snudde Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Är ni smurfkukar med påhängd gitarr? Det är en bluessnubbe med det fina namnet Bob Log III Citera
byling Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Bäst: RUSH, Att skåda tavlor för en hund och Den tysta diskmaskinen. Sämst:The Doobie Brothers Citera
Jennez Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Fullständigt B är alla jävla dansband som ska tråckla in ett Z i namnet... Jennez! Citera
Hooaah Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Absolut ingen som tycker Sepultura och anthrax (Ja, jag vet, mjältbrand..men ändå) är lite lagom tuffa namn? Inte för seriösa men ändå lite eftertryck ju... Även om jag gillar all thrash vilket gör detta lite väl partiskt måste jag tillägga att slayer och pantera är ett par hemskt fula namn. Dessutom lär nästan alla dansbandsnamn vara i denna kategori... Annars är nog gamla kängpunksbandsnamn som allt det ovannämnda rätt roliga iom...vetefan...men det har en viss charm.. Citera
thestonk Postad 30 Maj , 2008 Rapport Postad 30 Maj , 2008 Scroobius Pip är nog riktigt dåligt. Jag glömmer bort det efter 5 sekunder och måste kolla upp det igen. Och... jag vet inte... men det känns på något sätt som att Eury är Scottie Pippen. eller vad han nu hette. Eller? Citera
LappRoffe Postad 30 Maj , 2008 Rapport Postad 30 Maj , 2008 Jennez! Finns det ett sånt band så tar jag tillbaka allt jag sagt i hela mitt liv. Citera
yxa00 Postad 30 Maj , 2008 Rapport Postad 30 Maj , 2008 Stina Stomi och sängvätarna är ett bra namn...... kanske Tatuerade snutkukar fanns ju oxå, något vulgärt måhända. Finns/fanns ju en mängd punkband med mycket udda namn. Jönköpingspunk när den är som bäst-Pöbel Möbel. Citera
LappRoffe Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 Jennez! Men nu blir jag lite orolig...Det kan bli en backfire på mitt tidigare inlägg. Det här måste ju bara vara en audition för att hitta bakgrundsvokalister i ditt eget lilla dansband. http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=18194253 Citera
pablobianco Postad 12 Mars , 2013 Rapport Postad 12 Mars , 2013 Det här är ju bara för kul Jag spelade i CBDASMW tillsammans med ett knasigt gäng från Vallentuna. Är själv 63 nu och hade nästan glömt denna tid. Så idag tänkte jag, undrar om någon annan... så jag Googlade och hittade ditt inlägg, enda hitten på Google förresten. Måste fråga, hur har du koll på detta? Har du någon relation till någon i bandet? Hälsningar Paul Citera
Recommended Posts