Ceritus Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 nachos. Normalt att äta den här tiden på en söndag, nej, jag skulle inte tro det. Citera
mendieta19 Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 ingenting. klockan är för fan 2 på natten. Citera
Steppwolf Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 kyckling pizza Vad har du på pizzan? Hur tillagade du pippin? Citera
mrfiskman Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Klyftpotatis och falukorv! Citera
bigdwarf Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 hallon/blåbär fil.......... Citera
Klyka Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Ingenting. Måste handla. Enda jävla nattöppna stället i denna gudsförgätna håla är på andra sidan stan. Sjukt att detta är Sveriges fjärde största stad... Citera
okocha Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Ingenting. Måste handla. Enda jävla nattöppna stället i denna gudsförgätna håla är på andra sidan stan. Sjukt att detta är Sveriges fjärde största stad... Vart ligger det nattöppna stället? Citera
Steppwolf Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Vart ligger det nattöppna stället? Söderut. Stockholm heter det. Muahahahaha. Citera
okocha Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Söderut. Stockholm heter det. Muahahahaha. :-D Ähh, då kan jag lika gärna gå och handla någon normal tid. Citera
Klyka Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Vart ligger det nattöppna stället? Statoil vid Svartbäcken.. Iofs inte diametralt andra sidan från mitt håll, men ändå. Finns en vid moskén också, men det är ju ännu längre bort för de flesta... O en i Gränby eller nåt sånt. Söderut. Stockholm heter det. Muahahahaha. Citera
mrfiskman Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Oo idag har jag verkligen lyckats med köttfärsåsen. Slängde ihop lite köttfärs, kryddade med salt,svartpeppar och vitlökspulver. Hällde i ganska mycket röd standars mjölk, några skvättar soya och ganska mycket heinz chilisås! Det blev lyckat! Citera
Nidson Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Oo idag har jag verkligen lyckats med köttfärsåsen. Slängde ihop lite köttfärs, kryddade med salt,svartpeppar och vitlökspulver. Hällde i ganska mycket röd standars mjölk, några skvättar soya och ganska mycket heinz chilisås! Det blev lyckat! Vad är man för människa om man inte har krossade tomater i köttfärssåsen? Och vitlökspulver istället för vitlök. Citera
QuantumSatis Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Vad är man för människa om man inte har krossade tomater i köttfärssåsen? Och vitlökspulver istället för vitlök. En outsider. Citera
Bimpi Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Försvarets frystorkade orientaliska kycklinggryta. Tillverkad 1999 och bäst före utgången av 2003, smakar lika bra nu som då. Citera
QuantumSatis Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 ICA´s frystorkade orientaliska kycklinggryta.Tillverkad 1999 och bäst före utgången av 2003, smakar lika bra nu som då. FYP Citera
Bimpi Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 FYP Om man ska vara petig så står det inte att försvaret har tillverkat maten utan Eurogran. Hur kom ICA in i bilden? Edit: Jahaaa, skandalen där med köttet? Citera
mrfiskman Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2008 Fryspizza och snus, det är portionssnus så då kan man äta utan att ta ut snusarna. Citera
The Grand Bark Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Jag har precis knycklat i mig tio ägghalvor med Abbas röda kaviar toppat med citronmajonäs. En burk Tuborg Guld och 5-stjärnig Metaxa aka Grekisk Rackabajsare krönte måltiden. Citera
Recommended Posts