Gå till innehåll

Othello och gdaily har en dagbok ihop.


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om vi bara räknar de stora turrarna jag kvalat in under året, så blir det $75.000, dvs varje dollar jag stoppat in i satelliter har jag fått 3.50 dollar tillbaks. Kanonresultat såklart, men ändå sämre än under 2006 (en frirulle till Aussie Millions biter jävligt bra i statestiken 2006).

 

Undrar om jag glömt något?

 

Resultaten i själva tuneringarna har du inte redovisat, hur många ITM och hur mycket cashade du in?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Juni, när vi flyttades från bloggdelen:

Klistra iallafall?

 

/plz :-P

 

Kollar med Ola, sedan får vi se. Lite kaxigt självklistra sin dagbok dock, men alla andra jag haft har varit klistrade iofs. :)

 

Juli:

Varför är den här dagboken klistrad? Jag tycker att ni bör klistra några fler dagböcker i så fall. <snip>
Någon fringis skall man ju ha för att man är mod. :)

 

Njaa det vet jag inte om jag håller med om. Tycker dessa herrar har lite vip-status här, men dom andra ska vara bland folket ;) <snip>

 

December:

Vad är det som gör den här dagboken "viktig"?

Deja-fråga!

 

Ola är den som gör den viktig, jag bara surfar i kölvattnet som en komisk sidekick.:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gdaily:

 

Du verkar haft en del skoj under året!

 

....

 

Om du är både civek och civing varför har du valt att lägga ner så mkt tid på pokern? Passar inte 8-17 livet dig?

 

Känner många pokermiljonärer och jag känner många med fina tiltar såsom jurister, läkare, ingenjörer osv. Men jag känner ingen med ett "bra jobb" som satsat seriöst på pokern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, EPT Köpenhamn krockar med European Masters i Tallinn...

 

EPT börjar den 17de feb dag 1A. Dag 2 den 19de.

Är man kvar efter dag två så kan man skita i Masters alltså, annars drar man från Köpenhamn till Tallinn på något sätt?

 

Okej, jag ska försöka kvala nu på söndag, men lyckas jag inte så tror jag inte att jag köper in mig, med andra ord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är alla som är födda samma år lika gamla, i fyllda år räknat.

 

Själv har jag lärt mig spela spelet nim idag. Typ. Med högar >7 går det fortfarande väldigt långsamt i min skalle.

 

Inte han som fyllde år nu, men mycket intressant observation i övrigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...