kaTTla Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 En skandal om det är sant. Någon som vet något nytt eller varför? Citera
gdaily Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Om du pratar om forumets på Pokerroom? Nej den är inte inställd, inte vad jag vet. Ska ringa och se om jag får tag på nån som vet något på Ongame. Citera
gdaily Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 VA - skrek Pokerroomsnubben i telefonen, skulle kasta sig på telefon. Citera
Nick Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 men va i he.. sitter o laddar upp för detta och var inne för ca 20min sedan och då var den uppe med 93 reggade spelare... Vad har hänt??? edit: Ola, underättar du oss i denna tråd eller i Pokerroomstråden om du hör något? Citera
manshora Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 En skandal om det är sant. Någon som vet något nytt eller varför? QFT på den Citera
PokerRoom.com Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 På grund av tekniska problem måste vi tyvärr ställa in kvällens turnering. Vi givetvis beklagar det inträffade. Turneringen kommer att spelas nästa vecka, vi återkommer med mer information på måndag. Återigen, vi är väldigt ledsna att behöva ställa in, men tyvärr är inte tekniken med oss idag. MVH, PokerRoom.com Citera
kaTTla Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Postad 30 November , 2007 Ok...20.00 På fredag då? Citera
SouthEast Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 På grund av tekniska problem måste vi tyvärr ställa in kvällens turnering. Vi givetvis beklagar det inträffade. Turneringen kommer att spelas nästa vecka, vi återkommer med mer information på måndag. Återigen, vi är väldigt ledsna att behöva ställa in, men tyvärr är inte tekniken med oss idag. MVH, PokerRoom.com Ok...20.00 På fredag då? Mer information på måndag. Var väl inte så svårt att läsa sig till? Citera
lambdan Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 inget vidare alls, då är man i Afrika och kan inte delta. Men men, det är varmare där... Citera
Rackad Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Vad pratar ni om? Hur får man plats i friröllen och rullar man mot så att säga? Citera
eloket Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Men nu är den ju uppe igen...... Hur blir det går den ikväll eller på måndag? Citera
Nick Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 This is sicko, nu är denna och $16000 rebuy'en uppe igen efter att varit borta eller "cancellad". vågar man öht spela, sitter och är väldigt skeptisk just nu!!?? I "restricted lobby" så finns det nu två "Poker.se Aussie Million" en som är cancelled och en som ser ut som den borde, jag ställer undan biran nu och sätter på kaffe Citera
kaTTla Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Postad 30 November , 2007 Mer information på måndag.Var väl inte så svårt att läsa sig till? Lika bra att dukniper kanske. Ska man spela ikväll eller inte? Hur ser upplägget ut? Vad händer? Citera
gdaily Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Den blir inställd IGEN ikväll. Mer INFO kommer på måndag. Troligen spelas den igen NÄSTA fredag. Citera
kaTTla Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Postad 30 November , 2007 Nu har den ju börjat . Vad gäller då? Citera
Mickel Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Nu har den ju börjat . Vad gäller då? Ja det undrar jag med? Den rullar nu jag missade att registrera mej Vad är det som gäller? Citera
-PK- Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Hoppas den inte räknas, jag bustade direkt Citera
gdaily Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Den blir inställd IGEN ikväll. Mer INFO kommer på måndag. Troligen spelas den igen NÄSTA fredag. Det där var det senaste jag hörde. Jag får väl vinna skiten själv så det inte blir någon på pokerroom som får sparken på måndag. Citera
Mickel Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Det där var det senaste jag hörde. Jag får väl vinna skiten själv så det inte blir någon på pokerroom som får sparken på måndag. Spelar du den? Jag blir riktigt irriterad, reggade konto och skulle just sätt in pengar när jag läste att den var inställd. Nu hann jag inte med att regga mej till turren p.g.a. av detta. Nu tänker jag inte sätta in en endaste sekin på denna sida :evil: Förtroendet för PokerRoom är förstört redan innan jag hunnit att spela en endaste hand. Citera
thestonk Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Spelar du den?Jag blir riktigt irriterad, reggade konto och skulle just sätt in pengar när jag läste att den var inställd. Nu hann jag inte med att regga mej till turren p.g.a. av detta. Nu tänker jag inte sätta in en endaste sekin på denna sida :evil: Förtroendet för PokerRoom är förstört redan innan jag hunnit att spela en endaste hand. Jag tror att du kan vara lugn, vet ingen vad som gäller får vi gå på vad officiella sajtrepresentanten sagt senast. Citera
MikeTime Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Det där var det senaste jag hörde. Jag får väl vinna skiten själv så det inte blir någon på pokerroom som får sparken på måndag. Ja, gör det Ola och sedan ger du bort vinsten som vinst till dagens fråga på måndag! Borde väl slå en t-shirt från Poker.se? Citera
kaTTla Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Postad 30 November , 2007 Någon som vet om denna turneringen gäller eller ej? Ligger ju hyffsat till:mrgreen: Citera
Recommended Posts