QoS Postad 16 Juni , 2004 Rapport Postad 16 Juni , 2004 För att ytterligare öka tydligheten i THe så bör man redan i början av rubriken tala om vilken Limit (om någon) en tråd handlar om, FL (Fixed Limit), PL (Pot Limit) eller NL (No Limit). Enjoy! - QoS Citera
Hickmott Postad 16 Juni , 2004 Rapport Postad 16 Juni , 2004 För att ytterligare öka tyligheten i THe så bör man redan i rubriken tala om vilken Limit (om någon) en tråd handlar om, FL (Fixt Limit), PL (Pot Limit) eller NL (No Limit). Enjoy! - QoS För att ytterligare öka tydligheten i POKERFORUM.nu önskar eder undertecknade språkfacist att även admin stavar rätt. P.S. Det heter Fixed limit D.S. Puss och kram //Hickmott - språkfascist Citera
QoS Postad 16 Juni , 2004 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2004 Hickmott, detaljer! Nu är det fixat! Puss och kram! - QoS Citera
Hickmott Postad 16 Juni , 2004 Rapport Postad 16 Juni , 2004 Hickmott, detaljer! Nu är det fixat! Puss och kram! - QoS *klappar QoS på huvudet* Duktig pojke //Hickmott Citera
Waggho Postad 25 Mars , 2005 Rapport Postad 25 Mars , 2005 ...önskar eder undertecknade språkfacist... //Hickmott - språkfacist Ska man vara språkfascist får man faktiskt lära sig stava till det. /Waggho - äkta språkfascist Citera
Hickmott Postad 28 Mars , 2005 Rapport Postad 28 Mars , 2005 ...önskar eder undertecknade språkfacist... //Hickmott - språkfacist Ska man vara språkfascist får man faktiskt lära sig stava till det. /Waggho - äkta språkfascist Jag tror att det är QoS som varit inne och ändrat i mitt inlägg för att sätta mig i dålig dager Seriöst, fy fan vad pinsamt //Hickmott - skäms Citera
Recommended Posts