Gå till innehåll

B2B <-> Pokeroffice problem


jason

Recommended Posts

Har problem att få Pokeroffice att fungera på B2B nätverket. Min livetracker är helt tom och inga HUD's stats visas. Jag har kryssat i "log handhistorty to socket 5432", men det gör ingen skillnad. Även provat att stänga av brandväggen men inte heller det gör någon skillnad. Det fungerar dock att läsa in handhistories i efterhand, men det är ju livetracker jag vill åt...

 

 

Pokeroffice fungerar bra på övriga nätverk jag testat så det gäller bara B2B. Har sökt på Pokeroffice's forum men där hittar jag ingen lösning. Någon som vet vad det kan bero på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade också problem. Men den skuttade igång efter jag klickat i för porten samt angivit var jag vill spara min handhistorik.

Starta PO efter du startat klienten. PO har tydligen lite trubbel om det görs i omvänd ordning. Aktivera Live trackern så det sker automatiskt. Jag fick det aldrig att fungera med att manuellt starta Live tracken. PO har sparat många sköna sedlar idag.

 

Det var en bra dag i dag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Panik här :)

 

Har verkligen försökt allt för att få pokeroffice att fungera med

 

b2b network. Använder pokerihuone som klient men får den inte att visa bågot när jag startar upp pokeroffice efter jag startat klienten. Den hittar

rummet o allt. Har satt den på autodetectionmode och klickat i rutorna för

port o vart jag sparar historiken.

 

Kan någon snälla hjälpa mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Panik här :)

 

Har verkligen försökt allt för att få pokeroffice att fungera med

 

b2b network. Använder pokerihuone som klient men får den inte att visa bågot när jag startar upp pokeroffice efter jag startat klienten. Den hittar

rummet o allt. Har satt den på autodetectionmode och klickat i rutorna för

port o vart jag sparar historiken.

 

Kan någon snälla hjälpa mig :)

 

Kan vara att ett annat program använder samma port. Annars dumpa Poker office och kör med Holdem Maneger, såååå mycket bätre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...