DocLame Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Turn ändrar ju inget, så du får väl syna igen om du nu tyckte det var bra att syna flop. Själv hade jag nog betfoldat eller checkfoldat flop. Citera
Tottyville Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Turn ändrar ju inget, så du får väl syna igen om du nu tyckte det var bra att syna flop. Själv hade jag nog betfoldat eller checkfoldat flop. Checkfolda flopp för 150 är ju jättekallt. Jag skulle B/F flopp alt. C/C:at och hoppas han saktar ned på turn, om inte fold. Citera
DocLame Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Checkfolda flopp för 150 är ju jättekallt. Jag skulle B/F flopp alt. C/C:at och hoppas han saktar ned på turn, om inte fold. Betfold är mitt normalalternativ som jag oftast skulle spela här. Med tanke på preflopspelet håller jag dock inte med om att checkfold skulle vara jättekallt, men det beror naturligtvis på vilken table image man har. Personligen tycker jag generellt sett att det är ganska kallt att checksyna flop OOP med marginella händer i förhoppning om billig showdown - mot duktiga fi blir det alltför sällan en billig showdown. Citera
skalle88 Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 b/f flopp och ge upp på turn om syn. Som spelat folda turn. Citera
Recommended Posts