tok_junior Postad 7 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2007 Myllys? Ja, herregud. Varför ens försöka gissa. 44, A5 hjärter som bluffar missade drag. AK hjärter, se ovan. Kappast QQ, TT, 88. Hm, han kanske trodde att T8-handen hade satt djupa spår i min själ? Hans bet på rivern satte verkligen myror i huvudet på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 7 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2007 AQs från SB? I SH måste väl den handen ingå i 3-betrangen. Även om den står sig i billliga flervägspotter. Glömde den delen. AQs är ingen vidare hand när man är först att agera i SH heller. Ska jag 3-betta med den ska det vara en kronisk blind-tjuv på knappen eller i CO. Ska jag ta en syn ska jag sitta UTG eller CO (egentligen i MP, men det finns ju inte på SvS), och jag vill helst ha ett par limpers. Haken är att det är svårt att få betalt om du träffar färgen, då han som först höjde enkelt kan slänga sin hand om du bettar ut, och träffar du inte färgen eller två par är det svårt att veta var du står. Den går givetvis att spela, och även 3-betta från tidig position, men det är en hand som kan göra spelet efter floppen svårt, och jag har börjat gilla att undvika det. Jag har även kollat lite Cardrunners-videos av Brystmar, och han gör samma rekommendation. Jag har också släppt lite på handkraven i sen position efter att ha kollat på dom, och det verkar ha gett resultat. Jag tror avgiften kommer vara intjänad om några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 8 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2007 Kvällen resultat: 2016kr på 111 händer. Fan vad jag gillar SvS 2.5/5 Jag satte in 3000 på SvS för för 6 dagar sedan och har knappt hunnit spela; det har bara blivit 1123 händer. Det går fan rätt bra. Rulle: 6881kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddeltio_O Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Roligt att det går bra Hoppas det hänger i sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 8 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2007 Roligt att det går bra Hoppas det hänger i sig! Tack! Det gör det säkert inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bandini Postad 8 December , 2007 Rapport Share Postad 8 December , 2007 Kanon. Som sagt. Håll tätt bakåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2007 Otroligt kortdöd session. Jag spelade runt 12% av mina händer, och i en av de sista händer det här. Seat 1: YZX-YZX ($1005.59) Seat 2: milan22222 ($290.02) Seat 3: pyyy ($195.00) Seat 4: säj3 ($136.51) Seat 5: totikern ($1524.32) pyyy posts the small blind of $2.50 säj3 posts the big blind of $5.00 YZX-YZX posts the big blind + dead blind of $7.50 milan22222 is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to totikern totikern raises $20.00 YZX-YZX calls $20.00 milan22222 calls $20.00 pyyy folds säj3 calls $20.00 *** FLOP *** säj3 checks totikern bets $65.00 YZX-YZX folds milan22222 goes all-in with $270.02 säj3 folds totikern calls $270.02 *** TURN *** *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot $610.04 | Rake $15.00 Board: totikern won ($0.00), mucks YZX-YZX won ($0.00), mucks milan22222 won ($610.04), showed pyyy won ($0.00), mucks säj3 won ($0.00), mucks Hans push, med vad jag visste var toppar, gjorde mig överlycklig. Jag fattade inte ett dugg när det stod "Vinnare" på hans plats... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2007 Jag lirade en session till som gick bättre, så dagstotalen blev +591kr. Ibland har man tur när man klickar fel. Seat 1: totikern ($1955.92) Seat 2: M.I.A. ($468.40) Seat 3: papagayo ($470.00) Seat 4: uniquelook ($860.65) Seat 5: onlygold ($1584.78) totikern posts the big blind of $5.00 onlygold posts the small blind of $2.50 uniquelook is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to totikern M.I.A. folds papagayo folds uniquelook raises $15.00 onlygold folds totikern calls $15.00 *** FLOP *** totikern checks uniquelook bets $20.00 totikern calls $20.00 *** TURN *** totikern checks uniquelook bets $70.00 totikern calls $70.00 *** RIVER *** totikern bets $200.00 uniquelook calls $200.00 *** SUMMARY *** Total pot $597.50 | Rake $15.00 Board: uniquelook won ($0.00), mucks totikern won ($597.50), showed M.I.A. won ($0.00), mucks papagayo won ($0.00), mucks onlygold won ($0.00), mucks Jag ska börja lägga dagsresultat och mål i första inlägget, så den som är intresserad kan kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bandini Postad 9 December , 2007 Rapport Share Postad 9 December , 2007 Inspirerad av dina framgångar har ja bytt till SH. Verkar lättare att vinna där. Sjukt. Appropå förvåning när fi står som vinnare. Jag höjer upp med KK, men spelar 4 bord och har just haft QQ på ett annat. När det bordet pluppar upp kollar jag på floppen som har kommit med QJ3. Kanon tänker jag ett set och betar pott. En syn. Turn kommer blank så jag drar in en potbet till. (jag tittar inte på min hand utan är säker på QQ+Q). Fi slår om en miniraise och jag ställer in med fullt inköp. Det kommer en Q på river och jag sätter mig och ska börja räkna pengarna. När det står vinnare på fi. Han har kåken med QJ. Kollar på mina futtiga KK. Enda fördelen är väl att fi märkt upp mig som fisk. Bara att byta till SH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2007 Inspirerad av dina framgångar har ja bytt till SH. Verkar lättare att vinna där.Sjukt. Appropå förvåning när fi står som vinnare. Jag höjer upp med KK, men spelar 4 bord och har just haft QQ på ett annat. När det bordet pluppar upp kollar jag på floppen som har kommit med QJ3. Kanon tänker jag ett set och betar pott. En syn. Turn kommer blank så jag drar in en potbet till. (jag tittar inte på min hand utan är säker på QQ+Q). Fi slår om en miniraise och jag ställer in med fullt inköp. Det kommer en Q på river och jag sätter mig och ska börja räkna pengarna. När det står vinnare på fi. Han har kåken med QJ. Kollar på mina futtiga KK. Enda fördelen är väl att fi märkt upp mig som fisk. Bara att byta till SH. Haha aj, sånt svider! Jag kan helt enkelt inte multitabla med SvS mjukvara, iaf inte på en laptop. Försökte idag, vilket jag nog får skylla att den sista sessionen gav 1051 på, istället för runt 1300. Ska prova när jag fått upp min stationära istället, men till dess håller jag mig till ett bord åt gången. SH förstärker både styrkor och svagheter. Dåliga händer blir sämre, bra blir bättre, och marginella händer blir antingen riktigt vinnande eller förlorande. Lägg lite HHs någonstans så ska jag försöka tipsa dig lite vad gäller skillnader mellan FR och SH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bandini Postad 9 December , 2007 Rapport Share Postad 9 December , 2007 Folk är galnare på SH. Det är en skillnad. Det går otroligt snabbt. Svårt spela fler än tre bord. Jag gick ner i nivå och testade lite på 1/2 på Svs. Känns ungefär som att spela SNG. Bara att vänta in händerna. Det mesta verkar avgöras pre eller på floppen. Jag trodde det skulle vara svårare med handläsning postflop. Folk är ju otroligt lösa och fega. Men det kan ju vara slumpen. Dubblade upp i alla fall. Kändes bra med tanke på att jag vunnit mer på Everest senaste tiden. Jag låg på typ 26-16 enligt Svs stats. Brukar ligga på 21-9 på FR. Har ingen aning om aggfaktor, CB:a 90 procent av händerna jag raisat pre. Hur tänker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2007 Spelet är snabbare och folk spelare lösare. Att spela lösare är ett måste då blindsen kommer runt fortare, men man behöver ju inte gå så långt som många gör; A-small, K-small, vilka suited som helst, vilka klädda som helst, i alla positioner. 26/16 är lite lösare än vad jag tycker du bör spela, men aggressiviteten är bra. Du kan se det som att har du en hand som är värd att spela är den värd att höja i SH, utom i SB då du istället kan syna med händer du skulle höjt från knappen. Jag vet inte hur många händer den statistiken kommer ifrån, men min gissning är att du spelar lösare än du borde i tidig position, eller höjer upp med låga SC i sen. Jag spelar bara SCs under T9s när jag sitter på knappen, och inte alls om jag sitter i MP eller tidigare, utom då om jag sitter på SB och det är rund-limpat. C-bet gör jag på alla händer om inte floppen är farlig. Har du två låga och ett högt på en regnbågsflop är en CB given, och ofta när det ligger två i samma färg också. 