Gå till innehåll

Ersättning för tappad uppkoppling mot sajten (var: "Fantastiskt")


Frenter

Recommended Posts

Var just med om en fantastisk händelse, jag har följande turbo sh sitn goes på gång: 500d, 300d, 200d, 200d, 100d,100d, då händer följande fantastiska händelse: Plötsligt loosar jag connection till sajten och kommer inte in igen fastän de andra funktionerna på nätet funkar, därefter tar jag mitt mobila abonnemang och då funkar vanliga internetet men kommer ändå inte in på sajten (Sjukt glad vid denna punkt)

 

Förlorar självklart alla borden och når därefter Nirvana

 

kanske dumt att klaga efter en sån här fantastisk händelse men visst borde jag få pengarna tillbaka av sajten???? Ska jag låta pissed off när jag skickar mejl till dem eller ta det light?

 

Lycka till på borden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja har fått ersättning förr för att jag åkt på disconnects, har dock varit mindre sidor som varit rädda om sina kunder, ja har faktiskt tillomed en kompis som fick 100$ ersättning av sidan efter att han åkt på en satans massa badbeats, han mailade in lite handhistorys från en dag med ett par sjuka suckouts och fick nått svar om att sidan inte var riggad osv men att de förstod att det var irriterande när det gick dåligt och hade satt in 100$ som tröst, också en mindre sida för ett par år sen, i dagsläget känns det ju dock som att många sidor skiter i sina spelare, viktigare att få in 2st micro-limit spelare via reklam än att behålla en 1/2$ 9bords grinder á la 8h dagen känns det som ibland.

 

blev säkert lite luddigt dehär men jag e packad så de får räcka.

 

 

Edit: Han hotade såklart med att lämna sidan varna alla för den osv, håller med tidigare post om att ett argsint mail med hot om att lämna siten osv torde funka bättre, snälla mail känns det inte som att man kommer så långt på faktiskt. Möjligtvis lite beroende på vilken site och så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var just med om en fantastisk händelse, jag har följande turbo sh sitn goes på gång: 500d, 300d, 200d, 200d, 100d,100d, då händer följande fantastiska händelse: Plötsligt loosar jag connection till sajten och kommer inte in igen fastän de andra funktionerna på nätet funkar, därefter tar jag mitt mobila abonnemang och då funkar vanliga internetet men kommer ändå inte in på sajten (Sjukt glad vid denna punkt)

 

Förlorar självklart alla borden och når därefter Nirvana

 

kanske dumt att klaga efter en sån här fantastisk händelse men visst borde jag få pengarna tillbaka av sajten???? Ska jag låta pissed off när jag skickar mejl till dem eller ta det light?

 

Lycka till på borden

 

 

Jag fick iaf ersättning av paradise poker. Fick även mer pengar än jag satsade, då jag nämnde att jag ledde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har fatt ut ersattning en gang for lange sedan. Tror jag fick en 100-200 dollar eller nagot. Tappade uppkoppling da jag traffade farg, ledde med stor sannolikhet.

 

Kan tillaggas att det var JAG som droppade, men jag skyllde pa sidan da jag var sa javla pissed.

 

O sjalvklart... var trevlig och saklig. (aven om du ljuger :-)

 

Jag var en bra kund vid tillfallet. Vissa sidor har ju bra relation till lonsamma kunder.

 

For ovrigt ar det ratt sjukt hur sidor generellt behandlar sina kunder. Man rejkar 3 normala manadsloner at dom, men blir oftast battre behandlad pa Mcdonalds...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående topic så är min gissning att sajten kommer säga att de inte hade några serverproblem och inte ge ersättning. Det kan ju vara problem på många håll som inte är sajtens ansvar.
Håller med. Du får det svårt. Även om inte det var fel hos sajten eller hos dig så kanske det var fel någonstans där mellan.

Lycka till. (inte sarkastiskt) Jag lider med dig.

