Gå till innehåll

AUSSIE Frirulle cancelled!!?!!?!!??


kaTTla

Recommended Posts

GRATTIS till vinsten, MEN

 

Min världsbild rasade just samman... Gdaily är Tiltnisse... :shock: :shock: :shock:

 

Tyvärr måste jag säga att när det gäller turneringar har jag tappat ALL respekt för dig gdaily. Utan att överdriva, och nästan så jag skäms att säga det, så spelade du pissdåligt. Du är en av få personer på detta forum som jag haft all respekt för tidigare, men nu vet jag varken ut eller in. Typ som när Sven Nylander erkände att han snortat kokain.

 

I am shellshocked! :shock:

 

Och nej, det är inte avundsjuka eller nåt sånt. Kan inte bara vara jag som är överraskad...

:-)

hehe.. men om nån spelar som om det handlar om en inställd frirulle är det väl inte konstigt att det inte är A-spelet som levereras...

 

Jupp, jag har väl sagt tre fyra gånger nu att jag inte tog den här turren på särskilt stort allvar...

 

Om det trots allt blir en Australienresa så förväntar jag mig (kräver?) en fantastiskt skön blogg därifrån!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 111
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag får väl försvara Ola lite då jag satt och chattade med honom och inte fick något intryck av att han brydde sig nämnvärt om turneringen i början. Det var exempelvis stor skillnad när han missade kvalet till WSOPE (han kom tvåa), då var det ett jäkla spammande på MSN hela turneringen igenom.

 

Det enda som var roligt var att jag retades med honom innan den började angående att han fick klä skott för turneringsstrulet i den här tråden (i brist på sajtrepresentant) eftersom den först ställdes in och sedan kördes. Ola svarade då med att "ja, jag får väl vinna skiten så löser det sig".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KLONK

 

Ja, jag hade grisröta hela vägen, tittade inte ens påspelet typ förrän vi var finalbord och där hade jag ännu mer grisröta... Först när vi var headsup som jag skärpte mig...

 

Tur pisspausen kom där mot slutet, så jag hann med attgöra dagens fråga :-)

 

Grattis... då hade jag rätt ändå..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte vi har någon anledning att hetsa upp oss. De är definitivt medvetna om att det var en stor andel som inte startade eller tog spelet seriöst just eftersom den från officiellt håll (som vi känner det) var inställd. Det enda jag skulle vara säker på (jag är iofs inte opartisk här) är att det är nästa fredag som gäller, resten hänger i luften. Jag tror vi gör bäst i att vänta till måndag för info, det är stora värden på spel för både affe och pokerrum - så de lägger nog definitivt ner allt jobb de kan för att lösa detta på bästa sätt.

 

Jag hoppas för in i helvete det inte gäller då jag inte deltog pga av meddelandet av pokerroom.. jag spårar totalt annars. Nästa fredag?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte vi har någon anledning att hetsa upp oss. De är definitivt medvetna om att det var en stor andel som inte startade eller tog spelet seriöst just eftersom den från officiellt håll (som vi känner det) var inställd. Det enda jag skulle vara säker på (jag är iofs inte opartisk här) är att det är nästa fredag som gäller, resten hänger i luften. Jag tror vi gör bäst i att vänta till måndag för info, det är stora värden på spel för både affe och pokerrum - så de lägger nog definitivt ner allt jobb de kan för att lösa detta på bästa sätt.

 

Finns det något annat sätt för Pokerroom att lösa detta än att dels givetvis erbjuda Ola AM-priset och dels köra om frirullen som de skrev på forumet? :roll: Visst, om Ola går med på en $-deal istället kan ju detta vara ett alternativ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt, finns väl inget att diskutera eller fundera på. Har representanten sagt att den är inställd så är den inställd. Bara att vänta på ny info om när den ska spelas. Eller påstår ni att pokerrooms representant ljög för att minska deltagandet och bädda för polarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt, finns väl inget att diskutera eller fundera på. Har representanten sagt att den är inställd så är den inställd. Bara att vänta på ny info om när den ska spelas. Eller påstår ni att pokerrooms representant ljög för att minska deltagandet och bädda för polarna?

 

AP äger Pokerroom. Need I say more? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt, finns väl inget att diskutera eller fundera på. Har representanten sagt att den är inställd så är den inställd. Bara att vänta på ny info om när den ska spelas. Eller påstår ni att pokerrooms representant ljög för att minska deltagandet och bädda för polarna?

 

Har representanten ring eller skickat mail till dig och sagt att den är inställd? Jag fick ingen info om det i alla fall :(

 

Hoppas du inte syftar på att han skriver en inlägg 2 timmar innan start där han säger att den är inställd...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har representanten ring eller skickat mail till dig och sagt att den är inställd? Jag fick ingen info om det i alla fall :(

 

Hoppas du inte syftar på att han skriver en inlägg 2 timmar innan start där han säger att den är inställd...

 

Var det nån som ringde dig innan du blev medlem på pokerroom och berättade om detta erbjudande? Tänkte när man inte kunde gå på skriven information. Alla kontrakt är säkert muntliga också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På grund av tekniska problem måste vi tyvärr ställa in kvällens turnering. Vi givetvis beklagar det inträffade.

 

Turneringen kommer att spelas nästa vecka, vi återkommer med mer information på måndag.

 

Återigen, vi är väldigt ledsna att behöva ställa in, men tyvärr är inte tekniken med oss idag.

 

MVH, PokerRoom.com

 

Den blir inställd IGEN ikväll.

 

Mer INFO kommer på måndag.

 

Troligen spelas den igen NÄSTA fredag.

 

Site ansvarig och PF-ansvarig eniga! ingen turre på utsatt tid, givetvis gäller inte den som då ändå kördes 6 minuter efter Gdaily sa att den är inställd.

 

Och givetvis skall en ny turre spelas på annat datum med samma priser.

Alla som spelade den turren som var canclad bör INTE enligt mitt tycke ha några priser alls, då den var uttalat "canclad".

 

Men hade man suttit i olas sits hade man ju inte direkt pratat högt om det!! :-D Håll fingrarna i kors o hoppas....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart att det är det jag menar, vad trodde du:roll:

 

Ingen aning, hoppades att du visste att folk inte hänger på pf.nu dygnet runt så de kan hålla sig uppdaterade.

 

Missförstå mig inte, jag tycker också att en ny turnering ska köras, men att skriva 2 timmar innan start på forumet att den är inställd, sen att skriva att de inte vet vad som gäller (för det skrev de efter ett tag med) räknas inte som en inställd turre och Ola ska självklart ha sitt pris. Det hade jag sagt även om det var nån annan som vunnit, sen hur pokerroom löser det, det är upp till dom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gdaily ska ha sin vinst men när en som är ansvarig för sidan säger att den är inställd så är ska man väl gå på det? OM du inte förstod vad jag menade i det jag skrev innan får du läsa igen.

 

Ja, klart att man ska gå med på det, men att han informerar på forumet räcker inte!

 

Du verkar inte ha förståt vad jag menar, så läs mina inlägg igen :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...