Gå till innehåll

Othello och gdaily har en dagbok ihop.


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det säger du alltid. Nit. ;)

 

I verkligheten är jag dock tightare preflop än de flesta regulars på FTP HU...jag gör dock en djens idag och postar bara HHs när jag är LAG för att skapa förvirring här på PF. :)

 

Tight is right. :)

 

Ganska många rapporterar att David Williams är en riktig skithög, vilket gör det roligare när Roland de Wolfe retas med hans gamla Magic The Gathering-spel under det här klippet.

 

"Two ogres on the flop"

"I think an elf was exposed!"

 

Den här länken är ganska kul också.

 

DW blir bitchslappad

 

Sen är ju hela historien om hans medverkan i en fotfetish-film ganska kul. har dock inte fått riktig klarhet i hur det där ligger till. Var det han eller bara någon som var väldigt lik honom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Göran says (20:15):

http://www.aftonbladet.se/bingo/article3092507.ab

Göran says (20:15):

HE

Göran says (20:15):

RE

Göran says (20:15):

GUD!

Ola says (20:17):

och det roliga är att SvS har pröjsat mycket för bingoavdelningen

Göran says (20:17):

ja, vilken jävla mutartikel det där var

Ola says (20:17):

Man borde printa ut och laminera den

Ola says (20:18):

så varje gång någon säger att man jobbar med något ljusskyggt, spelberoendeframkallande osv [så har man något att visa upp]

 

Jag är så tiltad nu att jag inte vet vad jag skall ta mig till. Jag verkligen hatar Svenska Spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ett när jag absolut inte kan vinna på - Cryptologic. Varje dag stoppar jag in 100 "soldater" (som en ex forumprofil skulle uttryckt sig) på Parbet för att spela en subsubsatte på 11 och en subsatte på 88 till EPT London (Bara Stars, Crypto och Everest som kör Londonsattar vad jag vet).

 

Samma sak dag ut, dag in...

Däremot klonkar jag friskt i MPP-turrarna till Caribienkryssningen, den som jag inte ens vill åka på. Kanske ska göra tvärt om:

 

JAG VILL INTE SPELA EPT LONDON!

 

Får se om det hjälper

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är betald reklamplats, inte en artikel. AB:s nya giv verkar vara att utforma reklam som artiklar, men skriva ett pyttelitet "annons" över notisen på förstasidan. Tillförlitligheten ökar...eller nåt.

 

Herregud ja vilken tragisk artikel. Han spelar upp 3000:- på två dagar. Vinner en gång i livet en jackpott på 20.000:- Och är överlycklig och köper en dator för sina "vinstpengar".
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om kryssningar: Jag nöter ju EPT sattar på Parbet utan minsta lycka (spelar nog dåligt också, ska skita i spel i morgon tror jag). Däremot så går de MPP-poängssattarna till Caribien Cruise (Light, dvs resa och båt men inte spel) bra. Har jobbat mig in i två finaler helt gratis, dels

 

17 aug $250+20, fyra platser garanti, 1/20 nånting vinner ( via 5 MPP -> 50 MPP -> $40+4)

23 aug $25+2, fem platser (via en 27 MPP-feeder)

 

Sveriges snålaste pokerproffs? Javisst!

 

EDIT: Edit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om kryssningar: Jag nöter ju EPT sattar på Parbet utan minsta lycka (spelar nog dåligt också, ska skita i spel i morgon tror jag). Däremot så går de MPP-poängssattarna till Caribien Cruise (Light, dvs resa och båt men inte spel) bra. Har jobbat mig in i två finaler helt gratis, dels

 

17 aug $250+20, fyra platser garanti, 1/8 nånting vinner ( via 5 MPP -> 50 MPP -> $40+4)

23 aug $25+2, fem platser (via en 27 MPP-feeder)

 

Sveriges snålaste pokerproffs? Javisst!

Bra jobbat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17 aug $250+20, fyra platser garanti, 1/20 nånting vinner ( via 5 MPP -> 50 MPP -> $40+4)

23 aug $25+2, fem platser (via en 27 MPP-feeder)

 

Sveriges snålaste pokerproffs? Javisst!

 

Innebär det i fet stil att du spelat tre turrar med början på 5MPP för att komma till kryssningsturneringen?

Rätt sick i så fall :mrgreen:

Säg att du bubblar turneringen. Då kommer du vara såpass tiltad på all onödig tid du har lagt ner att du losar >$270 på cashgames.

Det vet jag av egen erfarenhet ...

 

Förresten var det inte du som inte hade tid att skriva en pokerbok? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...