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag har jobbar på en support och du får ALLTID bättre hjälp om du inte är otrevlig. Du behöver inte vara överdrivet snäll eller trevlig men vara ödmjuk och seriös. Skriv gärna upp lite stolpar som du kan använda under samtalet om du ska prata i telefon eller skriv ett utförligt och genomtänkt brev om du gör det via e-mail. Glöm inte att bifoga dina uppgifter så att de lätt kan hitta dig i sin databas och ljug ALDRIG(inte ens lite) i hopp om att det ska ge dig fördelar/mer kompensation, jobbar man på en support så märker man när folk ljuger och då tas du ej på allvar.

 

Edit: Ett annat tips är att höra av sig så snabbt som möjligt efter det att problemet uppstod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

;-)

Alltså jag har jobbar på en support och du får ALLTID bättre hjälp om du inte är otrevlig. Du behöver inte vara överdrivet snäll eller trevlig men vara ödmjuk och seriös. Skriv gärna upp lite stolpar som du kan använda under samtalet om du ska prata i telefon eller skriv ett utförligt och genomtänkt brev om du gör det via e-mail. Glöm inte att bifoga dina uppgifter så att de lätt kan hitta dig i sin databas och ljug ALDRIG(inte ens lite) i hopp om att det ska ge dig fördelar/mer kompensation, jobbar man på en support så märker man när folk ljuger och då tas du ej på allvar.

 

Edit: Ett annat tips är att höra av sig så snabbt som möjligt efter det att problemet uppstod.

 

Håller med! Har haft grymma problem med min ADSL-anslutning och varje gång jag felanmält har jag försökt att vara trevlig i de första två-tre samtalen. Nu sist var jag utan uppkoppling i över en vecka men då lyckades jag faktiskt inte vara trevlig när jag ringde sista gången. Hade då varit i kontakt med dem 6 dagar i sträck och de skyllde bara ifrån sig och kunde inte ge någon som helst information.

Har dock en annan trevlig historia; Beställde för några månader sedan ett nytt pokerbord till klubben, bordet kom efter bara tre dagar, undertecknad satte igång med att montera ihop skiten och upptäckte då att det saknades förstärkning undertill vilket gjorde att hörnen på bordet hängde ner. Ringde företaget och förklarade vad som hänt och att jag ville skicka tillbaka det. Döm om min förvåning när jag fick till svar - "du kan riva fakturan och göra vad du vill med bordet, även markerna du beställde samtidigt bjuder vi på som ursäkt".

Kanon! Tänk om alla företag var lika serviceminded....

 

Ps. Eftersom jag är en hyffsad snickare ordnade jag själv med förstärkning av bordet och gjorde om benställning och liknande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man har återkommande uppkopplingstrul så föreslås att man installerar pingplotter. Många supportar utgår från att det är fel på egen utrustning tills tillräckligt många har klagat.

 

Sedan skickar man screencapen till supporten så brukar det ordna sig rätt fort. Framgår tydligt var problemet ligger. Teknikerna ser direkt var det strular och behöver inte felsöka.

pro_screenshot.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och ljug ALDRIG(inte ens lite) i hopp om att det ska ge dig fördelar/mer kompensation, jobbar man på en support så märker man när folk ljuger och då tas du ej på allvar.

 

Det där håller jag inte riktigt med om. Det är inte några halvgudar, utan snarare trötta pundare, som jobbar på supporten. Har du en go känsla för teatralisk dramatik så är det bara att bre på lite extra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja har faktiskt tillomed en kompis som fick 100$ ersättning av sidan efter att han åkt på en satans massa badbeats, han mailade in lite handhistorys från en dag med ett par sjuka suckouts och fick nått svar om att sidan inte var riggad osv men att de förstod att det var irriterande när det gick dåligt och hade satt in 100$ som tröst

 

Nu kommer varenda support få en helvete massa att göra.. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...