DiegoForlan Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 Tänkte bara kolla hur många av er fiskar som ska spela SM på Nordicbet nu den 25e november ? Själv kommer jag iaf att spela Main event. Kanske att jag spelar Shorthanded side eventet den 23e nov oxå ! Citera
Scryll Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 självklart blire spel gl till ni andra som ska lira Citera
fannys Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Blir nog alla eller dom flesta eventen tror jag.. Kommer bli stor grindstuga iallafall när main går.. Citera
Ariados Postad 15 November , 2007 Rapport Postad 15 November , 2007 Main event 25 nov kostar $250+$20. Det blir grindstuga här då kan jag lova gl allihopa Citera
Ariados Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 ett tips för alla som ska spela är att fixa sitt nordicbet konto innan så det är klirrat... jag har lite problem med mitt just nu Citera
fannys Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 ett tips för alla som ska spela är att fixa sitt nordicbet konto innan så det är klirrat... jag har lite problem med mitt just nu Jag har bytt kort sen jag var kund hos nordicbet så var tvungen att verifiera mitt kort för att sätta in deg då det tydligen var över maxlimiten då jag satte in till alla event och lite till. Skickade ett mail och fick svar på 1min och sedan var det löst... grymt bra support som vanligt av nordicbet eller om det var fjäsk för att dom saknar mig.. Jag har anmält mig till 5 event en så länge så blir ingen spriiit denna helg då jag ska bli SM mästare i 5carddraw på lördagen och chansen verkar va stooor då jag för närvarande är den enda som anmält mig till det:mrgreen: Citera
Satte Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Main event 25 nov kostar $250+$20. Det blir grindstuga här då kan jag lova gl allihopa hehe, de gick ju ganska bra för oss iaf Citera
Recommended Posts