21/9 i FR, är inte det lite väl passivt? VP$IP är sunt, men 9 PFR låter som lite väl mycket limpmacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Nämen, jag tror att jag har missat din dagbok! Du har ju vart inne å hjälp massor i min(och Agnetas) DB. Härligt, nu ska jag börja kommentera i din så mycket jag kan och orkar =) Jag tycker det är skitsvårt att kommentera andras händer så du får väl ta mina analyser med en nypa salt Hur många händer har ud spelat på SvS 2.5/5? Jag tror inte att vi har spelat mot varann på SvS, får kolla PT när jag kommer hem. Tycker du 26/16 är för löst på 5manna? Jag har typ 26/20/3-4 tror jag och det funkar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2007 Nämen, jag tror att jag har missat din dagbok! Du har ju vart inne å hjälp massor i min(och Agnetas) DB.Härligt, nu ska jag börja kommentera i din så mycket jag kan och orkar =) Jag tycker det är skitsvårt att kommentera andras händer så du får väl ta mina analyser med en nypa salt Hur många händer har ud spelat på SvS 2.5/5? Jag tror inte att vi har spelat mot varann på SvS, får kolla PT när jag kommer hem. Tycker du 26/16 är för löst på 5manna? Jag har typ 26/20/3-4 tror jag och det funkar bra! Hehe välkommen Jag har inte lirat mycket alls på SvS, började spela där 2a december, och hinner inte spela mycket. 1358 händer har jag fått ihop, varav 705 på 2.5/5, och där spelar jag enbart SH. När man först byter till SH tycker jag 26% är lite väl högt, då det tar ett tag att vänja sig vid dynamiken på ett 5-mannabord. När jag lirade TAG på 6-manna brukade jag ligga runt 21/16/4, och även om man spelar några fler händer på ett 5-mannabord borde det inte göra en så stor skillnad När man väl vant sig kan man givetvis utöka sina starthänder en del och nyttja sin position för att spela 45s och såna händer i CO och på knappen, men jag tycker som sagt man ska vänja sig vid dynamiken på ett 5-mannabord innan man börjar lira semi-loose. Jag har så få händer att man inte kan lita på det just nu, men jag har öppnat upp mitt spel från sen position en hel del och ligger nu på 31/22/2.5. Det är dock över ett väldigt litet antal händer som sagt. Jag skulle tippa på att jag hamnar någonstans runt 28/22/2.5 över ett större antal. Det är förvisso ännu lösare, men även aggressivare och jag är dessutom rätt van vid SH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Hehe välkommen Jag har inte lirat mycket alls på SvS, började spela där 2a december, och hinner inte spela mycket. 1358 händer har jag fått ihop, varav 705 på 2.5/5, och där spelar jag enbart SH.När man först byter till SH tycker jag 26% är lite väl högt, då det tar ett tag att vänja sig vid dynamiken på ett 5-mannabord. När jag lirade TAG på 6-manna brukade jag ligga runt 21/16/4, och även om man spelar några fler händer på ett 5-mannabord borde det inte göra en så stor skillnad När man väl vant sig kan man givetvis utöka sina starthänder en del och nyttja sin position för att spela 45s och såna händer i CO och på knappen, men jag tycker som sagt man ska vänja sig vid dynamiken på ett 5-mannabord innan man börjar lira semi-loose. Jag har så få händer att man inte kan lita på det just nu, men jag har öppnat upp mitt spel från sen position en hel del och ligger nu på 31/22/2.5. Det är dock över ett väldigt litet antal händer som sagt. Jag skulle tippa på att jag hamnar någonstans runt 28/22/2.5 över ett större antal. Det är förvisso ännu lösare, men även aggressivare och jag är dessutom rätt van vid SH Hehe jaha, jag missade ju den viktigaste anledningen till att du sa att det var för löst nämligen att det var när man bytte från FR Jag har bara spelat SH (mest 6manna iofs) de senaste 2 åren. Dock spelar jag lösare nu än innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bandini Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 21/9 i FR, är inte det lite väl passivt? VP$IP är sunt, men 9 PFR låter som lite väl mycket limpmacka. Ja, jag är inte särskilt bra på att maximera vinsten. Men det är lätt att fastna i ett beteende om man är nöjd med vinsterna på hobbynivå. Siffrorna lär ju ändras nu när jag bytt till SH. Det känns ju mer självklart att höja eller slänga i SH. Jag började med FL fullring och var seg på att byta till NL. Nu verkar det som att jag kastat bort ett halvår på FR när SH har så bra värde. Min enda styrka som pokerspelare är nog bankrollmanagement och att jag läst hyggligt mycket teori. Bra intuition också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2007 Ja, jag är inte särskilt bra på att maximera vinsten. Men det är lätt att fastna i ett beteende