Först när vi var headsup som jag skärpte mig... Tur pisspausen kom där mot slutet, så jag hann med attgöra dagens fråga Grattis =) Citera
kaTTla Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Postad 30 November , 2007 Asså tilt på Ola!...du har ju lirat miljontals stora liveturrar. Låt oss småfirrar få nån syl i vädret någon gång! Citera
joffus_87 Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 du hadde sinnsykt tur på finalbordet det var vel du som slo meg da du fikk flush med din AK mot min AK? men grattis alikevel Citera
gdaily Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 du hadde sinnsykt tur på finalbordet det var vel du som slo meg da du fikk flush med din AK mot min AK? men grattis alikevel Japp, det var en av grisrötorna... en av många. Asså tilt på Ola!...du har ju lirat miljontals stora liveturrar. Låt oss småfirrar få nån syl i vädret någon gång! Jupp, men jag spelar mycket satelliter också. Fast det här var nog första frirullevinsten. Citera
wyyyxz Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Det där var det senaste jag hörde. Jag får väl vinna skiten själv så det inte blir någon på pokerroom som får sparken på måndag. Efter det här uttalandet kanske de väljer att spela om den nästa fredag:-P Citera
eMz Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 VA?! Haha skönt av Pokerroom representanten att säga att touren är inställd och att den istället kommer spelas nästa vecka, mer info på måndag, men sen ändå köra senare samma kväll, sjukt. Det enda rätta är att köra en till nästa vecka, allt annat är skandal. Citera
pop1 Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Kan bli dyrt för Pokerroom det här. Citera
rosjon Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Jag förväntar mig att frirullen körs nästa vecka. Citera
stejkliraren Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Eftersom det var en turre restricted för pokerforum.nu och Representanten för siten skrev att den blir inställd, så måste det ju gälla. Solklart fall. Citera
Agent Cooper Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 GRATTIS till vinsten, MEN Min världsbild rasade just samman... Gdaily är Tiltnisse... :shock: Tyvärr måste jag säga att när det gäller turneringar har jag tappat ALL respekt för dig gdaily. Utan att överdriva, och nästan så jag skäms att säga det, så spelade du pissdåligt. Du är en av få personer på detta forum som jag haft all respekt för tidigare, men nu vet jag varken ut eller in. Typ som när Sven Nylander erkände att han snortat kokain. I am shellshocked! Och nej, det är inte avundsjuka eller nåt sånt. Kan inte bara vara jag som är överraskad... Citera
wyyyxz Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 GRATTIS till vinsten, MEN Min världsbild rasade just samman... Gdaily är Tiltnisse... :shock: Tyvärr måste jag säga att när det gäller turneringar har jag tappat ALL respekt för dig gdaily. Utan att överdriva, och nästan så jag skäms att säga det, så spelade du pissdåligt. Du är en av få personer på detta forum som jag haft all respekt för tidigare, men nu vet jag varken ut eller in. Typ som när Sven Nylander erkände att han snortat kokain. I am shellshocked! Och nej, det är inte avundsjuka eller nåt sånt. Kan inte bara vara jag som är överraskad... Kanske skulle läsa det han skrev längre upp? Citera
gdaily Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Kanske skulle läsa det han skrev längre upp? Jupp, jag har väl sagt tre fyra gånger nu att jag inte tog den här turren på särskilt stort allvar... Citera
Agent Cooper Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Kanske skulle läsa det han skrev längre upp? Du menar bortförklaringarna? Citera
Recommended Posts