vuns187 Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 VIlket program tycker ni är bäst? fördelar nackdelar för båda hade varit nice att höra Citera
AdslVerbe Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Varför inte lägga in en omröstning. Många som inte orkar skriva. Citera
vuns187 Postad 14 November , 2007 Författare Rapport Postad 14 November , 2007 Hade jag gärna gjort men är ny på forumet och vet inte hur man gör en sådan... Citera
Kollikock Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Se ifall du kan lista ut hur sökfunktionen fungerar istället Citera
stenarn Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 VIlket program tycker ni är bäst? fördelar nackdelar för båda hade varit nice att höra Ifall du är i tankarna att köpa ett av dessa skulle jag istället vänta tills Hold'em Manager och PT3 släpps och sedan jämföra dessa två program. Citera
magico Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Ifall du är i tankarna att köpa ett av dessa skulle jag istället vänta tills Hold'em Manager och PT3 släpps och sedan jämföra dessa två program. Vet du när PT3 kommer? Jag har kört PO1/2 i ca ett år tror jag, gillar det inte riktigt tycker de missar saker och blir även ganska mycket fel. Säkert jag har som det dåligt inställt eller något, vad vet jag. Jag hade bestämt mig för att köpa PT men nu om dom kommer ut med någon ny grej lär jag ju vänta på den om det inte tar allt för lång tid. Citera
stenarn Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Vet du när PT3 kommer? Jag har kört PO1/2 i ca ett år tror jag, gillar det inte riktigt tycker de missar saker och blir även ganska mycket fel. Säkert jag har som det dåligt inställt eller något, vad vet jag. Jag hade bestämt mig för att köpa PT men nu om dom kommer ut med någon ny grej lär jag ju vänta på den om det inte tar allt för lång tid. Har faktiskt ingen vidare koll på när de släpps. Håll utkik på pokertrackers forum. En betaversion har släppts. Holdem manager har också släppt en beta som finns här. Det ska tydligen vara många förbättringar från förra generationens trackerprogram. Citera
bossbaver Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Finns det inget liknande program som är GRATIS? Citera
magico Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Har faktiskt ingen vidare koll på när de släpps. Håll utkik på pokertrackers forum. En betaversion har släppts. Holdem manager har också släppt en beta som finns här. Det ska tydligen vara många förbättringar från förra generationens trackerprogram. Tackar Citera
magico Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Tips: Här kan man skriva in sin mail så meddelar dom när programmet är släppt (PT3) http://beta.pokertracker3.com/ Citera
Recommended Posts