mrfiskman Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Nå? Jag har för mig att jag såg Mio min mio första gången jag var på bio. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Tintin, minns ej vad den hette dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mysiskatten Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Nosferatu eller kan varit Metropolis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicklas Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Flåklypan Grand Prix Saxat från IMBD.COM Tagline:Il Tempo Gigante Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Nosferatu eller kan varit Metropolis denna härliga Nosferatu:twisted: Minns faktiskt inte...Troligtvis Robin hood tecknad 1975. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Mio min mio! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Herbie Goes to Monte Carlo (1977) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Herbie Goes to Monte Carlo (1977) den eller Superman (1978), antagligen den första. mrfiskman igen? håller han på med nån ny form av social engineering?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Nils Holgerssons underbara resa, 1962. Somnade dock så jag såg inte hela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Tror det kan ha varit Ronja Rövardotter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Såg Mowgli blott 2år gammal. Var tydligen livrädd hela filmen och min mor hade dåligt samvete att hon tagit med mig på filmen. Min enda kommerntar efter filmen var; "Tigern, han hatar människor." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Troligtvis nån av Disneys årliga filmer. Kan ha varit Lejonkungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Bambi eller Lejonkungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Tror det var Lejonkungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Jepp, Lejonkungen måste det vart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Den första jag kommer ihåg att jag såg på bio måste vara Jönssonligan får guldfeber (1984). Jag hade cyklat in i en lyktstolpe och mamma hade ingen bil så bästisens mamma åkte med mig till sjukan. På vägen fick jag och bästisen gå på bio. Jag skrattade så jag grät och fick bara ännu ondare i skallen /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 De tidigaste som jag kommer ihåg är "Den oändliga historien" och "Ghostbusters" (vet inte i vilken ordning). Dock hade jag antagligen varit på bio tidigare än så, men det minns jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddiemedusa Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Herbie Goes to Monte Carlo (1977) Såg åxå en Herbie som först film på bio. Har för mig att det var 1978, eller 79 dock. Så det var nog en annan Herbie (Det kom väll några stycken där va?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Tidigaste filmen som jag bestæmt kommer ihåg att jag sett på bio var en re-release av Sound of Music. Filmen gjordes 1965 men jag kan tänka mig att jag såg den runtikring -83. - Goodbye, farewell, auf wiedersehen, audieu. To jö and jö and jööö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 James Bond Octopussy var min första biofilm. Farsana älskade Bondfilmerna. Eftersom jag bara var 10-11 år eller nått fick gubben fjäska lite med killen i biljettluckan för att få med mej in. Sen var jag förstås på "Micke å Molle" å sånt med skolan innan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Tror att det var Djungelboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Djungelboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Jag har något minne av fragment av Robin Hood. Jag bör ha varit 5 år då, så det är möjligt att det var någon innan, som jag inte kommer ihåh. Första filmen jag kommer ihåg hela var Djungelboken, som jag tyckte var skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Pippi på de sju haven - den kom ut 1970: http://www.imdb.com/title/tt0066227/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vincentblack Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Vet inte om det var första men såg en svartvit Tarzan när jag var 7 år gammal. Anledningen till att jag kommer ihåg det är för att bion kostade 12 kr men jag hade bara 10 kr, men som tur var så var det en snäll biovärd som släppte in mig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts