Gå till innehåll

OT från CDS´s DB


BomansPappa

Recommended Posts

  • Svars 69
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Japp. Som med all annan dynga så försvinner det av sig självt med tiden.

 

Så du tror att utan mods så kommer pf att återgå till att vara ett av sveriges bästa pokerforum som det va för ett drygt halvår sen? Det tror inte jag. Är inte säker på att pf kommer dit igen, men störst chans har det med bra mods.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så du tror att utan mods så kommer pf att återgå till att vara ett av sveriges bästa pokerforum som det va för ett drygt halvår sen? Det tror inte jag. Är inte säker på att pf kommer dit igen, men störst chans har det med bra mods.

 

/SK

 

Nej, det tror jag definitivt inte - det är därför jag menar att moderatorerna lika gärna kan låta pf dö ut och försvinna av sig självt...

De som känner för att hänga kvar här och roa sig på andras bekostnad, håna varandra, levla och allmänt bete sig som svin kan ju göra det bäst de vill isf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man inte tycker att man får ut nånting av pokerforum.nu så är man i sin fulla rätt att skita i att logga in här. Så kan man lämna forumet åt dem som tycker att det är värt att lägga sin tid på.

 

Jag har ingen hund. Därför har jag ingen nytta av http://www.aktivhund.se/hundforum/ - ska jag därför skapa ett konto där och börja hetsa mot dem som faktiskt har användning för forumet? Eller ska jag bara skita i det?

 

Det är ju helt bizarrt. Skit i att vara här om det enda du tänker skriva är skit. Är det så svårt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skit i att vara här om det enda du tänker skriva är skit. Är det så svårt?

 

Hallå där... Gå tillbaka och kolla mina inlägg och se ifall "det enda jag skriver är skit" är du snäll. Ta´t lite lugnt för fasen och diskutera på ett sansat sätt.

Tycker du själv att pf (i dagsläget) ger dig något som pokerspelare? Tycker du själv att det är så jäkla roligt att gå in i var och varannat inlägg och dela ut varningar till höger och vänster?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå där... Gå tillbaka och kolla mina inlägg och se ifall "det enda jag skriver är skit" är du snäll. Ta´t lite lugnt för fasen och diskutera på ett sansat sätt.

 

Gå tillbaks till mitt inlägg och se ifall det var riktat till dig personligen.

 

Jag har aldrig sagt att alla dina inlägg är skit. Du skriver mkt som är bra, varför jag blir lite förvånad över denna din inställning. Fokusera ist på de positiva delarna av PF och skit i de andra. Att göra det värre löser knappast nånting, eller? Slösar bara din egen och andras tid.

 

Tycker du själv att pf (i dagsläget) ger dig något som pokerspelare? Tycker du själv att det är så jäkla roligt att gå in i var och varannat inlägg och dela ut varningar till höger och vänster?

 

Som pokerspelare, nej. Jag är här av andra anledningar. Men det finns fortfarande många som lär sig massor av poker på detta forum, även om inte du o jag gör det i nån större utsträckning. Och det finns massor av olika anledningar till att olika människor vill hänga här. Nästan alla anledningar är OK. Men att hetsa, håna och jävlas med folk som inte är med på det är inte en acceptabel anledning att hänga här.

 

OM det är den enda anledningen till att hänga här, så är det lika bra att man låter sitt konto låsas. Om det INTE är enda anledningen till att man hänger här, så kan man ju fokusera på de andra anledningarna för att undgå ban, för att slippa slösa sin tid och för att undvika att förpesta forumet för andra som har andra giltiga skäl till att vilja hänga här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så du tror att utan mods så kommer pf att återgå till att vara ett av sveriges bästa pokerforum som det va för ett drygt halvår sen? Det tror inte jag. Är inte säker på att pf kommer dit igen, men störst chans har det med bra mods.

 

/SK

Vilket forumet inte har nu. Det var MYCKET bättre förr på den fronten. Med de som sitter som moderatorer nu lär forumet dö helt kvalitétsmässigt. Tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppsan :shock: Du gillar verkligen att sticka ut hakan du Sorken ;-)

Utveckla!

Går jag in på det för mycket så lär jag vara borta från det här forumet ganska snabbt. Men kan säga att dom som jobbar hårdast som mods nu verkar göra allt för att märkas och visa vad som gäller. Dom är tom för hårda och hittar på anledningar till att varna folk nästan helt omotiverat (kolla Bikerns varning i den här tråden för exempel), bara för att sätta någon form av ribba, eller hur dom nu tänker. Dom har glömt bort att den bästa domarn är den som inte märks alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går jag in på det för mycket så lär jag vara borta från det här forumet ganska snabbt.

 

Har jag svårt att tro. Konstruktiv kritik måste väl uppskattas av alla parter eller hur? Kan man som moderator inte ta emot kritik har man ju tagit åt sig en uppgift man definitivt inte är lämpad för.

Har f.ö inte alltför mycket att anmärka på när det gäller moderatorerna härinne men en sak slår mig titt som tätt - de kan gnälla om att folk går OT i var och varannan tråd men sedan gör de själva likadant (vissa mer frekvent än andra) men de är ju människor de också. Ibland kan det ju vara jäkligt svårt att låta bli tangentbordet...:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tkr ni är överdrivet sura mot han då han tydligen faktiskt plussar sinnesjukt mycket, tror det är några som har en sann och ärlig åsikt mot honom(nebbis å hans gäng).

Resterande är bara avundsjuka & står bara ivägen för vad som skulle kunna vara en väldigt underhållande och bra dagbok.

 

Sure, han har gjort några underliga saker men som man ändå kan förstå (iaf jag) om man tänker efter.

 

Har hittat en bild på CDS nu och tycker att han ser oerhört cool ut ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tkr ni är överdrivet sura mot han då han tydligen faktiskt plussar sinnesjukt mycket, tror det är några som har en sann och ärlig åsikt mot honom(nebbis å hans gäng).

Resterande är bara avundsjuka & står bara ivägen för vad som skulle kunna vara en väldigt underhållande och bra dagbok.

 

Sure, han har gjort några underliga saker men som man ändå kan förstå (iaf jag) om man tänker efter.

 

Har hittat en bild på CDS nu och tycker att han ser oerhört cool ut ändå.

 

PIC OR IT DIDNT HAPPEN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tkr ni är överdrivet sura mot han då han tydligen faktiskt plussar sinnesjukt mycket, tror det är några som har en sann och ärlig åsikt mot honom(nebbis å hans gäng).

Resterande är bara avundsjuka & står bara ivägen för vad som skulle kunna vara en väldigt underhållande och bra dagbok.

 

Jag har en otroligt rolig bild i huvudet av "nebbis å hans gäng" nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...