vuns187 Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 VAD fan händer med prima atm???? min turnering e helt off juh!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
king_spade Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Mupp nätverk sitter i 2 turrar och inget händer vart utkastad i en fin cashgame pott WTF:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 prima = the suxx0rs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyRare Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Samma problem här.. suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Nu när man vill spela lite så finns det knappt några bord att joina heller. På låga nivån jag spelar finns inga alls, alla är fulla och det är typ 14 pers på väntelistan för varje bord. Vad bra att dom stänger ner något som funkar, öppnar, sen efter "fixandet" funkar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nisse Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 vore fint om någon kunde skriva i den här tråden när skiten funkar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker4life Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Sjukt irriterande körde en 5$ 20 players, 6 spelare kvar och jag är chiptvåa då brakar skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ribberfors Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Nu när man vill spela lite så finns det knappt några bord att joina heller. På låga nivån jag spelar finns inga alls, alla är fulla och det är typ 14 pers på väntelistan för varje bord. Vad bra att dom stänger ner något som funkar, öppnar, sen efter "fixandet" funkar inget. tryck på "change lobby" o byt till den lobbyn där man använder en dragmanick för att välja nivå...där finns det tomma bord...på den vanliga lobbyn är det dock 30 pers i kö pga att det inte laddas nya bord då det är fullsatt...har vart så hela dagen, ska fixas enligt supporten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Linus_SWE Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Cashgame funkar men inte turnering/sitngo lobbyn:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
king_spade Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Kul 3 turrar alla satt igång när blindsen var 800/1600 med startstackarna på 2k och inge deg tillbaka PRIMA SUGER... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
luckyz Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 sa fort jag oppnar ett bord sa stangs den ner direkt. har testat formatera datorn, men samma sak hander. nan som vet vad detta beror pa? jag kan oppna clienten sa jag ser lobbyn, sa borde val inte vara firewall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Musse Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 sa fort jag oppnar ett bord sa stangs den ner direkt.har testat formatera datorn, men samma sak hander. nan som vet vad detta beror pa? jag kan oppna clienten sa jag ser lobbyn, sa borde val inte vara firewall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Ärligt, dom som programmerar klienten/sköter servrarna måste vara totala nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 jaha, nu stängde dom ner hela skiten igen. För hur länge då??? Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ToCruel Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Redan uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Jag fick $10 som plaster pa saren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 12 Februari , 2008 Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Bumpar tråden. Någon mer som har problem med Prima/PL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddie Postad 12 Februari , 2008 Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Jag kommer inte in på pokerhost iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 12 Februari , 2008 Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Det verkar som det gäller hela Microgaming. Testade Unibet, Betdirect och Pokerhost - "Error Connecting, retrying..." - på samtliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 12 Februari , 2008 Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 Så rullar det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 12 Februari , 2008 Rapport Share Postad 12 Februari , 2008 det gamla vanliga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts