arsenal Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 Hej! Lirar just nu på b2b men upptäckte häromdan att unibet har gjort lite uppdateringar och i mina ögon förbättringar... Bland annat: VIP-shop Gått från dolls tills euro Nytt vip-points system m.m. vet inte allt då jag inte lirar där... men min fråga är då till er som lirar på uni hur ni tycker detta är och om det finns fler saker de ändrat än det kag räknade upp??? Citera
joffus_87 Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 ja, de har byttet nettverk fra b2b til microgaming Citera
arsenal Postad 29 November , 2007 Författare Rapport Postad 29 November , 2007 jo jag vet att unibet har prima som klient, men vill gärna höra vad ni tycker om det "nya" unibet mer??? Citera
MoneyTree Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 byt nätverk? Unibet har väl varit på prima de senaste 2 åren? Citera
kraclob Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Om ni läser hans första inlägg ordentligt förstår ni att det inte är b2b till prima bytet han menar. Citera
xyztobbe Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 De har ökat miniinköp till 20bb från tidigare 10bb. Det är skönt Citera
Recommended Posts