bananuz Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 Skön Sladelåt. Har du lyssnat på Kansas? Dom brukar ju blanda in fiol, spelad av nån skäggig tok i snickarjeans. Riktigt bra (oftast).
gdaily Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Postad 23 November , 2008 Hello Manola Depp, We have transferred $1.34 to your account as requested by 'SantaFIsh123'. Good luck to you both. Regards, Öh, va fan? Vem vad varför hurför?
Slaskpelle Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 Planen är at köpa hela flaskan, blanda ut med cocacola light och sedan vägra tala om hur det smakar. Tja, is cola och kanske en skvätt lingondricka sen är den whiskyn mogen. Men jag måste också säga att jag är lite orolig för den perversion med gulliga djur som dyker upp ur fyllan. Kanske var det det som fick SantaFish123 att börja tycka om dig?
jm_j Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 Jag har ont i huvudet Grattis! Ett ganska bra tecken att man haft roligt/trevligt dagen/natten innan. Bra att veta att man lever ibland...
Arnan Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 5050: 50 -> 3789 <-- vad lirade du för ngt ? .
Othello Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 Jag gissar på headsup sit'n'goes och Omaha, men Ola får svara.
okocha Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 Öh, va fan? Vem vad varför hurför? KingCosmoKramer, 1 cent för varje stängt konto.
HataB2B Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 KingCosmoKramer, 1 cent för varje stängt konto. Borde inte Ola vara miljonär i så fall?
mr-flow Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 Borde inte Ola vara miljonär i så fall? Notera stängt och inte skapat!
Othello Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 (varning, enbart en othellorant idag och ingen poker) Helgen gick mest i othellots tecken då jag analyserade lite matcher och sånt efter VM. Det bottnade nog i att det var rätt dåliga spelare på VM i år och att jag därför satt och tjurade över att jag med två veckors förberedelse med största sannorlikhet kunnat få ihop 6/13 vinster i grundspelet om jag deltagit. Nu var det ju bara det där problemet med att kvalificera sig och åka runt på turneringar, men iaf. Teoretiskt sett borde jag klarat minst sex vinster, sju vinster är dock lite tuffare eftersom det är så kallad swiss pairing (googla för detaljer) och man då kan hamna i ett slags limbo där man varannan runda får möta en halvkass spelare och varannan får möta en spelare som jagar semifinal. Finalen vanns till sist av en italienare vid namn Michele Borassi, som jag faktiskt har 1 - 1 i matcher mot. Vi möttes i Stockholm European Grand Prix för 1 1/2 år sedan och jag vann vår första match i grundspelet och han vann vårt andra möte i matchen om tredjeplatsen i turneringen (den matchen finns självklart att beskåda online, men inte min vinstmatch - go figure). Hans spelstil är dock rätt tråkig i sin helhet, han är mycket vass på öppningar och bygger helt enkelt sitt spel därifrån. I avgörande finalen hittade han dock en rätt läcker linje i slutspelet som gav honom vinsten, så naturligtvis är han bra. Andra finalisten Tamaki Miyaoka från Japan har jag dock inte slagit, men jag spelade en förvånansvärt bra match mot honom på Mind Sports Olympics 1999 som slutade 34-30 till honom. '99 var jag rätt kass och hade som främsta merit en andraplats på NM tidigare under året, men utan att ha någon större insikt i spelet. Det var först efter den turneringen när jag fick lite tips av dåvarande världsmästaren Makoto Seukuni (han som förlorade playoffmatchen mot Miyaoka nu) som jag verkligen blev klart bättre, det är nog delvis därför jag alltid hejar på Makoto när han spelar.
hefo Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Ja det brukar ju komma några per år Jag har aldrig fått ett enda frieri! Har ju teorier om varför såklart... 1. Olas välkända fobi mot långa tjejer 2. Rädslan för att få ett "nej" 3. Dito för att få ett "ja" 4. Ola är blind på båda ögonen 5. Ola tror att jag är lesbisk 6. Ola hatar mig 7. Respekt för Bengan 8. Respekt för mig (föga troligt) 9. Jag är helt enkelt för jobbig att bråka med Tror mest på en kombo av 1 och 7, men 9:an är inte helt otrolig heller. /HeFo
Appel Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 1 och 7 känns mest troligt. Men med tanke på att det är Ola vi pratar om så kan säkert 4 och 9 spela in rätt mkt också....
Gaston116 Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Ola spelar du alldrig poker live i stockholm? eller spelar du bara utomlands?
gdaily Postad 24 November , 2008 Författare Rapport Postad 24 November , 2008 Ola spelar du alldrig poker live i stockholm? eller spelar du bara utomlands?Finns ju tyvärr ingen bra klubb att spela på i SThlm, förutom den vid tegnerlunden förvisso
gdaily Postad 24 November , 2008 Författare Rapport Postad 24 November , 2008 Spännande idag, har lyckats soppa till så jag har blivit av med mina adminrättigheter. Alltså jag kan moderera och så, och kommer åt de "hemliga grupperna" där vi planerar världsherravälde, men jag kommer inte åt något i "back-office" som har med att ändra användare och liknande. Får se om Joel kan fixa tillbaks det sedan, allt ser bra ut när jag kikar på min profil via Jugglers konto.
CopShootCop Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Spännande idag, har lyckats soppa till så jag har blivit av med mina adminrättigheter. Alltså jag kan moderera och så, och kommer åt de "hemliga grupperna" där vi planerar världsherravälde, men jag kommer inte åt något i "back-office" som har med att ändra användare och liknande. Får se om Joel kan fixa tillbaks det sedan, allt ser bra ut när jag kikar på min profil via Jugglers konto. Wow! Betyder det att vi kan hitta på hur mycket bus som helst?
popquee Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Wow! Betyder det att vi kan hitta på hur mycket bus som helst? klart det gör:-D
______ Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Är jag en dålig människa om jag skrattar åt det här? Mother 'flushed baby by accident
eurythmech Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Är jag en dålig människa om jag skrattar åt det här? Mother 'flushed baby by accident Väldigt. Eller så har jag bara blivit väldigt förändrad, men jag kan verkligen inte se humorn.
rosjon Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Jag saknar The Wire. Testa The Shield, inte riktigt lika bra men helt OK, 7 säsonger hittills (10-12 episoder per säsong)
Othello Postad 25 November , 2008 Rapport Postad 25 November , 2008 Jag tittar rätt ofta på The Shield, men det är lite för...tja, allt är så nattsvart i den serien tycker jag. Alla har problem och är deppade, ingen är glad. Men trots det är det en bra serie, det håller jag med om. De har ju haft en del hyfsade gästskådisar om man säger så. Är det inte sista avsnittet typ om några dagar i USA?
Recommended Posts