John_J Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Blandat, och ett av de få nick som jag har hemligt. Spelar du på svs då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Spelar du på svs då?Nej, nej och åter nej. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Eftersom att du bara spelar sattar online? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Eftersom att du bara spelar sattar online?I princip, men även för att jag inte kan tänka mig spela på SvS så länge de muppar sig mot Svepof ang SM. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Fler borde ta efter, bojkott mot SvS. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Btw, du lirar nästan endast sattar online, lirar du ngt live eller är du upptagen med annat? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Btw, du lirar nästan endast sattar online, lirar du ngt live eller är du upptagen med annat?Ytterst sällan live. När Sviten fanns så kunde man ibland fylleslaska lite. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Game #6350344923: EPT LONDON Daily (ID7845372) £40+£4 - Hold'em NL (75/150) - 2008/08/05 - 23:41:41 (CET) Table "7845372 - 1" Seat 4 is the button. Seat 1: WestPark (2105 in chips) Seat 2: rusty74 (3080 in chips) Seat 3: alvimi (4825 in chips) Seat 4: Costi02 (1670 in chips) Seat 6: Napoleon (2480 in chips) Seat 7: Lukilapi (5030 in chips) Seat 8: Talisman (4995 in chips) Seat 9: dennix69 (1715 in chips) Seat 10: donkament (2100 in chips) Napoleon: posts big blind 150 ----- HOLE CARDS ----- dealt to donkament Lukilapi: folds Talisman: folds dennix69: folds donkament: raises to 300 WestPark: folds rusty74: folds alvimi: raises to 450 Costi02: folds Napoleon: calls 300 donkament: raises to 2100 and is all-in alvimi: calls 1650 Napoleon: folds ----- FLOP ----- ----- TURN ----- 5 of Hearts9 of Hearts ----- RIVER ----- 9 of Hearts4 of Spades ----- SHOW DOWN ----- donkament: shows (A Pair of Aces, Ten high) alvimi: shows (A Flush, Ace high) alvimi collected 4650 from Main pot ----- SUMMARY ----- Total pot 4650 Main pot 4650 Rake 0 Board Seat 1: WestPark folded before Flop (didn't bet) Seat 2: rusty74 folded before Flop (didn't bet) Seat 3: alvimi showed and won (4650) with A flush, Ace high Seat 4: Costi02 (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 6: Napoleon (big blind) folded before Flop (didn't bet) Seat 7: Lukilapi folded before Flop (didn't bet) Seat 8: Talisman folded before Flop (didn't bet) Seat 9: dennix69 folded before Flop (didn't bet) Seat 10: donkament showed and lost with A Pair of Aces, Ten high Man kan inte vinna alla potter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 ah den klassiska miniraisen med AA.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Jag har spelat en del faktiskt, och det har gått rätt ok, men jag har verkligen *inga* intressanta handhistories att delge er. Så det är dåligt med pokerrelaterat content i den här dagboken från min sida just nu. Jag får fortsätta med "Dagens Shahin" istället. Här diskuterar vi en trevägspott där en shortstack ställer på turn för 600 och Shahin synar med ett jätteuppenbart flushdrag och en kille bakom som har 4k i stacken (Shahin täcker). (Shahin synar) Göran säger (18:54): ugh, vilken kall syn (Shahin rivrar ett tvåpar som förvånansvärt nog står vid showdown) Göran säger (18:54): yay Göran säger (18:55): men den var inte så bra alltså om du inte har kunglig read på UTG Shahin säger (18:55): UTG slår ej om Shahin säger (18:55): gör han det får ja ta sönder nåt Göran säger (18:55): hahaha Göran säger (18:55): bra gameplan Shahin säger (18:55): ty,ty (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Du kan inte lägga A8 med 15bb effektiva i HU (chansar på att det var det). Isåfall, ggwp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Du kan inte lägga A8 med 15bb effektiva i HU (chansar på att det var det).Isåfall, ggwp Det här måste varit riktat till Ola, som har spelat en del HU sngs idag. Om inte har jag inte en aning om vad som refereras. EDIT: Ah, det var Olas HU-match i EPT-kvalet där han hamnade AI pre m A8 mot 33. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Du kan inte lägga A8 med 15bb effektiva i HU (chansar på att det var det).Isåfall, ggwp Var nog snarare 25 bb stackarDet beror lite på fi faktsikt... mot honom skulle jag kanske kunnat gjort det, men troligen inte. Jag är inte sur på att jag synade - jag är sur på att jag blixtsynade, jag borde analyserat situationen i någon sekund innan jag tryckte på call. Synen är det inget fel på, utan att jag helt enkelt ibland spelar för snabbt utan att försöka tänka efter. Även om svaret oftast är rätt i maggropen så ska man fan kunna fundera ibland, speciellt när det är en €10k-diff. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Hur väl skulle det emottas om jag försökte jaga ihop en "who's fucked who"-karta över pokersverige? Jag är bra sugen. Säg inte att idéen inte har potential. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Kör en Rilleg - Che -Gdaily - Hatab2b - Pimpout - Freeman -karta och utgå ifrån den Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Det blir ju bara roligt om de har haft sex med varandra... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Det blir ju bara roligt om de har haft sex med varandra... ehm...jaha..så? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Hur väl skulle det emottas om jag försökte jaga ihop en "who's fucked who"-karta över pokersverige? Jag är bra sugen. Säg inte att idéen inte har potential. 1 Regga http://www.shagbook.com 2 Profit! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Hur väl skulle det emottas om jag försökte jaga ihop en "who's fucked who"-karta över pokersverige? Jag är bra sugen. Säg inte att idéen inte har potential. Snälla snälla snälla gör det! : ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Uppenbarligen får alla knulla utom jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Hur väl skulle det emottas om jag försökte jaga ihop en "who's fucked who"-karta över pokersverige? Jag är bra sugen. Säg inte att idéen inte har potential. Är det inte roligare att bara publicera vilka som är buksvågrar med varandra, utan att tala om kopplingen, så kan alla få gissa sedan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Hur väl skulle det emottas om jag försökte jaga ihop en "who's fucked who"-karta över pokersverige? Jag är bra sugen. Säg inte att idéen inte har potential. Låter spännande, men vilka kvinnor finns? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 askbo(= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 askbo(= scchh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Låter spännande, men vilka kvinnor finns? Kvinnor? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts