Gäst Postad 25 November , 2007 Rapport Postad 25 November , 2007 Hade tänkt spela Big Deal och Mansions 150k idag men har lite för lite $$$ för att kunna spela båda på Mansions klient. Däremot har jag en del på Bestpoker och undrar nu om det är möjligt att spela på två klienter samtidigt. Spontant känns det som att inte borde gå men eftersom jag just nu är inloggad på båda två samtidigt så blev jag lite konfundersam. Citera
omalley Postad 25 November , 2007 Rapport Postad 25 November , 2007 Jag brukar spela på Tower och Pokerroom samtidigt så det funkar utmärkt . Citera
emilio_15 Postad 25 November , 2007 Rapport Postad 25 November , 2007 Tror jag har läst i krippas dagbok att det ska funka Citera
Gäst Postad 25 November , 2007 Rapport Postad 25 November , 2007 Tack omalley och emil för svaren! Citera
AloDan Postad 25 November , 2007 Rapport Postad 25 November , 2007 det är vad jag förstår dessutom fullt tillåtet (kör betsson och bet24 själv) så länge du inte reggar samma turnering från två ställen. Citera
Recommended Posts