TomSelleck Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Hade tänkt lira FTOPS omahaevent i dag, men tydligen så vill inte siten att jag spelar. Sitter på ett trådlöst nätverk och vi är två som ska spela. Nu kan ingen av oss logga in. Så jag mailade supporten för cirka fyra timmar sedan och förklarade läget. Tror ni att jag fått något svar? Så nu verkar det som att det blir DiabloII i stället för omaha för mig och Heders-rilleg. Om ingen av er har upplevt liknande problem och har en lösning åt oss. Tilt. Citera
vuns187 Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 det kan väll inte ha att göra med att ni sitter på trådlöst...? Men man vet ju aldrig, testa stoppa in internet kablen då? kankse löser problemet... Citera
TomSelleck Postad 17 November , 2007 Författare Rapport Postad 17 November , 2007 Både hans och mitt konto är avtängt nu. Lånade 3:s trådlösa av en polare nu och trodde att det skulle lösa saken. Men tydligen så har de spärrat kontona nu. Blir så trött. Citera
Jennez Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Jag blir trött på folk som blir trötta på sajter så fort de medvetet begår regelbrott av den här typen (att spela från samma IP). Hur vore det att kolla upp lite T&C innan ni satte igång projektet? Jag blir så trött.... Citera
TomSelleck Postad 17 November , 2007 Författare Rapport Postad 17 November , 2007 Med tanke på att det går att spela i princip alla andra turneringar från samma ip så tänkte jag inte på det. Förlåt så hemskt mycket för min ignorans din gamla pokerambassadör. Citera
Jennez Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Med tanke på att det går att spela i princip alla andra turneringar från samma ip så tänkte jag inte på det. Förlåt så hemskt mycket för min ignorans din gamla pokerambassadör. Jag förstår att det är störigt och frustrerande. Det jag inte förstår är att du på något sätt stör dig på FullTilt och inte på dig själv. Edit: Btw, jag är förnuftsambassadör också. Citera
sorkenkk Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Jag skulle också bli ruskigt frustrerad. Tar för givet att en så stor sajt förstår att man ofta grindar tillsammans. Misstänker de fusk så får de kolla upp HH's... Citera
LOTTO111 Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Förstår helt klart att det är frustrerande, men tror inte FT är så sugna att syna massa HH:s för att se om det förekommer kollusion. bättre då att ha den nuvarande regeln, för att stämma i bäcken liasom Citera
aplsin Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 Verkar ju skitlätt att få kontot spärrat på alla möjliga sajter.. Tror jag håller mig till Svenska Spel även i fortsättningen, ännu inte hört talas om nån som blivit spärrad där och har alltid fått ut pengar där utan krångel med kopierade pass och räkningar skickade över hela världen. Citera
mendieta19 Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 kan ge er ett tips iaf: använd inte e-kort på neteller!! använde det i ca 6 månader vid insättning, men sen när jag gjorde ett stort uttag så ville de kolla upp mig, så de spärra kontot o bad mig skicka in de vanliga grejerna. svårt dock att skicka in kopior på kreditkort när korten inte finns i fysiskt format.... detta var ca 5 veckor sen och fortfarande inte löst sig, de ber om nya grejer varje gångjag skickar in nåt nytt, alltid nåt som inte stämmer... Citera
sorkenkk Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 Verkar ju skitlätt att få kontot spärrat på alla möjliga sajter.. Tror jag håller mig till Svenska Spel även i fortsättningen, ännu inte hört talas om nån som blivit spärrad där och har alltid fått ut pengar där utan krångel med kopierade pass och räkningar skickade över hela världen. Ledsen att behöva göra dig besviken, men vet många som hamnat i riktigt träliga situationer med SvS och blivit anklagade för collusion utan anledning. De spärrar även konton under en lång tid. Två av mina polare fick sina konton spärrade en månad, även ifall de redde ut situationen dan efteråt. SvS vägrade låsa upp dom. Blev någon bestraffning för ingenting. Citera
sorkenkk Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 kan ge er ett tips iaf: använd inte e-kort på neteller!! använde det i ca 6 månader vid insättning, men sen när jag gjorde ett stort uttag så ville de kolla upp mig, så de spärra kontot o bad mig skicka in de vanliga grejerna. svårt dock att skicka in kopior på kreditkort när korten inte finns i fysiskt format.... detta var ca 5 veckor sen och fortfarande inte löst sig, de ber om nya grejer varje gångjag skickar in nåt nytt, alltid nåt som inte stämmer... Just därför använder man inte det till poker. Citera
mendieta19 Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 mm lärt mig den läxan nu, öppnade moneybookers istället och skiter nu i e-kort, säkerhet är ju trots allt inte så viktigt:/ Citera
nutte_1983 Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 Jag måste bara säga att jag har aldrig haft några problem med några siter trots att jaghar gjort korta gästspel där jag har rushat "enormt" och cashat ut 5ggr vad jag har satt in bara på nägra dagar. Så jag har svårt att tro att siterna är så otroligt "dumma" med folk som dom säger. Nu handlade just den här tråden inte om det men ändå... Citera
sorkenkk Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 Jag måste bara säga att jag har aldrig haft några problem med några siter trots att jaghar gjort korta gästspel där jag har rushat "enormt" och cashat ut 5ggr vad jag har satt in bara på nägra dagar. Så jag har svårt att tro att siterna är så otroligt "dumma" med folk som dom säger. Nu handlade just den här tråden inte om det men ändå... Jag har aldrig hört talas om någon sida som har behandlat rejält vinnande spelare på ett dåligt sätt utan någon direkt anledning. Citera
Recommended Posts