om man är nöjd med vinsterna på hobbynivå.Siffrorna lär ju ändras nu när jag bytt till SH. Det känns ju mer självklart att höja eller slänga i SH. Jag började med FL fullring och var seg på att byta till NL. Nu verkar det som att jag kastat bort ett halvår på FR när SH har så bra värde. Min enda styrka som pokerspelare är nog bankrollmanagement och att jag läst hyggligt mycket teori. Bra intuition också. Jobba på aggressiviteten, det är A och O i NL. Money management är viktigt för att bli vinnande i längden, och det är något många saknar. Mao kommer du kunna nöta ut vilka stakes du nu spelar på i all evighet och göra bra pengar på det medan många andra gular. Teorin är enligt mig otroligt viktig. Matematiskt korrekt spel kommer ge dig stora pengar i det långa loppet, särskilt när du med tiden blir bättre på handreading också. Har du bra "intuition" är du antagligen bra på att läsa händer, då det ena ofta förväxlas med det andra. Det finns många gudomliga handreaders som helst saknar de mer matematiska delarna av pokern, och även om det givetvis finns dom som drar in stora pengar får dom oftast räkna med en otroligt hög varians, och de flesta är som bäst break-even. Heh, läste igenom det jag just skrivit, och det låter lite mästrande, vilket givetvis inte är meningen. Som alla vet är jag långt ifrån ett pokerproffs själv. Jag bara berättar hur jag ser på saker och ting Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Härligt att se +++++++, det är du värd. Hoppas det håller i sig, du verkar kunna det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2007 Härligt att se +++++++, det är du värd. Hoppas det håller i sig, du verkar kunna det här. Tack Efter att Bandini fick mig att sakta ner lite har det gått ruskigt bra, men jag vet fortfarande inte om det är är ett standardresultat för mig eller om jag har en bra run. Jag hoppas på att det är standard, så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2007 Totalt kortdöd på 103 händer, och eftersom jag var så stressad och sur försökte jag så klart tvinga fram action. 338kr blev det, och jag är rätt besviken. Får se om jag kan spela något ikväll, men jag tvivlar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2007 Egentligen kanske jag inte borde vara besviken över 33 BB/100, särskilt inte som jag bara fick 4-5 händer jag vanligtvis skulle spelat. Nåväl, jag fick träna på aggressionen och att läsa floppen, och lyckades bluffa till mig rätt mycket pengar. Någon hand höjde jag upp till 25 från BB med T8 spader, och det foldades runt till SB, en shortstack med runt 200, som synade. Floppen kom x-x-10, två spader. Potten var runt 70, SB checkade, och jag bettade ut 50 med toppar och färgdrag. SB synade. Turn kom blank, SB checkade. Antingen satt han med två överkort, ett färgdrag, eller en annan tia. Jag tänkte att det mest troliga var en tia, och på andra plats två överkort. Jag trodde inte han hade Ax eller Kx i spader, då han antagligen bettat ut på floppen med två överkort och färgdrag. Med TJs hade han antagligen höjt mig med färgdraget på bordet. TT förkastade jag då han skulle höjt mig på floppen. Iaf, det enda jag egentligen var orolig för var TJ eller TQ, och jag tänkte att den risken kunde jag ta. Jag gick all-in, fick en syn, river kom Q, och han visade upp... T4o... Jag trodde jag semibluffade floppen, men jag ledde tydligen stort med mitt toppar, vek kicker, och färgdrag... Sorry om det är ett otroligt tråkigt inlägg, men jag ville beskriva vilka usla händer jag spelade. Jag räknade just ut att om jag spelar alla dagar utom 5 måste jag plussa i snitt 500kr/dag för att nå första delmålet. Det ska nog gå vägen, då jag snart har 3v semester och kan spela lite fler händer. Å andra sidan lär eventuella läckor visa sig mer då PS. Jag fick skriva om inlägget en gång, och en del av resonemanget försvann där. DS Edit: Jag skrev HELT fel, och jag tyckte det hela lät konstigt när jag läste igenom det. Här är den riktiga handen. Seat 1: sofipropp ($400.00) Seat 2: NoMerzy ($183.69) Seat 3: totikern ($1104.89) Seat 4: L.ooser ($311.80) Seat 5: Ard ($404.52) totikern posts the small blind of $2.50 L.ooser posts the big blind of $5.00 sofipropp posts the big blind of $5.00 NoMerzy is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to totikern [Ts 8s] Ard calls $5.00 sofipropp checks NoMerzy calls $5.00 totikern calls $5.00 L.ooser raises $15.00 Ard calls $15.00 sofipropp calls $15.00 NoMerzy calls $15.00 totikern calls $15.00 *** FLOP *** [3d 6s Th] totikern bets $50.00 L.ooser folds Ard folds sofipropp folds NoMerzy calls $50.00 *** TURN *** [3d 6s Th] [4s] totikern goes all-in with $1039.89 NoMerzy goes all-in with $118.69 *** RIVER *** [3d 6s Th 4s] [Ad] *** SUMMARY *** Total pot $402.08 | Rake $10.30 Board: [3d 6s Th 4s Ad] sofipropp won ($0.00), mucks NoMerzy won ($0.00), showed [5s 4h] totikern won ($402.08), showed [Ts 8s] L.ooser won ($0.00), mucks Ard won ($0.00), mucks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 11 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2007 Det verkar som om forumet är buggat; HH-parsern körs tydligen inte när man lägger in en HH i en edit. Bara ifall någon admin läser dagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 11 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2007 Dagens session gick bättre, även om jag misströstade ett tag. Jag gjorde samma misstag som igår och tvingade fram action då jag var kortdöd. Efter att ha fått ihop 80kr på 1h15min tog jag mig samman och tightade till det. Jag plockade ett par småpotter och blinds med höga pockets och AK-AT, men någon action fick jag konstigt nog inte. Man tycker ju att någon borde ha tänkt på att jag slaskat som fan och bluffat hej vilt. Nåväl, efter en kvart satt jag i BB och fick QQ. Här är handen. Seat 2: totikern ($1547.40) Seat 3: Love2Tilt ($1038.59) Seat 4: hilding ($1155.82) Seat 5: Leif Lampa ($2194.40) Leif Lampa posts the small blind of $2.50 totikern posts the big blind of $5.00 hilding is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to totikern Love2Tilt folds hilding raises $25.00 Leif Lampa folds totikern raises $100.00 hilding calls $100.00 *** FLOP *** totikern bets $185.00 hilding raises $550.00 totikern raises $1120.00 hilding goes all-in with $1055.82 *** TURN *** *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot $2299.14 | Rake $15.00 Board: totikern won ($2299.14), showed Love2Tilt won ($0.00), mucks hilding won ($0.00), showed Leif Lampa won ($0.00), mucks Jag hade hilding uppmärkt som semilös och aggressiv, och han hade väl tagit fasta på att jag bluffat hem många potter. Men man tycker ju att efter att jag slagit om preflop borde han ge mig respekt för min bet och definitivt min 3-bet. Nåväl, han gjorde min dag iaf Edit: Upptäckte just att han hade 12 outs, och han antog väl att jag inte hade ett set. Han kanske inte lirade SÅ dåligt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Nej nej jag tycker båda ni gjorde det bra. Han hade ju den härliga combon öppet stegdrag + färgdrag, där brukar jag kunna trycka in en hel del cash själv. Undra om han gillade turn, och grät showdown hehe. Härligt att du +ar, fortsätt gärna så och hitta fisken på 2.5-5 till det är min tur att nå dit edit: en sak till. hur konverterar du dina HH från svs till forumet så fint? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 11 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2007 Nej nej jag tycker båda ni gjorde det bra. Han hade ju den härliga combon öppet stegdrag + färgdrag, där brukar jag kunna trycka in en hel del cash själv. Undra om han gillade turn, och grät showdown hehe. Härligt att du +ar, fortsätt gärna så och hitta fisken på 2.5-5 till det är min tur att nå dit edit: en sak till. hur konverterar du dina HH från svs till forumet så fint? Färgdrag och hålstegsdrag var det, och det jag först missade var just färgdraget. Hade jag bara haft TPTK eller ett överpar hade det varit en coinflip, men att jag hade triss lade oddsen på min sida då jag kunde förbättra mig till kåk eller fyrtal om han träffade färgen. Det kunde ju hur som helst inte han veta, och jag tycker han gjorde rätt i att ställa in där, som jag också skrev i min edit Hade han haft öppet stegdrag och färgdrag hade han varit favorit mot TPTK eller överpar och i princip en flip mot mitt set. Öppet färgstegsdrag tror jag hade farit favorit trots mitt set, men jag är inte säker. Eftersom SvS-klienten är värdelös på alla sätt, och särskilt vad gäller HHs så läser jag och klipper dom ur Pokertracker istället, som då konverterat dom till sitt eget format. Forumet har stöd för PT-HHs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts