fiezk Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 Läs om läs rätt. Här är en gammal exempelhand som jag tog upp i forumet för länge sedan. Rätt uppenbart tryckfel...? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 Läs om läs rätt. Ok, nu efter att ha läst om så förstår jag vad du menar. Kill Everyone är alltså inte den enda turneringsbok du läst, utan den enda turneringsbok du har läst och som du dessutom kan rekomendera. Sry. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 Vilket drama... Andra nyheter istället: Jag fick SNG strategy-boken idag på posten. Jag läste 8 sidor, sedan somnade jag. Men det var bra åtta sidor! Kanske kan få ett sidogig som bokrecensent på Poker.se TV när de drar igång igen? Ni-na-ni-na-ni-nananana-nini-na... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 23 Juli , 2008 Rapport Share Postad 23 Juli , 2008 TomteTomte säger (22:53): är det inte ni na ni na ni na na - ni na na na ni na? Göran säger (22:53): vet du att jag satt och försökte nynna tyst Göran säger (22:54): men frugan blängde så på mig att jag inte vågade fullfölja . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 na ni na ni na na - ni na na na ni na? Europe - Final Countdown? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Europe - Final Countdown? Bara om du spelar Singstar. Annars rockar vi boktipset, oldschool. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 24 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Bara om du spelar Singstar. Annars rockar vi boktipset, oldschool. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 24 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 bjorn säger: Hur i HELVETE hittade du introt för boktipset? Och hur FAN fick du ide´n att kolla om den låg på youtube? Ola säger: skill, I has it Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 bjorn säger:Hur i HELVETE hittade du introt för boktipset? Och hur FAN fick du ide´n att kolla om den låg på youtube? Ola säger: skill, I has it Ola "Yoda" Brandborn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Omvänd? Jag befinner mig fortfarande i Las Vegastid... Funderar på att enbart uttrycka mig med hjälp av lolpictures i framtiden Ja? Då borde du lägga dig sent och vakna sent. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 24 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Ja? Då borde du lägga dig sent och vakna sent. Om man har normal Svensson-vegastid i kroppen ja, men pokerspelare brukar ju ha omvänd sådan - man är vaken på natten i Vegas och sover på dagen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Denna dagbok gör mig glad när jag är ledsen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Om man har normal Svensson-vegastid i kroppen ja, men pokerspelare brukar ju ha omvänd sådan - man är vaken på natten i Vegas och sover på dagen. Im with you. Tänkte mest på att jag reagerade totalt annorlunda men jag är å andra sidan en skötsam människa som lägger mig på anständiga tider var jag än befinner mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 ...jag är å andra sidan en skötsam människa som lägger mig på anständiga tider var jag än befinner mig. Det är väl därför du nickar Skumdum på ett pokerforum. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Dagens Shahin: Göran säger (00:41): Jag vill vinna söndagsmiljonen. Finns det en kölista eller något man kan skriva upp sig på ? Shahin säger (00:42): Jag vill intala mig att man måste grinda länge o förtjäna den Shahin säger (00:42): Men tror det bara krävs rätt konto och x antal åsnespel (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Helt ovetandes gav durrrr railen pokerlektioner under tiden han flippade mot John Juanda. John Juanda: r we doing 40k flip here?durrrr: i was gonna play durrrr: regular John Juanda: regular flip? durrrr: nono lol durrrr: play regular durrrr: no flipping John Juanda: lolol durrrr: poker durrrr: u kno that game durrrr: u can bet/fold/call durrrr: but u cant win if u fold Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Dagen i korthet. 5-2 i HU SNGs. Började med två förluster men vann fem raka. Grillning hos farsan (han var borta, vi ockuperade huset) Grannen kom över för att bjuda över barnen och oss till deras pool. Dubbla beats då dock:Vi skulle precis till att åka då jag och frugan skulle på bio och se The Dark Knight Dottern hade inte mött grannfrun förut och när någon plötsligt stod bakom henne och sade hej fick hon panik och sprang därifrån skrikandes. Inte helt dåligt beteende imho med tanke på alla hemskheter som händer numer, men det var lite olustigt för grannfrun som såg lite ledsen ut. [*]Dark Knight var faktiskt helt ok, Heath Ledger var mkt mkt bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Dagens Shahin: Shahin säger (02:38): varför är 24h tråden låst? Göran säger (02:39): jag vet inte Shahin säger (02:40): du är mod ffs Shahin säger (02:40): du vet aldrig nåt (= Göran säger (02:40): damn it, du är mig på spåren Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 hehe du snodde halva spotlighten där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Shahin anser han inte var huvudpersonen och att jag gav mig själv sista ordet, så här kommer en extra "Dagens Shahin": Shahin säger (02:52): dagens Shahin handlade ju bara om dig och du fick sista ordet (= Göran säger (02:52): näh Shahin säger (02:52): hehe Im on to u ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Söndagens grindstuga: Någon EPT-Steps på Stars (köper in mig på 215 eller 82-nivån tror jag) En fotbollsturre på Bwin En subsatte till WSOP Europe på FTP Dito på Betfair Amsterdan Classics på Boss Irish nånting på iPoker Unibet Open Urk egentligen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Dagens Shahin: Shahin säger (18:43): Vet du varför Ola enbart spelar tråkiga turneringar? Shahin säger (18:43): straffar han sig själv? (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Va fan... Jag är totalt iskall i alla turrar, förutom Unibetgrejen där jag floppar tre trissar och kan stacka av AA, KK och KK... men då blir det något fel på den turren så den ställs in:ola: Enda jag är kvar i nu är Irish Winter Festival på Pokerducks (som precis började). Känner mig kall idag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Ok tack! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 kolla in bwin-tråden här på forumet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts